Методична розробка – « Веселі ігри та розваги» для учнів 5 класів.

Фізична культура

Для кого: 5 Клас

03.05.2020

350

1

0

Опис документу:
Методична розробка вчителя фізичної культури – « Веселі ігри та розваги» для учнів 5 класів під час проведення спортивно - масового заходу. 1.« Злови мене за хвоста». 2.« Хто найспритніший». 3.« Спритні миші». 4.« Впіймати рибку».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Методична розробка – « Веселі ігри та розваги» для учнів 5 класів.

п/п.

Зміст ігри

Переможці

Організаційно – методичні вказівки.

1.

« Злови мене за хвоста»

Всі учні шикуються в одну колону і один одного беруть двома руками за талію. По сигналу вчителя всі учні за першим направляючим починають виконувати біг. Завдання першого направляючого учня за 30с. наздогнати остатнього учня з колони і зловити його двома руками за талію. Завдання остатнього протриматись 30с. і не дати себе зловити. Після завершення гри перший направляючий стає в колону остатнім і гра починається з початку.

Перемагає учень, який за 30с. наздожене остатнього або учень, який не дасть себе зловити.

Дотримуватись правил гри і техніки безпеки. Не можна починати гру без сигналу вчителя. Не можна під час гри відривати рук від гравців.

2.

« Хто найспритніший»

По сигналю вчителя учнів по парах шикуються біля фішок, один на проти одного і долонями рук торкаються один одного. По наступному сигналу вчителя учасники мають як найшвидше вхопити м’ячик, який на фішці між ними і бігти по прямій до наступної фішки по м’ячика.

Перемагає учень, який буде мати у руках 2 мячі.

Тільки по сигналу вчителя учні починають виконувати вправу. Звертати увагу на техніку виконання. Дотримуватись правил ТБ. Не можна перебігати один одному дорогу а бігти по своїй прямій. Не можна забирати м’яча у суперника коли він вже його зловив.

3.

« Спритні миші»

Вчитель кожному учневі індивідуально по прямій запускає коло, щоб воно котилось. Завдання для кожного учня індивідуальне, коли котиться коло по прямій, то учень, який стоїть першим має як найбільше раз проскочити в середину гімнастичного кола.

Перемагає учень, який більше набере очок.

Починати гру тільки по сигналу вчителя. Дотримуватись правил гри і техніки безпеки.

Не можна торкатись гімнастичних кіл.

4.

« Впіймати рибку»

Всі учні ( рибки) вишиковуються у коло. Вчитель одного учня назначає ведучим (рибаком), який стає в центр кола і в одній руці тримає скакалку( вудочку). По сигналу вчителя рибак починає в центрі кола крутитись витягнувши руку в сторону, в якій тримає один кінець скакалки. Учні

( рибки), по тому самому сигналу мають підстрибувати в гору, щоб не торкнутись до іншого кінця скакалки, яка котиться по підлозі ( зловитись на вудочку). Хто зловився стає ведучим.

Перемагає учень, який під час гри не ставав ведучим.

Гру починати тільки по сигналу вчителя. Дотримуватись правил гри і техніки безпеки. Під час гри учні мають дотримуватись дистанції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили