Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Матриця "Матриця для трудового навчання 5клас"

Трудове навчання

Для кого: 5 Клас

09.04.2020

1729

88

0

Опис документу:
Уроки трудового навчання дозволяють розмежувати розумову і фізичну працю та визначити різницю між ними з'єднавши і порівнявши їх. Це дозволить в майбутньому визначитись в тому, чого учні хочуть досягти в житті, працювати руками або ж головою та яку професію вони оберуть. Таким чином, трудове навчання в школі стає підготовчим етапом до життя та до визначення майбутнього. Тому цей предмет необхідно вивчати в школі, так як його користь очевидна для кожного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Матриця 5 клас (70 годин)

Кількість проектів

Об’єкти проектно- технологічної діяльності учнів

Основні технології

Додаткові технології

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Проект 1

Листівка

Технологія виготовлення аплікації ( з текстильних та природних матеріалів)

7

Знаннєвий компонент

Знає етапи проектування.

Розуміє сутність методу фантазування.

Називає конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу.

Розрізняє і називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів.

Розуміє необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця.

Діяльнісний компонент

Дотримується послідовності етапів проектної діяльності.

Застосовує метод фантазування під час проектування виробу.

Проводить міні-маркетингові дослідження для обґрунтування вибору виробу та його конструкційних особливостей.

Розпізнає конструкційні матеріали.

Виконує малюнок виробу.

Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Добирає інструменти та матеріали для виготовлення виробу.

Дотримується прийомів роботи з інструментами та пристосуваннями.

Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання.

Характеризує різні технології як види декоративно-ужиткового мистецтва.

Виготовляє виріб.

Оздоблює виріб за готовою композицією.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Добирає та використовує знаряддя праці під час вирішення практичних завдань.

Ціннісний компонент

Робить висновки про необхідність економного використання конструкційних матеріалів.

Усвідомлює важливість дотримання безпечних прийомів праці.

Усвідомлює значущість виробу, який виготовляється.

Усвідомлює розвиток техніки

Проект 2

Панно

Технологія виготовлення аплікації ( з текстильних та природних матеріалів)

Технологія виготовлення вишитих виробів

6

Проект 3

Гольниця

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

7

Проект 4

Ялинкова прикраса.

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

Технологія виготовлення аплікації

8

Проект 5

Серветка

Технологія виготовлення вишитих виробів

Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом

10

Проект 6

Лялька - мотанка

Технологія виготовлення ляльки - мотанки

10

Проект 7

Закладка для книги.

виготовлення виробів у техніці «макраме»

8

Проект 8

Прикраси з бісеру

Технологія виготовлення виробів з бісеру

10

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проект 1

Сервірування святкового столу

Технологія сервірування столу

2

Учень/учениця:

знайомиться з правилами внутрішнього розпорядку навчальної майстерні та елементами технологічної діяльності.

Визначає у співпраці з учителем та іншими учнями алгоритм взаємодії в майстерні.

Знаннєвий компонент

Знає правила безпечного користування електроприладами.

Розрізняє столові прибори.

Діяльнісний компонент

Користується побутовими електроприладами, дотримуючись правил безпеки.

Розпізнає найпростіші пошкодження побутових електроприладів.

Дотримується правильної послідовності дій у разі виявлення пошкоджень чи несправностей побутових електроприладів.

Сервірує стіл.

Уміло поводиться за столом.

Ціннісний компонент

Усвідомлює важливість дотримання правил безпечного користування побутовими електроприладами.

Усвідомлює важливість дотримання етикету для створення власного позитивного іміджу

Проект 2

Побутові електроприлади в моєму житті

Безпечне користування електроприладами

2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.