і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Методична робота вчителя

Опис презентації окремими слайдами:
Полога Вікторія Анатоліївна, вчитель фізики та інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Закінчила Полтавський педагогічний інститут...
Слайд № 1

Полога Вікторія Анатоліївна, вчитель фізики та інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Закінчила Полтавський педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка за спеціальністю „математика, фізика” у 1993р. Проектно-орієнтоване навчання як засіб формування дивергентного мислення старшокласників Педагогічна стратегія діяльності – формувати життєві компетентності особистості, яка буде здатна : гнучко орієнтуватися у мінливих життєвих ситуаціях, самостійно набуваючи необхідні знання і використовуючи їх на практиці; самостійно критично мислити, вміти бачити в реальній діяльності проблеми та шукати шляхів їх раціонального вирішення, використовуючи сучасні технології ; грамотно працювати з інформацією; бути комунікабельною, контактною у різноманітних соціальних групах, уміти працювати в колективі; самостійно працювати над розвитком своєї моральності, інтелекту, культурного рівня Реалізація стратегії самостійного навчання Диференційовані домашні завдання; проектна робота; робота з додатковими джерелами інформації; Комп’ютерне навчання: відеоуроки, відеоінтерпретатор, навчальні та тестуючі програми, практикум, електронні енциклопедії; Використання сучасних телекомунікацій: електронна пошта, WWW,телекомунікаційні проекти, On-line, Chat.

Проектно-орієнтовані технології Стуктурно-змістова модель досвіду роботи над методичною проблемою Аналіз різних шляхів вирішення проблеми Впровадже...
Слайд № 2

Проектно-орієнтовані технології Стуктурно-змістова модель досвіду роботи над методичною проблемою Аналіз різних шляхів вирішення проблеми Впровадження досвіду та популяризація , участь у програмі “Intel – навчання для майбутнього” Само оцінювання діяльності ( створення професійного портфоліо) Наукове обґрунтування проектної технології: Формування життєвих компетнтностей особистості; Розвиток дивергентного мислення; саморегуляція і корекція особистості; діагностика інтелектуальних здібностей; розвиток творчого мислення; вихід навчальної діяльності на реальне підгрунтя Визначення пріоритетних напрямків: Стратегії самостійного навчання; Стратегії прямого навчання; Стартегії взаємодіючого навчання Презентація проектної діяльності: Міжпредметні дослідницькі проекти; випуск учнівських публікацій; науково-практичні конференції; тиждень інформатики випуск “Довідника старшокласника” семінари. Технологічний блок: учнівські реферати; мультимедійні презентації; інформаційний фонд, відеотека; програмні навчальні засоби; системи тестування знань учнів; використання Інтернет-ресурсів; дидактична база ( тематичні папки, інструкції до практичних робіт, шаблони оцінювання діяльності учнів Проблеми досліджень

Авторська друкована продукція: Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Застосування елементів ...
Слайд № 3

Авторська друкована продукція: Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Застосування елементів проектної технології та наукового дослідження як засіб розвитку творчого мислення на уроках фізики 2007 Проведення запропонованих автором уроків та позакласних заходів дає можливість доповнити і поглибити знання учнів, розвинути інтерес до предмету, формувати у них компетенції, яких потребує сучасне життя, зокрема: соціальні (брати на себе відповідальність, бути активним у прийнятті рішень у суспільному житті); полікультурні (розуміння несхожості людей, взаємоповага один до одного); комунікативні ( опанування усним і писемними спілкуванням); інформаційні (уміння здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію); саморозвитку та самоосвіти; продуктивної та творчої діяльності. У досвіді представлено узагальнену систему роботи вчителя щодо практики формування життєвих компетентностей випускника засобами впровадження проектних технологій навчання у процесі викладання інформатики. Запропоновані форми роботи забезпечують можливість створення школярами власних продуктів навчальної діяльності, розвивають інформаційно-комунікативні компетенції, сприяють творчій самореалізації особистості. Рекомендовано вчителям інформатики, керівникам РМО, студентам педагогічних факультетів.   Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Довідник старшокласника 2007 Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Проектно-орінтоване навчання як засіб формування життєвих компетентностей випускника 2009

Пошук творчо обдарованих дітей та розвиток креативності в умовах шкільного навчання – пріоритетний напрямок педагогічної діяльності вчителя
Слайд № 4

Пошук творчо обдарованих дітей та розвиток креативності в умовах шкільного навчання – пріоритетний напрямок педагогічної діяльності вчителя

Викладання спецкурсів з інформатики - важливий аспект реалізації науково-методичної проблеми в умовах профільного навчання Метою курсу «Основи комп...
Слайд № 5

Викладання спецкурсів з інформатики - важливий аспект реалізації науково-методичної проблеми в умовах профільного навчання Метою курсу «Основи комп’ютерної графіки» є формування в учнів знань та умінь, необхідних для ефективної обробки інформації, поданої в графічній формі, а також для використання комп’ютерних зображень у навчальній і майбутній професійній діяльності Мета курсу за вибором «Основи створення комп’ютерних презентацій» є подвійною: насамперед курс має розвинути в учнів уміння логічно, доступно й ефектно подавати інформацію, структурувати її, застосовувати різні способи її подання, а також уміння викладати матеріал і зацікавлювати аудиторію. Крім того, учні мають оволодіти сучасними програмними засобами, необхідними для ефективного подання інформації. Мета курсу за вибором «Micrsoft Excel у профільному навчанні» - навчити старшокласників використовувати засоби табличного процесора та СУБД відповідно до обраного майбутнього фаху, застосовувати набуті знання та навички для розв'язування типових задач різних профілів. Мета курсу «Основи веб-дизайну» полягає в тому, щоб навчити дітей будувати привабливі, цікаві та інформативні сайти з елементами інтерактивності, а також розміщувати їх в Інтернеті. Завданнями курсу є формування в учнів розуміння принципів організації веб-ресурсів, формування й розвинення навиків роботи з сучасними програмними засобами, призначеними для розробки веб-сторінок, а також виховання культури оформлення сайтів й уміння грамотно структу­ру­­вати інформацію. «Основи веб-дизайну» «Основи комп'ютерної графіки» «Основи створення комп'ютерних презентацій» «Microsoft Excel у профільному навчанні»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентовано основні аспекти методичної роботи вчителя
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Портфоліо
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    8183
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    AQ512914
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь