і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Методична робота вчителя

Передплата на журнал
Свідоцтво про публікацію матеріала №AQ512914
За публікацію цієї методичної розробки Полога Вікторія Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №AQ512914
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Полога Вікторія Анатоліївна, вчитель фізики та інформатики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Закінчила Полтавський педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка за спеціальністю „математика, фізика” у 1993р. Проектно-орієнтоване навчання як засіб формування дивергентного мислення старшокласників Педагогічна стратегія діяльності – формувати життєві компетентності особистості, яка буде здатна : гнучко орієнтуватися у мінливих життєвих ситуаціях, самостійно набуваючи необхідні знання і використовуючи їх на практиці; самостійно критично мислити, вміти бачити в реальній діяльності проблеми та шукати шляхів їх раціонального вирішення, використовуючи сучасні технології ; грамотно працювати з інформацією; бути комунікабельною, контактною у різноманітних соціальних групах, уміти працювати в колективі; самостійно працювати над розвитком своєї моральності, інтелекту, культурного рівня Реалізація стратегії самостійного навчання Диференційовані домашні завдання; проектна робота; робота з додатковими джерелами інформації; Комп’ютерне навчання: відеоуроки, відеоінтерпретатор, навчальні та тестуючі програми, практикум, електронні енциклопедії; Використання сучасних телекомунікацій: електронна пошта, WWW,телекомунікаційні проекти, On-line, Chat.

Слайд № 2

Проектно-орієнтовані технології Стуктурно-змістова модель досвіду роботи над методичною проблемою Аналіз різних шляхів вирішення проблеми Впровадження досвіду та популяризація , участь у програмі “Intel – навчання для майбутнього” Само оцінювання діяльності ( створення професійного портфоліо) Наукове обґрунтування проектної технології: Формування життєвих компетнтностей особистості; Розвиток дивергентного мислення; саморегуляція і корекція особистості; діагностика інтелектуальних здібностей; розвиток творчого мислення; вихід навчальної діяльності на реальне підгрунтя Визначення пріоритетних напрямків: Стратегії самостійного навчання; Стратегії прямого навчання; Стартегії взаємодіючого навчання Презентація проектної діяльності: Міжпредметні дослідницькі проекти; випуск учнівських публікацій; науково-практичні конференції; тиждень інформатики випуск “Довідника старшокласника” семінари. Технологічний блок: учнівські реферати; мультимедійні презентації; інформаційний фонд, відеотека; програмні навчальні засоби; системи тестування знань учнів; використання Інтернет-ресурсів; дидактична база ( тематичні папки, інструкції до практичних робіт, шаблони оцінювання діяльності учнів Проблеми досліджень

Слайд № 3

Авторська друкована продукція: Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Застосування елементів проектної технології та наукового дослідження як засіб розвитку творчого мислення на уроках фізики 2007 Проведення запропонованих автором уроків та позакласних заходів дає можливість доповнити і поглибити знання учнів, розвинути інтерес до предмету, формувати у них компетенції, яких потребує сучасне життя, зокрема: соціальні (брати на себе відповідальність, бути активним у прийнятті рішень у суспільному житті); полікультурні (розуміння несхожості людей, взаємоповага один до одного); комунікативні ( опанування усним і писемними спілкуванням); інформаційні (уміння здобувати, критично осмислювати й використовувати різноманітну інформацію); саморозвитку та самоосвіти; продуктивної та творчої діяльності. У досвіді представлено узагальнену систему роботи вчителя щодо практики формування життєвих компетентностей випускника засобами впровадження проектних технологій навчання у процесі викладання інформатики. Запропоновані форми роботи забезпечують можливість створення школярами власних продуктів навчальної діяльності, розвивають інформаційно-комунікативні компетенції, сприяють творчій самореалізації особистості. Рекомендовано вчителям інформатики, керівникам РМО, студентам педагогічних факультетів.   Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Довідник старшокласника 2007 Відділ освіти Царичанської райдержадміністрації Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів В.А. Сагайдак Проектно-орінтоване навчання як засіб формування життєвих компетентностей випускника 2009

Слайд № 4

Пошук творчо обдарованих дітей та розвиток креативності в умовах шкільного навчання – пріоритетний напрямок педагогічної діяльності вчителя

Слайд № 5

Викладання спецкурсів з інформатики - важливий аспект реалізації науково-методичної проблеми в умовах профільного навчання Метою курсу «Основи комп’ютерної графіки» є формування в учнів знань та умінь, необхідних для ефективної обробки інформації, поданої в графічній формі, а також для використання комп’ютерних зображень у навчальній і майбутній професійній діяльності Мета курсу за вибором «Основи створення комп’ютерних презентацій» є подвійною: насамперед курс має розвинути в учнів уміння логічно, доступно й ефектно подавати інформацію, структурувати її, застосовувати різні способи її подання, а також уміння викладати матеріал і зацікавлювати аудиторію. Крім того, учні мають оволодіти сучасними програмними засобами, необхідними для ефективного подання інформації. Мета курсу за вибором «Micrsoft Excel у профільному навчанні» - навчити старшокласників використовувати засоби табличного процесора та СУБД відповідно до обраного майбутнього фаху, застосовувати набуті знання та навички для розв'язування типових задач різних профілів. Мета курсу «Основи веб-дизайну» полягає в тому, щоб навчити дітей будувати привабливі, цікаві та інформативні сайти з елементами інтерактивності, а також розміщувати їх в Інтернеті. Завданнями курсу є формування в учнів розуміння принципів організації веб-ресурсів, формування й розвинення навиків роботи з сучасними програмними засобами, призначеними для розробки веб-сторінок, а також виховання культури оформлення сайтів й уміння грамотно структу­ру­­вати інформацію. «Основи веб-дизайну» «Основи комп'ютерної графіки» «Основи створення комп'ютерних презентацій» «Microsoft Excel у профільному навчанні»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентовано основні аспекти методичної роботи вчителя
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Портфоліо
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    8070
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    AQ512914
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання