Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Методика "Шість цеглинок" Тема:"Слова-назви предметів; слова-назви ознак предметів, слова-назви дій предметів. (Використання методики компетентнісного навчання "Шість цеглинок")

Методика "Шість цеглинок" Тема:"Слова-назви предметів; слова-назви ознак предметів, слова-назви дій предметів. (Використання методики компетентнісного навчання "Шість цеглинок")

НУШ

Для кого: 1 Клас

26.03.2019

2262

147

0

Опис документу:
Слова-назви предметів; слова-назви ознак предметів; слова-назви дій. (Використання методики компетентнісного навчання "Шість цеглинок"). Завдання: 1. Гра із набором цеглинок. 2. Підкреслити червоним олівцем букви, які позначають голосні звуки, а синім олівцем букви, які позначають приголосні звуки. 3. Скласти слова, використовуючи склади у таблиці.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Слова – назви предметів (синя цеглинка)

Що?

Хто?

Слова – назви ознак (зелена цеглинка)

Який?

Яке?

Яка?

Слова – назви дій (червона цеглинка)

Діти

Що роблять?

Слова – назви предметів (синя цеглинка)

Що?

Хто?

Слова – назви ознак (зелена цеглинка)

Який?

Яке?

Яка?

Слова – назви дій (червона цеглинка)

Діти

Що роблять?

Слова – назви предметів (Синя цеглинка)

Що?

Хто?

Слова – назви ознак (Зелена цеглинка)

Який?

Яке?

Яка?

Слова – назви дій (Червона цеглинка)

Мама

Що робить?

Слова – назви предметів (Синя цеглинка)

Що?

Хто?

Слова – назви ознак (Зелена цеглинка)

Який?

Яке?

Яка?

Слова – назви дій (Червона цеглинка)

Мама

Що робить?

  1. Прочитай слова. Букви, які позначають голосні звуки – підкресли червоним олівцем, а букви, які позначають приголосні звуки – підкресли синім олівцем.

  1. Прочитай склади у таблиці. Склади слова. Утворені слова надрукуй. Склади речення.

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

1.Прочитай слова. Букви, які позначають голосні звуки – підкресли червоним олівцем, а букви, які позначають приголосні звуки – підкресли синім олівцем.

2.Прочитай склади у таблиці. Склади слова. Утворені слова надрукуй. Склади речення.

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Схожі матеріали