Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Матриця "Матриця для трудового навчання 8 клас"

Трудове навчання

Для кого: 8 Клас

13.01.2021

375

38

0

Опис документу:
Уроки трудового навчання дозволяють розмежувати розумову і фізичну працю та визначити різницю між ними з'єднавши і порівнявши їх. Це дозволить в майбутньому визначитись в тому, чого учні хочуть досягти в житті, працювати руками або ж головою та яку професію вони оберуть. Таким чином, трудове навчання в школі стає підготовчим етапом до життя та до визначення майбутнього. Тому цей предмет необхідно вивчати в школі, так як його користь очевидна для кожного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Матриця 8 клас (35 години)

Кількість проектів

Об’єкти проектно- технологічної діяльності учнів

Основні технології

Додаткові технології

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Проект 1

Панно

Технологія виготовлення штучних квітів

9

Знаннєвий компонент

Пояснює добір методів проектування. Розуміє комбінаторику як провідний метод у створенні форми виробу.

Має уявлення про сучасні технології виготовлення конструкційних матеріалів.

Пояснює будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент

Визначає завдання та планує проектну діяльність.

Добирає та застосовує методи проектування для вирішення завдань. Застосовує прийоми комбінаторики у процесі проектування виробу.

Використовує моделі-аналоги для аналізу та подальшого компонування об'єкта проектування.

Добираючи конструкційні матеріали, враховує їхні переваги та недоліки.

Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Виготовляє виріб.

Створює композицію для оздоблення виробу.

Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Читає та виконує графічне зображення (схеми) на три площини проекцій (за потреби при виконанні проекту).

Характеризує принцип дії машини.

Ціннісний компонент

Обґрунтовує доцільність визначеного плану дій.

Висловлює судження про добір конструкційних матеріалів на основі певних критеріїв.

Усвідомлює вплив матеріалів хімічного походження на здоров’я людини.

Висловлює судження щодо вибору форми та оздоблення виробу.

Оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.

Проект 2

Органайзер

Технологія виготовлення швейних виробів ручним способом

Технологія виготовлення аплікації

6

Проект 3

Декоративна тарілка

Технологія оздоблення мозаїкою

Технологія декупажу

9

Проект 4

Ключниця

Технологія виготовлення виробів з бісеру

Технологія виготовлення штучних квітів.

7

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проект 1

Моя зачіска

Технологія добору зачіски

2

Знаннєвий компонент

Знає види одягу та взуття, технологію догляду за ними.

Називає засоби догляду за одягом та взуттям.

Знає, як за допомогою рослинних натуральних засобів зміцнити волосся та змінити його колір.

Діяльнісний компонент

Добирає одяг та взуття з урахуванням власних параметрів та потреб.

Доглядає за одягом, взуттям та дотримується відповідних санітарно-гігієнічних вимог.

Добирає зачіску відповідно до форми обличчя.

Розрізняє та добирає рослинні засоби для догляду за волоссям.

Ціннісний компонент

Усвідомлює важливість догляду за одягом і взуттям.

Критично ставиться до використання одягу й взуття залежно від потреб та санітарно-гігієнічних вимог.

Висловлює судження про переваги натуральних рослинних засобів у догляді за волоссям

Проект 2

Мій одяг – мій імідж

Технологія добору одягу та взуття і догляду за ними

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.