Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Методична розробка дистанційного уроку на тему: "Спілкування і здоров'я"

Основи здоров'я

Для кого: 6 Клас

11.02.2021

446

22

0

Опис документу:
В методичній розробці дистанційного уроку на тему: "Спілкування і здоров'я" представлені рекомендації вчителя щодо застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітнім рівнем, відповідно до державних стандартів освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний заклад

«Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 7 І-ІІ ст.» Запорізької обласної ради

Дистайційний урок

на тему:

«Спілкування і здоровя»

Підготувала

вчитель предмету «Основи здоровя»

Сєргєєва Олена Анатоліївна

м.Запоріжжя

2021

Дистанційне навчання - це індивідуалізований процес передання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі, яке створене на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.

Технології дистанційного навчання - комплекс освітніх технологій, включаючи психолого-педагогічні та інформаційно-комунікаційні, що надають можливість реалізувати процес дистанційного навчання у навчальних закладах.

Дата: 13.01.2021

Урок № 16: Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.

Тема 1. Соціальне благополуччя.

Тема уроку: Спілкування і здоров’я

Мета:

  • навчити учнів встановлювати контакт з різними людьми;

  • навчити уникати непорозумінь;

  • ознайомити учнів зі спілкуванням, яке сприяє здоров’ю;

  • розвивати знання учнів щодо прямого і непрямого спілкування;

  • розвивати знання учнів щодо поняття «комунікаціі» та прогресу в розвитку комунікації;

  • виховувати соціальну свідомість.

Обладнання:

  • Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В.С. Пономаренко, С.В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с.

  • Відео презентація, відео, інтерактивні вправи, тест.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань (асинхронно)

Поняття та терміни:

спілкування (комунікація), засоби комунікації, непорозуміння.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • Доводити існування швидкого прогресу в розвитку засобів комунікації;

  • Розпізнавати вербальні й невербальні канали комунікації;

  • Назвати вербальні і невербальні ознаки активного слухання;

  • Назвати дії, що допомагають уникати непорозумінь;

  • Демонструвати вміння уникати непорозумінь — висловлюватися конкретно, ставити уточнювальні запитання.

Презентація: слайд № 2

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Повідомлення теми та мети уроку.

Презентація: слайд № 1

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вчитель звертається до учнів: «Скажіть, будь ласка, яка соціальна категорія, чеснота, допомагає навчитися спілкуванню з дорослими?». (відповіді учнів)

Вчитель: «Так, поважайте – і вас будуть поважати» - це чудова істина. Поважати інших здатний лише той, у кого є самоповага.

Вчитель пропонує переглянути відео «Правила спілкування» https://youtu.be/YXzFriRGWiM

Запитання до учнів: «Які правила допомагають у спілкуванні?» (відповіді учнів).

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Проблемні запитання.

  • Заради чого людина вступає в процес спілкування?

  • Чи впливає спілкування на здоров’я людини?

Епіграф уроку: «Спілкування – найбільша розкіш у житті» (Антуан де Сент-Екзюпері).

ІV. Вивчення нового матеріалу

Вчитель: «Спілкування (комунікації) — це обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями. Спілкування відбувається не лише між тими, хто бачить одне одного».

Презентація: слайд № 3

Мозковий штурм:

Питання до учнів:

«Які існують канали комунікації?» (відповіді учнів).

«Як можна спілкуватися на відстані?» (відповіді учнів).

Вчитель: «Усе це — засоби комунікації. Вони постійно удосконалюються, і ми з вами дослідимо їх прогрес».

Презентація: слайд № 4

Робота в групах «Канали комунікації»

Інформаційне повідомлення «Навички комунікації»

Людям необхідно розвивати навички комунікації, які ще називають навичками ефективного спілкування. Адже ті, хто вміє спілкуватися, почуваються менш самотніми, більш благополучними і щасливими, ніж ті, хто не має добре розвинених соціальних навичок. Найважливішими навичками комунікації є: уміння розпочинати спілкування, розуміти і використовувати «мову жестів», активно слухати, уникати непорозумінь.

Презентація: слайд № 5

Презентація: слайд № 6

Презентація: слайд № 7

Презентація: слайд № 8

V. Закріплення знань учнів

1. За допомогою програми "LearningApps" дайте визначення терміну «Спілкування», склавши слова і словосполучення в правильній послідовності https://learningapps.org/watch?v=pmewe762n21

2.Мозковий штурм:

Вчитель звертається до учнів:

- Чи були у вашому житті ситуації, коли ви використовували агресивну манеру спілкування? Якщо «так», то чому?

- Чи подобається вам така манера спілкування?

Висновок. Агресивна поведінка підлітків і молоді – одна з найбільш актуальних соціальних проблем. Зростання насильницької злочинності є тому підтвердженням.

Вчитель звертається до учнів:

- Чи можна за жестами, мімікою, виразом обличчя визначити манеру спілкування?

- Чому деякі люди соромляться спілкуватися з іншими?

- Які відчуття виникають у вас у незнайомій компанії?

3. Виконайте інтерактивне завдання на швидкість «ВІДПОВІДНОСТІ», яке розміщено на сайті освітнього проєкту «На Урок» https://naurok.com.ua/test/test-spilkuvannya-i-zdorov-ya-711318/match

Знайдіть усі логічні відповідності.

Рефлексія

Спілкування це обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями.

Засоби комунікації допомагають людям спілкуватися на відстані. Вони увесь час удосконалюються.

Повідомлення передаються вербально і невербально. Якість спілкування залежить передусім від уміння говорити і слухати, розуміти і володіти «мовою жестів».

Непорозуміння — це помилки у спілкуванні. Конкретність і вміння уточнювати повідомлення допоможуть уникнути цих помилок.

Презентація: слайд № 10

VІ. Домашнє завдання

1.Опрацювати § 19, підручник https://drive.google.com/file/d/1Y-pe0UUfoAAJqKk1nkIc4hESZWIxPAEk/view

2. Перегляньте презентацію з теми: «Спілкування і здоровя» https://drive.google.com/file/d/14ivfeVjszdjYViowsTBo2NI39LzZsV5j/view

3. Виконати тест, який розроблено та розміщено на сайті освітнього проєкту «На Урок» https://naurok.com.ua/test/test-spilkuvannya-i-zdorov-ya-711318.html

Презентація: слайд № 11

9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.