"Механічна робота. Одиниці роботи."

Фізика

17.03.2021

95

0

2

Для кого: 8 Клас
Опис документу:
Розробка уроку з фізики з теми "Робота і енергія" для учнів 8 класу . Урок сплановано з використанням технології критичного мислення, що передбачає застосування елементів технології на різних етапах уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 1

Тема уроку «Механічна робота. Одиниці роботи.»

Мета уроку:

  • сформувати предметну компетентність: поняття механічної енергії, визначити її допустимі значення та способи визначення, ввести поняття одиниці механічної роботи, формувати комунікативну, інформаційну компетентність;

  • розвивати вміння застосовувати формулу для визначення механічної роботи та застосовувати її для визначення невідомих фізичних величин, логічне та абстрактне мислення, спостережливість;

  • виховувати відповідальне ставлення до навчання, культуру мовлення , мислення, спілкування, ведення дискусії.

Обладнання: динамометри, набір тіл

Х І Д У Р О К У:

І. Мотивація навчальної діяльності при вивченні теми.

Прийом діяльності: «Дивую» - презентація проблеми (відеоролик)

ІІ. Мозковий штурм. Асоціативний кущ:

Робота з учнями: визначення розуміння учнями сутності роботи. Класифікація запропонованих видів роботи на побутову, розумову, дозвілля, механічну, та визначення відмінностей та особливостей механічної роботи.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІV. Визначення завдань уроку: складання листка запитань

  • В чому сутність суть механічної роботи?

  • Які її особливості? Від чого залежить?

  • А формула для визначення значення?

  • Як застосовувати формулу для визначення механічної роботи при розвязуванні задач?

V. Формування нових знань:

А) Демонстрація дослідів: робота сили тяжіння, робота сили тертя.

Б) Введення понять:

- Механічна робота – фізична величина, яка дорівнює добутку сили та відстані, на якій діяла сила.

- Одиницею механічної роботи є Джоуль. 1Дж= 1Н* 1 м. ( 1 Джоуль – це робота, виконана силою в 1 Н на відстані 1метр, якщо сила діє в напрямку переміщення тіла).

- Механічна робота може мати додатне, відємне та нульове значення. Чому? За яких умов?

В) - Робота з підручником: працюючи в парах учні знаходять відповідь на поставлені запитання.

VІ. Формування вміння застосовувати отримані знання:

Задача 1.

По поверхні парти за допомогою динамометра тягнуть горизонтально рівномірно брусок, прикладаючи силу 2 Н. брусок пересувається на відстань 50 см. Яку роботу при цьому виконала сила тертя?

Задача 2.

Тіло падає з висоти 40 м. сила тяжіння при цьому виконала роботу 2 кДж. Яка сила тяжіння діє на тіло?

Задача 3.

Пружина стиснута силою 100 н на 1 см. Яку роботу треба виконати, що стиснути пружину ще на 1 см?

VІІ. Узагальнення та систематизація знань.

Заповнення листка запитань.

VІІІ. Підведення підсумків уроку. Оцінювання навчальної діяльності учнів.

Створення тимчасових творчих груп учнів для роботи над проектом «Прості механізми»

.Аналіз домашнього завдання: параграф 26, вправа 26 (4,5,6,7).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Фізика

17.03.2021

95

0

2

Для кого: 8 Клас