Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Матриця "Матриця для трудового навчання 7 клас"

Трудове навчання

Для кого: 7 Клас

13.01.2021

301

32

0

Опис документу:
Уроки трудового навчання дозволяють розмежувати розумову і фізичну працю та визначити різницю між ними з'єднавши і порівнявши їх. Це дозволить в майбутньому визначитись в тому, чого учні хочуть досягти в житті, працювати руками або ж головою та яку професію вони оберуть. Таким чином, трудове навчання в школі стає підготовчим етапом до життя та до визначення майбутнього. Тому цей предмет необхідно вивчати в школі, так як його користь очевидна для кожного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Матриця 7 клас (35 години)

Кількість проектів

Об’єкти проектно- технологічної діяльності учнів

Основні технології

Додаткові технології

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Проект 1

Рамка для фото

Технологія оздоблення мозаїкою

8

Знаннєвий компонент

Розуміє призначення методу фокальних об'єктів.

Пояснює сутність моделі-аналогу для проектування виробу.

Розуміє вплив властивостей конструкційних матеріалів на технологію обробки.

Знає будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Діяльнісний компонент

Планує власну проектну діяльність.

Застосовує методи проектування. Відтворює алгоритм методу фокальних об'єктів для вдосконалення чи створення виробу.

Використовує моделі-аналоги для вдосконалення виробу.

Характеризує властивості конструкційних матеріалів.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Визначає сфери застосування різних видів технологій.

Виготовляє виріб.

Використовує контрольно-вимірювальний інструмент.

Комбінує композицію для оздоблення виробу.

Оздоблює виріб.

Розраховує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Читає та виконує графічне зображення (схеми) на дві площини проекцій

(за потреби при виконанні проекту).

Розрізняє види механізмів перетворення та передачі руху.

Ціннісний компонент

Усвідомлює важливість правильного добору конструкційних матеріалів.

Обґрунтовує послідовність виготовлення виробу. Усвідомлює важливість дотримання технологічної послідовності при виготовленні виробу.

Усвідомлює важливість грамотного виконання графічного зображення для виготовлення виробу.

Робить висновки про роль механізмів у перетворювальній діяльності

Проект 2

Шарф

Технологія виготовлення в’язаних виробів

7

Проект 3

Панно

Технологія виготовлення вишитих виробів(мережки, гладь, хрестик)

8

Проект 4

Штучні квіти

Технологія виготовлення штучних квітів

Технологія виготовлення виробів з бісеру

8

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проект 1

Малярні роботи в побуті власними руками

Технологія малярних робіт

2

Знаннєвий компонент

Наводить приклади призначення етикеток та екологічних символів.

Наводить приклади застосування відповідних технологій при виконанні малярних робіт

Знає про шкідливий вплив фарб і може йому запобігати.

Діяльнісний компонент

Читає та розуміє значення спеціальних символів, штрих-кодів.

Розрізняє екологічні символи і стандарти якості та безпеки.

Добирає матеріали та інструменти для виконання малярних робіт.

Ціннісний компонент

Усвідомлює важливість правильного добору матеріалів для малярних робіт з погляду доцільності та безпеки їх використання.

Критично ставиться до інформації про товари для збереження здоров’я.

Висловлює власні судження

про необхідність маркування споживчих товарів.

Усвідомлює важливість дотримання рекомендацій щодо утилізації тари

Проект 2

Я - споживач

Технологія придбання продуктів харчування та інших товарів

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.