Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка практичного заняття: «LOGIQUE BINAIRE»

Французька мова

Для кого: Дорослі

09.01.2022

94

1

0

Опис документу:

Розробка уроку з французької мови за професійним спрямуванням створено відповідно до вимог програми з іноземних мов для студентів П-ІІІ курсів коледжів. Має на меті розвиток навичок професійного спілкування, а також забезпечення підготовки студентів до, самостійного читання , розуміння та перекладу оригінальної літератури на французькій мові в галузі харчових технологій. Розробка призначена для аудиторної та самостійної роботи. Текстовий матеріал учні можуть використовувати для складення тематичних монологічних висловлювань.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ КОЛЕДЖ ХАРЧОВОЇ ТА ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ

НУХТ



Циклова комісія іноземних мов










Методична розробка


практичного заняття:


«Logique binaire»










викладача іноземних мов: Д.В. Молодова











Львів – 2021 р.




Розробка уроку з французької мови за професійним спрямуванням створено відповідно до вимог програми з іноземних мов для студентів П-ІІІ курсів коледжів. Має на меті розвиток навичок професійного спілкування, а також забезпечення підготовки студентів до, самостійного читання , розуміння та перекладу оригінальної літератури на французькій мові в галузі харчових технологій. Розробка призначена для аудиторної та самостійної роботи. Текстовий матеріал учні можуть використовувати для складення тематичних монологічних висловлювань.


Створення розробки з французької мови для студентів технологічного відділення пов'язано з відсутністю необхідного навчального матеріалу в зручній, доступній для сприйняття, компактній навчальній формі.











План заняття №

Тема практичного заняття:

« Logique binaire»


Мета заняття: 1) закріплення пройденого лексико-граматичного матеріалу,

2) розвиток та тренування діалогічного та монологічного мовлення.


Aim Повідомлення теми та мети уроку.

Т. ------------


Logique binaire

Ecrire un programme.

Ecrire un programme pour l'ordinateur, c'est décomposer le trava­il qu'il aura à effectuer en une suite d'instructions élémentaires très simples. La machine exécute ces opérations automatiquement, les unes à la suite des autres. Parfois il у a une alternative: si' tuation A ou situation B? La réponse à cette question doit être inscrite dans la mémoire de la machine, qui lit cette reponse pour savoir ce qu'elle doit faire.

Un exemple: Jérôme veut aller au cinéma

Pour bien comprendre comment fonctionne la machine, prenons 1'exemple d'un jeune garçon, Jérôme, qui veut aller au cinéma. II n'a que trois francs et la place de cinéma coûte quinze francs. Jérôme a le choix entre: demander de l'argent à son père ou à sa mère, ou à sa grand-mère; ou bien ne pas aller au cinéma. Ecrit en logique binaire, cela se présente ainsi:

Jérôme demande de l'argent à sa mère.

Si elle lui donne 12 F ou plus, il va au cinéma; sinon, il demande à son père.

Si ce que lui donne son père est suffisant, il va au cinema; sinon, il court chez sa grand-mère.

S'il obtient suffisamment d'argent pour compléter ce qu'il possède déjà, il va au cinema,sinon, il reste chez lui.

Vocabulaire:


décomposer--розділити, розкласти

parfois--іноді, інколи

sinon--або ж, одначе

une logique binaire--двійкова система

posséder suffisammentдостатньо




4


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили