• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Виховна робота
  • Матеріали роботи табору з денним перебуванням «Світанок» при навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня дитячий садок» смт. Заболоття, Ратнівського району

Матеріали роботи табору з денним перебуванням «Світанок» при навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня дитячий садок» смт. Заболоття, Ратнівського району

Опис документу:
Літні канікули – найцікавіша пора для дітей, час захоплюючих пригод і поїздок, нових знайомств та зустрічей. Літо – час, коли школярі мають можливість відпочити від шкільних клопотів зміцнити своє здоров`я. За своє життя майже кожна дитина хоча б раз проводила канікули в літньому таборі. Життя в таборі дає дітям можливість розширити коло знайомих, знайти нових друзів, займатися цікавими справами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-дитячий садок» смт. Заболоття

На районний огляд-конкурс

дитячих оздоровчих таборів

2015 рік

ЗМІСТ

1. Вступ…………………………………………….………………3

  1. План роботи табору «Світанок» …………..…………………….6

  2. Режим роботи табору «Світанок» ……………………………….9

  3. Закони табору………………..………………………………...10

  4. Наші загони…………….………………………………………...11

  5. «Світанок» в роботі …………………………………………….14

  6. Сценарії виховних заходів ……….……………………………..29

  7. Список використаної літератури ……………………………….46

Вступ

Літні канікули – найцікавіша пора для дітей, час захоплюючих пригод і поїздок, нових знайомств та зустрічей. Наскільки цей відпочинок стане для них активним, пізнавальним, пам’ятним, багато в чому залежить від дорослих – організаторів програм відпочинку.

Літо – час, коли школярі мають можливість відпочити від шкільних клопотів зміцнити своє здоров`я. За своє життя майже кожна дитина хоча б раз проводила канікули в літньому таборі. Життя в таборі дає дітям можливість розширити коло знайомих, знайти нових друзів, займатися цікавими справами.

Оздоровлення це комплекс заходів соціального, виховного, медичного, гігієнічного, фізкультурного характеру, спрямованих на поліпшення та зміцнення стану фізичного і психологічного здоров`я дітей. Успіх у роботі залежатиме від зацікавленості організаторів літнього відпочинку, їхньої енергії, наполегливості, любові до дітей, а також уміння пробудити ініціативу і самостійність своїх вихованців, організувати творчі колективні справи.

Виховний процес з дітьми в таборі має поєднувати відпочинок, працю, спорт з пізнавальною, естетичною, оздоровчою діяльністю. Створенню у дітей хорошого емоційного настрою, привнесенню почуття романтики в їхнє повсякденне життя сприяє і оформлення оздоровчого табору, і такі атрибути табірного життя, як прапор, емблема, гімн, закони життя табору; девізи, речівки загонів.

Важливе значення під час роботти з дітьми в таборі з денним перебуванням – організація цікавого і змістовного дозвілля, щоб діти за невеликий проміжок часу перебування в даному закладі, могли відчути радість спілкування, колективізм…

Що ж таке дозвілля? Дозвілля – це діяльність школярів у вільний час, обрана за власними інтересами і нахилами, в якій вони можуть себе виявити як особистість; час духовного розвитку особистості дитини; час відновлення сил дитини після навчання; сукупність занять у вільний час, за допомогою яких задовольняються безпосередні фізичні, психічні та духовні потреби здебільшого відновлювального характеру; діяльність, метою якої є відпочинок, розвага, гармонійний розвиток; умова опанування дитиною культурних цінностей, задоволення духовних потреб, оволодіння навичками й уміннями спілкування як із однолітками й дорослими.

Досвід показує, що активна участь у різних видах змістовної дозвіллєвої діяльності сприяє формуванню ціннісних орієнтацій школярів, забезпечує сприятливі умови для виявлення та розвитку творчого потенціалу учня.

Планування та організація змістовного відпочинку, організації виховної роботи, змістовного дозвілля в таборі з денним перебуванням «Світанок» включає такі напрямки виховної роботи:

  1. зберереження здоровʼя вихованців;

  2. активний і пасивний відпочинок;

  3. всебічний розвиток особистості і вивчення талантів вихованців;

  4. забезпечення різноманітного дозвілля та відпочинку вихованців.

Виховна робота з дітьми повинна забезпечити дотримання ними режиму дня, порядку і чистоти приміщень, виконання санітарно-гігієнічних умов. Особливо уважно треба організовувати виховну роботу по збереженню стану здоров`я дітей, профілактиці захворювань, безпеки їх життєдіяльності. Під час проведення пішохідних екскурсій звертати увагу на перехід дітьми автомобільних і залізничних магістралей при цьому мати необхідну попереджуючу атрибутику.

(Табір денного перебування «Світанок»

при НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня дитячий садок»

смт. Заболоття, Ратнівського району)

В таборі відпочивало 50 дітей, віком від 7 до 13 років. В основному це учні, батьки яких є учасниками АТО, діти-інваліди, сироти, учні з багатодітних сімей та активісти. Усі вони були розподілені у 2 загони: «Смайлики», «Українці».

Для кожного загону було виділено окреме приміщення − загонова кімната. А також доступні актовий зал, музичний клас, комп’ютерний кабінет та бібліотека.

Згідно плану роботи табору, перший день розпочався з відкриття табірної зміни. Діти активно працювали у загонових кімнатах та до кінця дня уже змогли представити назви своїх загонів, девізи та загонові пісні. На День трудолюбна учні разом із шкільним бібліотекарем Головій Любовʼю Степанівною проводили операцію «Лікарня книжок». Захоплюючими були: День природи, День подорожі, День здоровʼя та День туриста. За ці дні діти мали змогу побувати у різних куточках нашого селища: і біля озер, і на стадіоні, біля криниці та на урочищах Очище та Дубина. Учні навіть годували маленьких лебеденят та фотографувалися з ними біля Чорного озера. Та найбільше запам’ятався день скарбів. Проходив він на території НВК і відзначився оригінальністю підготовлених костюмів. Цікаво пройшов день гумору на свіжому повітрі, де учні продемонстрували свої акторські здібності. На День талантів діти вразили всіх присутніх своїм артистизмом. Не можна не відзначити День патріота. Цього дня учні відвідали Обеліск Слави, де віддали належну шану загиблим солдатам Великої Вітчизняної війни. Також в цей день діти відвідали селищну дитячу бібліотеку, де їм бібліотекар Глущук Валентина Юхимівна, яка є волонтером, розповіла про героїв України сьогодення, про учасників АТО і провела конкурс написання листів «Повертайтеся живими!».

Дата

Захід

Відповідальні

02.06

День табору

  1. Відкриття табору.

  2. Інструктаж з техніки безпеки .

  3. Візитка загонів (пісня, девіз, емблема).

  4. Музичне коло.

Заступник директора табору

Вихователі

03.06

День трудолюба

  1. Догляд за кімнатними рослинами.

  2. Трудовий десант «Зробімо школу кращою».

  3. Операція «Книжкова лікарня».

  4. Конкурс на кращу класну кімнату.

Вихователі

04.06

День природи

1. Екскурсія «Природа і фантазія».

2. Вікторина «Відкрий для себе світ природи».

3. Навчання в «Лісовій школі». Усний журнал «Зелена аптека».

4. Загальнотабірний конкурс «Природа очима дітей» (конкурс екібани, картин з природного матеріалу).

Вихователі

05.06

День подорожі

  1. Подорож на луки. Рухливі ігри.

  2. Вікторини.

  3. Конкурс загадок «На загадку є відгадка».

  4. Пісенна та ігрова галявина.

Вихователі

06.06

День талантів

  1. Конкурс візиток «Шукаємо таланти!»

  2. Літературна вітальня «Світ моїх захоплень».

  3. Конкурс емблем із зображенням свого таланту.

Вихователі

08.06

День захисту дітей

  1. Конкурс малюнків на асфальті «Моє дитинство світле, золоте».

  2. Бесіда «Світи нам, сонечко, світи»

3. Святкова дискотека «У колі друзів».

Вихователі

09.06

День казки

  1. Інсценізація казок.

  2. Спортивні змагання.

  3. Бесіда «Табір наш дім».

  4. Музична гра « Вгадай мелодію».

Вихователі

Фізрук

10.06

День здоров’я

  1. Відпочинок на природі. Збір лікарських рослин.

  2. Бесіда про здоров’я.

  3. Ігри, естафети, розваги на свіжому повітрі. Лікувальна фізкультура.

  4. Година танцю.

Вихователі

Фізрук

11.06

День туриста

  1. Туристичний похід «Стежками рідного краю».

  2. Бесіда «Здоровий відпочинок».

  3. Туристичні змагання.

Вихователі

Фізрук

12.06

День скарбів

  1. Навколосвітка «Вперед за скарбами».

  2. Рухливі ігри.

  3. Гра «Що? Де? Коли?»

  4. Бесіда «Повторимо правила дорожнього руху».

Вихователі

Фізрук

13.06

День гумору

  1. «День навпаки», весела гуморина.

  2. Гра «Несподіванка».

  3. Конкурс веселих оголошень.

  4. Спортивна година.

Вихователі

15.06

День патріота

  1. Екскурсія до обеліска Слави.

  2. В гостях у бібліотеки.

  3. Конкурс написання листів «Повертайтеся живими!».

  4. Музична година «Ми вас чекаємо!»

Вихователі

16.06

День іменника

1. Трудова година «Подарунок своїми руками».

2.Святковий концерт.

3. Година танцю.

Вихователі

17.06

День закриття табору

  1. Галявина «До побачення, загін!»

  2. Спортивна Олімпіада.

  3. Закриття табору.

Директор табору

Вихователі

9:00 9:30

Збір дітей. Лінійка, інформаційна хвилинка «Люди, події, факти».

Горн сурмить: пора, пора!

З добрим ранком, дітвора!

І негайно ж до порядку

Всім пора вже на зарядку!

9:3010:00

Сніданок.

Всім в їдальню, сніданок впору,

Ми бажаєм вам смачного!

10:0012:30

Робота згідно плану. Прогулянка.

В кожного загону плани,

Їх виконуєм слухняно.

Треба бути краще всіх,

Бо піднімуть нас на сміх!

12:3013:00

Обід.

Грійте борщ оцей холодний,

Їсти йде народ голодний!

13:0015:00

Спортивно-музична година. Ігри.

Розважальний прийшов час,

Беруть участь всі у нас!

  • Відкриття табору.

  • Інструктаж з техніки безпеки.

  • Візитка загонів (пісня, девіз, емблема).

  • Музичне коло.

  • Догляд за кімнатними рослинами.

  • Трудовий десант «Зробімо школу кращою».

  • Операція «Книжкова лікарня».

  • Конкурс на кращу класну кімнату.

  • Екскурсія «Природа і фантазія»..

  • Вікторина «Відкрий для себе світ природи».

  • Навчання в «Лісовій школі». Усний журнал «Зелена аптека».

  • Загальнотабірний конкурс «Природа очима дітей» (конкурс екібани, картин з природного матеріалу).

  • Подорож на луки. Рухливі ігри.

  • Вікторини.

  • Конкурс загадок «На загадку є відгадка»

  • Пісенна та ігрова галявина.

  • Конкурс візиток «Шукаємо таланти!»

  • Літературна вітальня «Світ моїх захоплень».

  • Конкурс емблем із зображенням свого таланту.

  • Конкурс малюнків на асфальті

«Моє дитинство світле, золоте».

  • Бесіда «Світи нам, сонечко, світи».

  • Святкова дискотека «У колі друзів».

  • Інсценізація казок.

  • Спортивні змагання.

  • Бесіда «Табір наш дім – ми господарі в нім».

  • Музична гра

«Вгадай мелодію».

  • Відпочинок на природі. Збір лікарських рослин.

  • Бесіда про здоров’я.

  • Ігри, естафети, розваги на свіжому повітрі. Лікувальна фізкультура.

  • Година танцю.

  • Т

    уристичний

похід «Стежками

рідного краю».

  • Бесіда «Здоровий

відпочинок».

  • Туристичні

змагання.

  • Навколосвітка «Вперед за скарбами».

  • Рухливі ігри.

  • Гра «Що? Де? Коли?»

  • Бесіда «Повторимо правила дорожнього руху»

  • «День навпаки»,

весела гуморина.

  • Гра «Несподіванка».

  • Конкурс веселих оголошень

  • Спортивна година.

  • Екскурсія до обеліска Слави.

  • В гостях у бібліотеки.

  • Конкурс написання листів «Повертайтеся живими!».

  • Музична година «Ми вас чекаємо!»

  • Трудова година «Подарунок своїми руками».

  • Святковий концерт.

  • Година танцю.

  • Галявина «До

побачення, загін!»

  • Спортивна Олімпіада.

  • Закриття табору.

  • Святковий концерт.

  • Дискотека.

Сценарій до Дня захисту дітей

Мета: розширення кругозору. Систематизація знань з правил дорожнього руху; розвиток творчих здібностей, уяви, логічного мислення, комунікативних навичок спілкування; виховання товариськості, взаємовиручки.

Форма проведення: подорож

Методичні прийоми. Ігрові ситуації, бесіда-діалог

Обладнання: 2 конуси, швабри 2, м'ячі 2, кольоровий папір, ножиці, стрічки, степлер, пакети, штучні квіти.

Дійові особи:

1-й клоун

2-й клоун

Кіт Базіліо

Лисиця Аліса

П'єро

Поліцейські собаки

Буратіно

Дівчинка Стефані

Спортокус

Хід сценарію

(Під веселу музику вбігають клоуни.)

1-й клоун.

Що за шум? Що за гамір?

Цей тарарам!

Скільки вас сьогодні тут?

Мені за день не перелічити!

2-й клоун.

Тут і Сашка, і Наташі,

Вані, Ксюші і Любаші,

Вови, Слави, Петі -

Ось які діти!

1-й клоун. Привіт, друзі! Всі у кого сто ластовиння на носі, і ті, у кого немає жодної! Привіт всім хто з косичками і хвостиками і стирчать в різні боки волоссячком! Здрастуйте, чепурні, веселі та пересічні. Ми вітаємо вас з прекрасною порою року - літом! З часом дивовижних пригод і відкриттів!

Діти.

1) Здрастуй, ягідне літо!

Ти гостей скоріше зустрічай!

Поспіває суниця,

Зацвітає іван-чай.

2) Відкривай свої секрети,

Суничні скриньки,

Пригощай дарами літо!

Хай квітнуть в луках квіти!

3) Нехай іскриться на галявинах

Смарагдова роса,

У берізок зеленіє

Шовкова коса!

4) Нехай кличе річка прохолодою,

Сонце ллється через край,

А в колосках огрядних зріє

Смачний, пишний коровай!

5) Здрастуй, літо, море світла,

Сонця, повітря, тепла!

Чекає тебе в гості

З нетерпінням дітлахи!

Пісня «Літо без питань » у виконанні вокальної групи.

2-й клоун. Запрошуємо вас, мої маленькі друзі, відправитися в дивовижну країну Дитинства, де збуваються всі мрії і трапляються дива!!! А підемо ми на ромашковому поїзді.

Збирайтеся швидше на ранковий поїзд

Давно чекають вас трави по пояс,

Швидше поспішайте в ліси і поля,

Поки самоцвітами блищить земля.

Кіт Базиліо: Про-па. А куди це ми потрапили?

Лисиця Аліса: (Сміється). Не знаю.

1-й клоун. Доброго дня. А хто ви?

Лисиця Аліса: (Підходить повільно). Доброго дня. Я Лисиця Аліса, а це...

Кіт Базиліо: (Підходить до Лисиці Аліси та відштовхує Лисицю Алісу). Так-так-так. Ви нам зуби не заговорюйте, кажіть, де золото?

1-й клоун. Яке золото?

Кіт Базиліо: Яке, яке? Золоте! Ніби ви не знаєте, ну те, що ще Буратіно закапав п'ять сольдо в землі.

2-й клоун. Вибачте, але куди ви йшли?

Кіт Базиліо: Куди, куди. У країну дурнів. На полі чудес.

2-й клоун. Але це не країна Дурнів, це - країна Дитинства.

Кіт Базиліо: (Повертається до Лисиці Аліси). Ну, і куди ти мене привела?

Лисиця Аліса: Ну, звідки я знала, що ми не прийдемо туди.

Кіт Базиліо: (Кривляється). Звідки я знала? Звідки я знала?

1-й клоун. Дорогі гості не сваріться. Сьогодні таке свято.

Лисиця Аліса: яке сьогодні свято?

1-й клоун. А ви що не знаєте? Ну а якщо добре подумати.

Лисиця Аліса: Подумати говориш. Про! Згадала, день запечених стегенець!

2-й клоун. Немає. Ви не праві.

Кіт Базиліо: Сьогодні день копченої оселедця.

2-й клоун. Що ви. Що ви. Ви знову помилилися.

Кіт Базиліо: Немає? А який сьогодні день?

1-й клоун. (Звертається до дітей). Дітки, давайте нашим гостям нагадаємо яке сьогодні свято.

Діти:

1. У червневий день, перший день,

З очей геть проженемо лінь,

Дружно скажемо нудьзі «ні»,

Роздамо друзям цукерок.

2. Будемо стрибати і скакати,

В ігри всякі грати,

Посміхатися і жартувати

І добріші один до одного бути.

Кіт Базиліо: Ну і що? Що в цьому святі хорошого?

2-й клоун. Ну, як що? Діти це ж золото.

Кіт Базиліо: О. Золото. Так Аліса ми прийшли правильно. Пішли за золотом (починають тягнути до себе дитину).

2-й клоун. Стійте. Не смійте так робити! Я вам доведу, що діти це не те золото, що блищить, а золото майбутнього.

Кіт Базиліо: Добре. А що ж ви тут робите?

1-й клоун. Ми зараз вирушаємо в подорож. У країну дитинства, де багато дивних ігор, вікторин та інших чудес. А ось ви любите гри?

Лисиця Аліса: Так, я дуже люблю грати з курочками і рибками. (Облизує губи). А от мій друг Кіт Базиліо любить грати з мишами. Ми пристрасть як любимо грати, особливо в ті ігри, де проявляється спритність, кмітливість, вправність.

1-й клоун. Ми запрошуємо вас з нами в країну Дитинства.

Кіт Базиліо. Ура, давайте ж скоріше відправимося в цю країну. Може, я там знайду цілу купу золота і куплю собі вагон риби і молока.

2-й клоун. Займаємо місця у вагонах. У добрий шлях.

(звучить запис звуку тепловозного гудка). (Діти, иметируя поїзд, відправляються на станції. Прибувши на станцію, діти діляться на 2 команди).

1 станція «Спортивна» (проводить Спортокус)

(звучить запис пісні Лева Барашкова «Боягуз не грає в хокей»)

Гра «Хокей зі шваброю».

Ви справжні спортсмени? Ви любите хокей? Так, зараз хокей люблять всі і грають у нього навіть дівчата! Ви знаєте, що хокей буває з м'ячем і шайбою. А у нас хокей зі шваброю! Ви выстраиваетесь один за одним, цієї шваброю ви повинні дотолкать м'ячик до фінішу і назад. І передати швабру іншому учаснику.

(Після закінчення естафети, діти за запис звуку тепловозного гудка, відправляються на наступну станцію)

2 станція «Два притопа, два прихлопа» (проводить Стефані)

Танець (звучить будь-яка танцювальна музика, діти повторюють рухи за провідною. Команда, яка виконувала всі рухи і не припустилася помилок перемагає)

Продовжують шлях на наступну станцію.

1-й клоун. Подивитеся, хлопці, на пеньочку хто сидить на хлопців на всіх дивиться...

3 станція «Там на невідомих доріжках»

П'єро.

Я давно тут сиджу

Дітлахів в гості чекаю.

Радий запросити всіх друзів

Буде свято веселіше.

Ну-ка запевайте пісеньку дружний.

Пісня Гімн Барбариков «Що таке доброта», звучить у виконанні вокальної групи. (Інші діти підспівують)

П'єро. Співаєте ви добре, а знаєте, що ви потрапили в казкову країну?

У світі багато казок,

Сумних та кумедних

І прожити на світі

Нам не можна без них...

А чи багато казок ви знаєте?

(питання задаються по черзі командам, перемагає та команда, яка дала правильні відповіді на всі питання)

1. Назвіть ім'я казкового героя, який співає пісню:

«...Я всякого звіра

Сильніше і хоробрий!

Тремтить передо мною

Клишоногий ведмідь,

Коли ж ведмедю

Мене здолати!»

2. В якій казці сталася така подія:

«...Тут у хаті кути затріщали, дах захиталася, стіна вилетіла, і піч сама пішла по вулиці, по дорозі, прямо до царя...»

3. Про кого кажуть - «У неї тільки дві ніжки! Яке убозтво! У неї навіть немає вусиків!...»

4. Можна вважати Принцесу з казки Андерсена «Свинопас» музично освіченою»

5. Який казковий герой був одним з синів старої олов'яної ложки?

6. В якій казці за допомогою горошини принцеса знайшла собі нареченого?

7. Який хлопчик повинен був викласти слово «вічність», за це йому обіцяли подарувати ковзани і весь світ?

8. Як на початку казки звали королеву ельфів Майю?

9. Що відповідала Золота рибка на кожне прохання старого?

10. Яка казка закінчується словами:

«Казка брехня, та в ній натяк −

Добрим молодцям урок!»?

11. Що примовляла цариця, дивлячись в чарівне дзеркальце?

12. З якої казки ці рядки?

Вітер по морю гуляє

І кораблик підганяє,

Він біжить собі у хвилях

На роздутих вітрилах.

13. Скільки років прожив старий зі старою біля самого синього моря?

14. Як мужик розділив без образи одного гусака на сімох: пана, бариню, синів, двох дочок і себе не образив?

(Відправляються на наступну станцію)

4 станція «Світлофорна» (проводять поліцейські пси)

Звучить сирена, виходить поліцейські пси.

Поліцейські пси.

- Шановні юні громадяни!

Шлемо вам поліцейський привіт всім і кожному!

Ми запрошуємо дітвору на чудову гру!

Ця гра сама потрібна!

Тому що всі ви трохи неслухняне!

Дуже вже багато небезпечних затій

У наших тямущих і жвавих дітей!

На вулицях дуже більшу рух,

До нього вже пора виховати повагу!

Щоб привалам вулиці навчити малечу,

Ми і розпочали нашу гру!

Подумай  відгадай.

Правила: необхідно давати правильну відповідь і не викрикувати його хором. Виграє той, хто отримав найбільше фішок за правильні відповіді.

Питання:

- Скільки коліс легкового автомобіля? ( 4)

- Скільки людей можуть їхати на одному велосипеді? (1)

- Хто ходить по тротуару? (пішохід)

- Хто керує автомобілем? (Водій)

- Як називається місце перетину двох доріг? (Перехрестя)

- Для чого потрібна проїжджа частина? ( Для руху транспорту)

- По якій стороні проїжджій частині рухається транспорт? ( Правою)

- Що може статися, якщо пішохід чи водій порушив правила дорожнього руху? (Аварія або ДТП)

- Яке світло верхній на світлофорі? (Червоний)

- З якого віку дозволяється дітям їздити на велосипеді по вулиці? (З 14 років)

- Скільки сигналів біля пішохідного світлофора? (Два)

- Скільки сигналів біля пішохідного світлофора? (Три)

- На яку тварину схожий пішохідний перехід? ( На зебру)

- Як пішохід може потрапити в підземний перехід? ( По сходах вниз)

- Якщо немає тротуару, де можна рухатися пішоходу? (По узбіччю зліва, назустріч транспорту)

- Які машини обладнані спеціальними звуковими і світловими сигналами? (Швидка допомога, пожежна та міліцейська машини)

- Що тримає в руці інспектор ГИБДД ? (Жезл)

- Де треба грати, щоб не наражатися на небезпеку? (У дворі на дитячому майданчику)

5 станція «фантазійна» (зустрічає дітей Буратіно)

Кіт і Лисиця. А, голубчику, попався! Признавайся, куди золото заховав?

Буратіно. Золото? Золото я не ховав. Золото-це мої друзі, у яких голови цілі комори ідей і фантазій. Ось дивіться, шановний котик і Аліса, що можуть придумати мої друзі.

Завдання для дітей

З підручного матеріалу виготовити літній костюм.

Кіт і лисиця (дивлячись як діти майструють). А можна ми теж придумаємо що-небудь отаке?

(Клоуни і Буратіно дозволяють, але попереджають, щоб це було добре)

Кіт і лисиця. Ми зрозуміли, що головне золото - це не гроші, а друзі з їх ідеями.

Адже недарма кажуть «дружба на вагу золота». Візьміть нас у свою компанію, ми теж хочемо мати таке золото.

Звучить пісня Барбарики «Пісня про дружбу» у виконанні всіх дітей і героїв.

Наприкінці заходу оголошується дискотека для всіх дітей.

День закриття табірної зміни

Читець 1. Так сонечко світить довкола, і тануть хмаринки вгорі.

Сьогодні із сумом у серці прощаємось з табором ми. Табір, до побачення! І за все спасибі: за липу пахучу, парк зеленокрилий. На твоєму сонечку, на твоєму хлібі скільки сил набрались ми, як поздоровіли.

Читець 2. У цей день найщиріші слова вдячності та шани висловлюємо начальнику табору «Світанок» Шопук Наталію Миколаївну. Велике спасибі Вам за невтомну працю та педагогічну мудрість, за теплоту серця, що Ви віддаєте дітям. Міцного здоров'я, щастя, і нехай щедрою на добро та радість буде Ваша доля.

Читець 3. Шановна Наталіє Миколаївно в душі цвіте хай чарівна калина, і сонячні пісні до Вас хай линуть, днів ясних, світлих, красивих досягать у долі щасливих. Не знати ніколи журби і біди, хай Вам сонце всміхається завжди.

Читець 4. Наше спасибі лине сьогодні до заступника директора табу Лесі Павлівни, яка з любов'ю провела з нами ці дні. Свою любов ми виражаємо словами: щоб щасливо і радісно стелилась дорога, щоб не йшли незгоди до Вашого порогу. Хай же посміхаються Вам люди і квіти, люблять, розуміють і шанують діти.

Читець 5. Особливу подяку сьогодні ми виражаємо нашим вчителям-вихователям, які протягом 14-ти днів розважали нас, загартовували, створили нам веселе та безтурботне життя. Отож слова подяки, щиру, ніжну вдячність ми адресуємо з любов'ю зараз саме вам.

Читець 6. Дорогі вчителі-вихователі! Хай щастям, успіхом славиться ваш дім за ласку і турботу — низький вам уклін. Хай радість приходить до вашого дому. Розмивши негоду, тривогу і втому. Сто літ бажаємо прожити, Ніде і ніколи не тужити. Здоров'я зичимо міцного, А також — неба голубого. І скільки цвіту в літнім гаї, стільки щастя вам бажаєм. Якщо більше буде треба, то хай Господь дарує з неба.

Читець 7. Поруч із нами також усі дні були мужній і сильний вчитель фізичної культури Маркевич Анатолій Петрович. Ми щиро вдячні вам за спортивні змагання, конкурси естафети, які ви проводили з нами. Нехай Вам віднині і далі щасливо живеться, нехай лиш достаток у домі ведеться, хай доля дарує Вам довгого віку, щоб щастя й здоров'я ви мали без ліку. Щоб радістю й миром були ви багаті, щоб горя і смутку не знали у хаті.

Читець 8. Шановна Тетяно Миколаївноь, люба наша медсестра. Бажаємо, щоб серце Ваше зігрівало тепло. Щоб завжди в душі панувало добро, краси і наснаги, здоров'я без ліку і довгого-довгого щедрого віку.

Читець 9. Ми щиро вдячні тим жінкам, які протягом усіх цих днів готували нам дуже смачні обіди,− нашим кухарям. Уклін вам, жінки, у цей день складаєм, за ті важкі години ранні, за золоте ваше серденько і за невтомні руки ваші. Дарунків, золота не маєм, щоб до ніг вам приложити, однак тут спільно присягаєм, що доки тільки будем жить, любов сердець своїх маленьких Вам віддамо, любі жінки.

Читець 10. Дорогі вчителі та всі працівники! У цей день святковий прийміть букет із поваги і любові дякуємо щиро вам за все. Щастя, радості й здоров'я, миру, злагоди й любові від душі бажаєм вам.

Читець 11. все вклоняємося вамі лиш добра усім бажаєм. Хай Бог святий вам радість, втому забирає.

Читець 12. Табір, до побачення! Побували всюди ми. Скільки див небачених стріли ми довкола. Ми цій радості зроду не забудемо. Табір, до побачення і за все спасибі!

Пісня «А ми бажаєм Вам, добра!»

БЕСІДА «ОХАЙНІСТЬ ТА ОСОБИСТА ГІГІЄНА»

Мета: поглибити знання учнів про правіша особистої гігієни та формувати її навички, виховувати охайність, акуратність.

Хід бесіди

1. Організаційний момент.

  • Що таке режим дня?

  • Розкажіть про свій куточок відпочинку вдома.

2. Оголошення теми бесіди.

3. Розповідь вихователя з елементами бесіди.

Про чистоту, хто всюди дбає,

Завжди здоров'я добре має.

І настрій в того просто гарний,

І в світі він живе не марно.

  • Слово «гігієна» означає здоровий спосіб життя. А однією з найголовніших вимог гігієни є чистота. Народна мудрість каже: «Чистота запорука здоров'я». Чистота потрібна, щоб перемагати небезпечних ворогів людини − збудників хвороб. Бактерії живі істоти, яких ми не бачимо неозброєним оком. Їх багато у воді, грунті. Вони потрапляють на руки разом із брудом. Отже, щоб бути здоровим, треба щодня бути чистим і охайним.

  • А як ви розумієте «предмети особистої гігієни»?

  • Які речі, на ваш погляд, належать до предметів індивідуального користування?А тепер відгадайте загадки.

  • Зуби є, рота немає. (Гребінець)

  • Гладеньке, запашненьке, миє чистенько, треба, щоб у кожного було, Що це, діти? .. .(мило)

  • Щетинкова голівка залазить у наш рот, рахує наші зубки, знімає з них наліт. (Зубна щітка).

  • Лежу в кишені і чекаю Рев бруднуль і плаксіїв. Витру їм потоки сліз, не забуду і про ніс. (Носова хусточка)

Отже, запам'ятайте основні правила:

- чистіть зуби вранці і ввечері по 2-3 хвилини.

- після чищення, зубну щітку мийте з милом і зберігайте голівкою догори.

- зубну щітку замінюйте на нову 4 рази на рік.

Люди навчилися перемагати різні хвороби. Лікарі вміють замінити хворе серце штучним, а око замінити не можна нічим. Око має складнішу будову, ніж найсучасніший комп'ютер.

Природа попіклувалася про те, щоб наші очі були захищені від небезпек. Брови захищають їх від поту, що стікає по лобі. Повіки захищають від пилу, коли ми кліпаємо. Але ніщо не допоможе очам, якщо ви почнете терти їх брудними руками, гратися перед обличчям гострими предметами, довгими годинами не відходити від екрана телевізора чи комп'ютера. Причинами втрати зору можуть бути недостатня освітленість, читання в автомобілях або лежачи.

Шкіра − зовнішній покрив тіла людини. Вона захищає організм від пошкоджень, мікробів. Шкіра повинна бути завжди чистою. Приймаючи ванну необхідно раз на тиждень. Витиратися власним чистим і сухим рушником.

4. Підсумок бесіди.

Тест «Чи здорові ви фізично»

1. Як часто ви виконуєте фізичні вправи?

а) чотири рази на тиждень,

б) два-три рази на тиждень,

в) раз на тиждень,

г) менше одного разу на тиждень.

2. Яку відстань ви проходите пішки протягом дня?

а) понад 4 км,

б) близько 4 км

в) менше, ніж 1,5 км,

г) менше, ніж 700 м.

3. Вирушаючи на навчання або до магазину ви:

а) йдете пішки або їдете на велосипеді,

б) частину шляху йдете пішки або їдете на велосипеді,

в) деколи йдете пішки або їдете на велосипеді,

г) завжди добираєтесь громадським транспортом або автомобілем.

4. Якщо перед вами стоїть вибір - йти сходами чи їхати в ліфті, ви:

а) завжди піднімаєтесь сходами,

б) піднімаєтесь сходами крім випадків, коли у вас в руках щось важке,

в) деколи піднімаєтесь сходами,

г) завжди користуєтесь ліфтом.

5. У вихідні дні:

а) декілька годин працюєте фізично,

б) весь день проводите в русі,

в) здійснюєте декілька коротких прогулянок,

г) більшу частину вихідних читаєте і дивитесь телевізор.

Підрахунок балів:

а) 4 бали, б) 3 бали, в) 2 бали, г) 1 бал.

18 балів і більше - ви дуже активні і достатньо здорові фізично.

12-17 балів - ви достатньо активні і дотримуєтесь розумного підходу до

питань збереження фізичної форми.

8-11 балів - вам слід більше уваги приділяти фізичним вправам.

7 балів і менше - ви ліниві і пасивні, фізичні вправи вам просто необхідні.

РУХЛИВІ ІГРИ

Мета: формування згуртованості вихованців, здатності до співпереживання, швидкості мислення і спритності дій.

«Алфавіт»

При кожному стрибку гравець має назвати одну з букв алфавіту (спосіб стрибання має бути складним, щоб важко було безпомилково стрибнути 33 рази, називаючи всі букви алфавіту). Зробивши помилку, гравець мас відразу назвати рослину на що букву чи тварину, чи місто, про що домовляються перед грон і. Якщо це вдалося зробити відразу, гравець може починати стрибати спочатку, якщо ні черга наступного гравця. Завдання учасника гри пройти всі букви алфавіту.

«Золоті ворота»

Двоє ведучих, узявшись за руки зверху, утворюють ворота і співають пісню:

Золоті ворота

Пропускають не завжди,

На перший раз прощається,

На другий забороняється, а на третій раз не пропустим вас! Усі інші учасники, поки лунає пісня, пробігають крізь «ворота». На останні слова ворога зачиняються, хто «упіймався», виходить із гри.

«Зміна місць»

Дві команди шикуються в шеренги очна навпроти одної. За командою ведучого гравці команд міняються місцями. Перемагає та команда, яка першою вишикується в шеренгу.

Гру можна урізноманітнити, змінюючи початкове положення, стоячи спиною один до одного, сидячи обличчям або спиною один до одного, лежачи на животі, лежачи на спині тощо.

«Художня естафета»

Намалювати по черзі свій портрет (знак зодіаку), передаючи маркер як естафетну паличку.

«Модниця»

Для гри потрібна велика сумка, повна старих речей. За сигналом ведучого сумка переходить по колу від гравця до грання. За двома сигналами ведучого гравець, у кого опинилася сумка, дістає одну річ і вдягає. Коли лунає сигнал - гра продовжується.

«Феєрверк»

Гравці вибирають по одному спритному гравцеві з команди. Ті мають утримати одночасно в повітрі спочатку два, а потім три, чотири, п'ять порожніх, різнобарвних, одноразових целофанових пакетів, підкидаючи їх двома руками.

«Спритні оригінали»

Група ділиться на дві чи більше команд. Кожна стає в коло за капітаном. Через 4-5 м робиться фініш. За сигналом перша дитина з кожної команди біжить до фінішу і назад, передаючи естафету наступному гравцеві. Команди змагаються в оригінальності. Наступний гравець має досягти фінішу іншим способом (підскоками тощо), але не повторюючи рухів попередніх гравців.

«Ривок за м 'ячем»

Команди вишикувані в колони по одному за лінією старту, перед якою на відстані 2-3 м встановлені високі стійки з планкою на висоті 2-3 м. У руках першого гравця великий, надувний м'яч. За сигналом ведучого він кидає м'яч угору − уперед через планку пробігає під| нею і ловить м'яч, не даючи йому впасти на підлогу. Потім біжить із м'ячем назад і передає його наступному учаснику. Наступний гравець повторює те саме завдання.

«Одвічний рух»

Усі учасники гри сідають у коло. Один гравець починає показувати фізичні рухи (махати рукою, тупотіти ногою тощо). Гравець, що праворуч від нього, має повторити його рух і додати щось своє. Третій повторює рухи обох і додає своє і т.д. Той, хто не може згадати хоча б одну дію чи робить рух у неправильному порядку, виходить із гри.

«Поміняйтеся місцями»

Гравці сидять на стільцях у колі. Ведучий пропонує помінятися місцями тим, у кого,; наприклад, імена починаються чи закінчуються на букву «А». Під час пересаджувань гравців; ведучий має хутенько сісти на звільнене місце. Той, хто лишився без місця, стає ведучим.

«Ми веселі хлопуята»

На протилежних сторонах майданчика чи зали відзначаються лініями 2 будинки, де «мешкають» 2 команди. Відстань між ними 15-20 кроків. По черзі кажуть хором: «Ми веселі хлоп'ята. Любим бігати і грати. Ми − веселі хлоп'ята, спробуй нас наздогнати!». У цей, час одна команда виходить зі свого «будинку» і хизується перед супротивниками. Останні мають право починати ловити, коли будуть вимовлені слова: «Спробуй нас наздогнати!». Ті, кого спіймали до лінії будинку, переходить до команди суперників. Після того наступає інша команда. Гра триває доти, доки в одній із команд не залишиться жодного гравця.

«Спробуй утекти»

Уві учасники об'єднуються в одну команду і шикуються в шеренгу. Посередині майданчика окреслюється зона завширшки два метри. У цій зоні стоїть ведучий, який маєло вити гравців, що перебігають через зону на інший бік ігрового майданчика. Усі піймані ведучим гравці мають йому допомагати ловити, не залишаючи при цьому зони. Гра триває доти, доки залишиться один не-пійманий гравець. Він і буде переможцем.

Список використаної літератури

  1. Барви сонячного літа. – Полтава: ПОІППО, 2006.- 56 с.

  2. Виховний простір // Шкільний світ. 2005. - 20. травень. - 23 с.

  3. Коли скінчились уроки // «Позакласний час». - 2003.- № 11-12.

  4. Літні забави школярів. // Інформаційно-видавничий бюлетень «Все для вчителя». - 2001.- № 17-18.

  5. Літо-літечко // Завуч. - 2004.- травень № 19.

  6. Методичні рекомендації організації фізкультурно-оздоровчої роботи в школі // Здоров’я та фізична культура. - 2006. - № 16-17. - червень. - с.3-6

  7. Методичні рекомендації по організації змістовного відпочинку, оздоровлення та дозвілля дітей підчас літніх канікул 2004 року. № 271. 28.04.2004 р.

  8. Методичні рекомендації управління освіти Хмельницької обласної державної адміінстрації. 2005 р.

  9. Миргородська Т. Дитячий оздоровчий табір // Початкова школа.-2006. червень. - 21. - 24 с.

  10. Настенко Н.В., Цоков О.К.Барви сонячного літа. – П.- 2003. - 98 с.

  11. Позашкілля // Шкільний світ. - 2006. - № 16, 20. - травень. - 23 с.

  12. Психолог// Шкільний світ. 2009. - № 9-12.

  13. Рекомендації з профілактики травматизму та попередження нещасних випадків з дітьми й учнівською молоддю //Здоров`я та фізична культура. - «Літо на здоров`я». - 2005.- № 7-8. - квітень. - с.18.

  14. Рухливі ігри в літньому таборі та на пришкільному майданчику // «Все для вчителя». - 2003. - № 11-12

  • 02.12.2019
  • Виховна робота
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас
  • Презентація
  • 423
  • 0
  • 5
  • Стежити
  • Поскаржитись

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00