Методичний матеріал для занять вдома за темою «Харчування»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.04.2020

367

12

0

Опис документу:
Збагачуємо активний словник дитини; знайомимо зі словами, які вона чує вперше і може мало розуміє. Активізуємо пасивний словник; складаємо речення зі словами, які дитина знає, але не вживає у повсякденному житті. Запрошуємо до розмови, зацікавлюємо у взаєморозумінні, співпраці повільно, нескладно, спокійно.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Методичний матеріал для занять вдома за темою «Продукти харчування»

Здорова людина - це щаслива людина; коли у неї міцний сон, хороший апетит, веселий настрій, гарний зовнішній вигляд.

Здоровою людиною можна назвати і ту людину, яка правильно харчується. Ви знаєте, що усім живим істотам: людям, тваринам, рослинам, необхідно їсти, щоб жити. Продукти харчування корисні, поживні та смачні.

Продукти з борошна: хліб, батон, печиво, тістечка…

Продукти з молока: масло, кефір, сметана, сир, ряжанка, йогурт, вершки…

Продукти з м`яса: ковбаси, сардельки, фарш, котлети…

Крупи: гречка, пшоно, рис…

Ягоди, фрукти, овочі.

Риба, морепродукти. Сіль, цукор, спеції.

Як одним словом назвати все, що ми їмо? (Їжа, продукти харчування) Де їх можна придбати? (У магазині, супермаркеті, на базарі).

Молоко - це продукт життя, у ньому багато корисних речовин, які потрібні для розвитку організму дитини.

Хліб – є одним із головних продуктів харчування. Він позитивно впливає на організм і містить багато корисних речовин і вітамінів.

Овочі і фрукти дуже корисні. Піднімають настрій, додають бадьорість, містять вітаміни, захищають від хвороб і роблять розумнішими.

Прослухай та під час паузи повтори.

Слова-предмети: хліб, масло, молоко, сир, м`ясо, сало,риба, крупа, борошно, яйця, сіль, цукор, олія, овочі, фрукти, борщ, суп, каша, котлети, вареники, галушки, голубці, запіканка, омлет, салат, бутерброд, млинці, пироги, компот, чай, кава, какао, кисіль, обід, сніданок, вечеря, полуденок, кухня, плита, холодильник.

Слова-ознаки: смачні, несмачні, кислий, солодкий, гіркий, солоний, запашний, гарячий, холодний, м`який, рідкий, густий, черствий, свіжий.

Слова-дії: купляти, смажити, коштувати, солити, солодити, наливати, доливати, підливати, прибирати, зберігати, мити.

Прислівники: смачно, довго, швидко, корисно, досить, трохи.

Вправа «Який звук є в усіх словах?»

Назви спільний звук у словах.

  • Риба, рагу, фарш, фрукти, рис ( р)

  • Масло, молоко, мармелад, ізюм (м)

  • Локшина, мармелад, молоко, сало (л)

  • Каша, фарш, пшоно, пшениця (ш)

  • Торт, котлета, батон, йогурт (т)

Вправа « Назвати за зразком»

  • Смажити картоплю – яка вона? – Смажена

  • Маринувати помідори – які вони? – Мариновані

  • Солити огірки – які вони? Солоні

  • Квасити капусту – яка вона – Квашена

  • Варити буряк – який він – Варений

  • Варити картоплю – яка вона - Варена

Вправа «Розгляд ілюстрації» Пропонуємо дітям переглянути ілюстрацію, яку коментує. Повідомляємо про користь того чи іншого продукту.

Морква дає сили, покращує розумову діяльність, корисна для зору, серця.

Огірок покращує ріст волосся, нігтів, підвищує імунітет.

Буряк – покращує апетит, позитивно впливає на зір.

Гарбуз – покращує стан шкіри, зір, роботу внутрішніх органів.

Вправа «Чарівний мішечок »

Мета: закріплення нового матеріалу, розвиток словникового запасу, мислення, сприймання, зв’язного діалогічного мовлення.

Дорослий пропонує дітям мішечок із продуктами харчування, ті на дотик мають дістати продукт з мішка.

Вправа «Продуктовий магазин» Узагальнюючі поняття: «м'ясні продукти», «молочні продукти», «хлібобулочні вироби», «кондитерські вироби», «овочі», «фрукти»; розвиваємо логічне мислення, пам'ять, увагу.

У магазині ми купуємо різні продукти харчування: овочі, фрукти, борошняні вироби, молочні та м'ясні вироби. Зараз ми пограємо у магазин. Я пропоную «пройтися» овочевим, фруктовим, м`ясним, молочним та хлібобулочним відділом. Та купити продукт. Дитина говорить «Я хочу купити …»

Вправа «Пальчикова гімнастика»

Мета: зняття напруження, розвиток дрібної моторики.

На сметані, на яйці,

робимо тісто на млинці.

Напече нам мама їх,

Гаряченьких і смачних.

Визначення правил корисного харчування:

  • дотримуватися режиму харчування.

  • основу харчування повинні становити хліб, картопля, крупи;

  • часто вживати молочні страви (молоко, кефір, твердий сир, масло, каші);

  • рослинну олію;

  • їсти овочі та фрукти;

  • вживати м'ясо, рибу;

  • солодощі вживати лише зрідка;

  • відмовитись від газованих напоїв.

Вправа «Розфарбуй»

Мета: розвиток мислення, дрібної моторики

Дитині пропонуються розмальовки і дається інструкція розфарбувати ті продукти, які необхідні для приготування борщу!

Розкажи, чому ти вибрав саме цей колір.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.