Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Матриця "Матриця для трудового навчання 6 клас"

Трудове навчання

Для кого: 6 Клас

13.01.2021

276

37

0

Опис документу:
Уроки трудового навчання дозволяють розмежувати розумову і фізичну працю та визначити різницю між ними з'єднавши і порівнявши їх. Це дозволить в майбутньому визначитись в тому, чого учні хочуть досягти в житті, працювати руками або ж головою та яку професію вони оберуть. Таким чином, трудове навчання в школі стає підготовчим етапом до життя та до визначення майбутнього. Тому цей предмет необхідно вивчати в школі, так як його користь очевидна для кожного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Матриця 6 клас (70 годин)

Кількість проектів

Об’єкти проектно- технологічної діяльності учнів

Основні технології

Додаткові технології

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Проект 1

Листівка

Технологія виготовлення аплікації ( з текстильних та природних матеріалів)

Знаннєвий компонент

Розуміє етапи проектування.

Розуміє сутність методу біоформ у створенні (дослідженні) форми виробу.

Розуміє моделі-аналоги як історію розвитку технічного об'єкту; розуміє сутність базової моделі.

Знає властивості конструкційних матеріалів.

Розуміє роль природних матеріалів, як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля.

Розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

Має уявлення про масштаб.

Діяльнісний компонент

Розрізняє етапи проектної діяльності.

Застосовує методи фантазування та біоформ при проектуванні виробу.

Розрізняє моделі-аналоги стосовно об’єкта проектування.

Добирає конструкційні матеріали залежно від їх властивостей.

Читає та виконує зображення плоскої деталі (схеми).

Визначає типи деталей. Розрізняє деталі за способом отримання.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання за характерними ознаками.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Ціннісний компонент

Висловлює судження щодо цінності конструкційних матеріалів природного походження.

Обґрунтовує взаємозв’язок між дотриманням технології виготовлення та якістю виробу.

Усвідомлює значення деталі, як частини виробу

Проект 2

Прикраса із стрічок

Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме».

Проект 3

Декоративні квіти

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Технологія виготовлення виробів з бісеру

Проект 4

Ялинкова прикраса

Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та декоративними швами

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Проект 5

Брелок

Технологія виготовлення виробів з бісеру

Проект 6

Об’ємна м’яка іграшка

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Технологія виготовлення вишитих виробів

Проект 7

Писанка

Технологія виготовлення писанок

Проект 8

Торбинка для дрібничок.

Технологія плетіння

Технологія виготовлення аплікації.

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проект 1

Охайне житло

Технологія догляду за житлом

2

Знаннєвий компонент

Знає правила добору мийних засобів для догляду за різними видами поверхонь.

Знає правила безпечного користування мийними засобами та побутовою технікою.

Знає, які чинники впливають на стан волосся.

Діяльнісний компонент

Читає і розуміє інформацію про товари.

Розрізняє та добирає мийні засоби та інструменти для прибирання житла.

Визначає комплекс процедур та засобів для догляду за своїм волоссям залежно від його типу.

Планує дії по догляду за власним волоссям.

Ціннісний компонент

Критично ставиться до інформації про товари для збереження здоров’я.

Висловлює власну думку щодо важливості для людини гігієни житла.

Усвідомлює важливість вибору мийних засобів та їхнього впливу на довкілля.

Усвідомлює необхідність догляду за волоссям

Проект 2

Здоров’я та краса мого волосся

Технологія догляду за волоссям

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.