і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Матеріал для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на розвиток пізнавальних процесів

Матеріал для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на розвиток пізнавальних процесів

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Міністерство освіти і науки України

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і

мистецтва

Кафедра дошкільної і початкової освіти

Матеріал для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на розвиток пізнавальних процесів

Виконала:

студентка 1(ДО)2 курсу

Луценко Ірина

Черкаси 2014

Тема 1. Особливості когнітивної сфери особистості

Завдання: 1. вправи на розвиток сприймання та відчуттів (3 вправи).

2. ігри на розвиток сприймання та відчуттів (5 ігор).

1. Вправа «Хто точніше?»

Мета: розвиток відчуттів у дитини.

На дотик запропонувати визначити школярам із заплющеними очима предмети і матеріал, з яких зроблені ці предмети (досліджуваними предметами можуть бути іграшки з гуми, пластмаси, дерева і т. д.); можна також виконати таке ж завдання, не торкаючись предмета пальцями, використовуючи тільки олівець;

2. Вправа «Спробуй визначити вагу»

Мета: розвиток сприйняття.

Визначення ваги предметів. У якості реквізиту можуть бути побутові предмети, каміння. Учні по черзі беруть запропоноване у руки (при цьому у руках не повинно бути жодної підказки) й визначають його вагу.

3. Вправа «Спробуй відгадати»

Мета: розвиток мислення, відчуття та уяви.

Із заплющеними очима виконати нескладну операцію, наприклад, зібрати з конструктора певну фігуру. Можна також запропонувати дитині із заплющеними очима визначити крупу;

1. Гра "Здогадайся, що це?" (4-6 років)

Мета: розвиток образної пам'яті.

Дитина закриває очі. Дорослий почергово дає які-не-будь предмети, які дитина спочатку мовчки всі обмацує, потім називає їх. Якщо вона не змогла визначити якогось із предметів, нехай опише, який він був на дотик (холодний чи теплий, важкий чи легкий, твердий чи м'який і т. д.).

Можливий перелік предметів: тенісний м'яч, шматок хутра, ложка, годинник, дерев'яний кубик, гумка, прапорець, фломастер.

2. Гра «Знайди наосліп»

Мета: розвиток сприйняття та відчуття.

Учитель дає команду учневі, наприклад, підійти із зав'язаними очима до першого учня, із купи книжок, що лежать у нього на столі, вибрати підручник української мови і покласти його на парту іншому учневі або підійти до дошки, написати речення із п'яти слів і стерти ганчіркою друге і п'яте слово.

3. Гра «Виклади»

Мета: розвиток точності сприйняття.

Для гри необхідні 8-10 однакових монет. Учитель кладе в ряд 3 монети щільно одну біля другої і виймає середню монету. Потім пропонує учням розкласти монети по прямій лінії так, щоб між ними були такі самі проміжки, як між тими монетами, які виклав учитель. Потрібно перевірити, чи точні проміжки, вставляючи між ними одну з монет. (Монети можна замінити сірниками або іншими однаковими по величині предметами.)

4. Гра «Порахуй скільки»

Мета: розвиток сприйняття та відчуття на осліп.

На столі підготувати монети різного номіналу і школяреві запропонувати із заплющеними очима визначити загальну суму монет;

5. Гра «Знайти просту фігуру в складній»

Мета: розвиток сприйняття.

Дітям запропоновано віднайти просту фігуру яка намальована в складній.

Тема 2. Психологія мнемічних процесів

Завдання: 1. вправи на розвиток пам’яті (3 вправи).

2. ігри на розвиток пам’яті. (5 ігор).

1. Вправа «Четвертий зайвий»

Мета: розвиток уваги, пам'яті, логічного мислення.

Діти сидять у колі. Ведучий кидає м'яча дитині, називаючи чотири предмети, три з яких відносяться до одного загального поняття. Дитина має назвати зайвий предмет, тобто той, котрий не має відношення до інших, пояснити свій вибір і повернути м'яча ведучому.

Варіанти слів:

  • стіл, стілець, ліжко, чайник;

  • кінь, кішка, собака, щука;

  • ялинка, береза, дуб, смородина;

  • огірок, морквина, цибуля, заєць;

  • щоденник, газета, зошит, портфель;

  • кавун, помідор, яблуко, м'яч;

  • лялька, машинка, мозаїка, книжка;

  • вовк, лисиця, ведмідь, кішка;

  • поїзд, літак, самокат, корабель;

  • горобець, орел, оса, ластівка;

  • лижі, ковзани, човен, санки;

  • стілець, молоток, сокира, пилка;

  • сніг, мороз, жара, лід;

  • вишня, виноград, картопля, слива;

  • автобус, трамвай, літак, тролейбус;

  • річка, ліс, асфальт, поле;

  • пожежник, космонавт, балерина, міліціонер;

  • парта, дошка, учень, їжачок;

  • змія, черепаха, жаба, метелик;

  • олівці, фарби, чайник, альбом;

  • молоко, чай, лимонад, хліб;

  • капелюх, дах, двері, вікно;

2. Вправа «Згадай казкових героїв»

Мета: розвиток пам'яті й образного мислення. Ведучий пропонує дітям відповісти на запитання:

  • Як звати дівчинку яка носила шапку червоного кольору?

  • Як звати казкового героя, якого спекли з тіста, а він утік від бабусі й дідуся?

  • Як звати ледачих мишенят із казки «Колосок»?

  • Як звати поросят із казки «Троє поросят»?

  • Назвіть героїв казки «Ріпка».

  • Назвіть героїв казки «Рукавичка».

3. Вправа «Назви сусідів»

Мета: розвиток пам'яті, здатності до переключення уваги.

Діти стають у коло й уважно слухають слова (назви днів тижня або число), які говорить ведучий. Ведучий кидає м'яча одному з дітей, той має назвати «сусідів» названого дня або числа, після чого повертає м'яча ведучому. Дитина, яка помилилася двічі, вибуває з кола і спостерігає за грою збоку.

1. Гра "Опиши друга" (3-5 років)

Мета: розвиток спостережливості, пам'яті, комунікативності.

З групи дітей вибирають двох, ставлять їх спинами один до одного. Вони по черзі описують зовнішність один одного (очі, одяг тощо). Ведучий за потреби підкреслює зовнішні риси дітей ("Згадай, яка Оля гарна" і т.д.)

2. Гра "Повтори навпаки" (3-6 років)

Мета: розвиток пам'яті.

Дітям зачитують слова, а вони повинні повторити, починаючи з останнього слова: сон - ніс - ліс (ліс - ніс - сон); слон - біль - міль; ніч - піч - річ; сир - мир -вир; око - лоб - вухо і т.д.

3. Гра "Запам'ятай послідовність" (4-6 років)

Мета: ррзвиток образної зорової пам'яті.

Вибирають 6-7 дітей. З обраних дітей один - ведучий. Інші учасники шикуються в "потяг" і "їдуть". Ведучий повинен подивитися на "потяг" одну хвилину, а потім відвернутися і назвати дітей на ім'я так, як вони стоять у "потязі". Потім вибирають іншого ведучого.

4. Гра "Запам'ятай рухи" (5-6 років)

Мета: розвиток моторно-слухової пам'яті.

Ведучий показує дітям рухи, які складаються з трьох-чотирьох дій. Діти повинні повторити ці дії спочатку в тому порядку, а якому показував ведучий, а потім у зворотному.

Пропоновані рухи:

Присісти - встати, підняти руки - опустити.

Підняти руки долонями догори ("збираю дощик") - повернути долоні донизу - опустити руки вздовж тулуба - підняти руки у різні боки.

Відставити праву ногу вправо - приставити. Відставити ліву ногу вліво - приставити. Присісти - встати - повернути голову вліво, прямо і т.д.

5. Гра "Повтори за мною" (6-7 років)

Мета: розвиток моторно-слухової пам'яті.

Діти стоять біля столу ведучого. Ведучий пропонує одній дитині проплескати все, що він їй простукає олівцем. Інші діти уважно слухають і оцінюють виконання жестами: піднімають догори великий палець, якщо плескання правильні, і опускають його вниз, якщо неправильні.

6. Гра "Снігова куля" (6-7 років)

Мета: розвиток пам'яті, уваги.

Діти пригадують, як збільшується куля, коли її котити до снігової баби. Ведучий називає слово, дитина повторює це слово і додає своє, наступний повторює два попередніх і додає своє і т.д.

Тема 3. Психологія уваги

Завдання: 1. вправи на розвиток уваги (3 вправи).

2. ігри на розвиток уваги (5 ігор).

1. Вправа «Хто уважний?»

Мета: розвиток уваги, аналітичного мислення.

Ведучий читає уривок із казки, але з помилками, називаючи не ті слова. Діти мають почути неправильне слово, підняти руку й виправити його.

«Ішов дід густим літом (лісом) і загубив рукавичку. От біжить миска (мишка), побачила рукавичку й говорить: «Тут я буду шити (жити)!». Стрибає шапка (жабка), побачила рукавичку й запитує:

—Хто в рукавичці живе?

—Миска (мишка). А ти хто?

—Шапка (жабка). Пусти й мене шити (жити).

—Ну йди.

2. Вправа «Хто уважний?»

Мета: розвиток уваги.

Ведучий запитує, а діти хором відповідають: «Я!». Наприклад:

— Хто любить мармелад?

— Хто любить шоколад?

— Хто любить яблука?

— Хто не миє вуха?

Гра повторюється з іншими словами: квас, лимонад, тістечка, кавуни тощо. Останні запитання: «Хто не миє руки?», «Хто не вми¬вається вранці?», «Хто не чистить зуби?» і т. д.

3. Вправа «Будь уважний»

Мета: розвиток уваги й саморегуляції.

За вказівкою ведучого діти виконують наступні дії:

1. Підняти ліву руку вгору, а правою торкнутися до носа.

2. Правою рукою торкнутися до лівого вуха.

3. Підняти ліву ногу, а праву руку витягнути вбік.

4. Лівою рукою показати на праве око.

1. Гра "Чотири стихії" (4-6 років)

Мета: розвиток уваги, пов'язаний з координацією рухів.

Гравці сидять у колі. Ведучий домовляється з ними, що на слово "земля", вимовлене ним, усі повинні опустити руки вниз; "вода" - витягнути руки вперед; "повітря" -підняти вгору; "вогонь" - виконувати обертальні рухи руками. Хто помилиться - вибуває з гри.

2. Гра "Пальці" (4-6 років)

Мета: розвиток вміння зосереджуватись і утримувати увагу.

Гравці сидять у колі. Руки на колінах, пальці, крім великих, переплетені. По команді ведучого діти починають повільно обертати великі пальці один навколо одного з постійною швидкістю і в одному напрямку, слідкуючи за тим, щоб вони не торкалися один одного. Необхідно зосередити увагу на цьому русі. Вправа завершується через 3-5 хвилин по команді ведучого.

3. Гра "Невлад" (6-7 років)

Мета: розвиток переключення уваги.

Дорослий ставить запитання. Дитина повинна відповідати не на запитання, а говорити на зовсім іншу тему.

4. Гра "Комп'ютер" (5-7 років)

Мета: розвиток уваги.

Можна грати двома командами, які змагатимуться між собою, а можна однією (5-6 дітей). Кожний гравець одержує картку із символом певної геометричної фігури. "Програміст" показує "програму" - велику картку, де геометричні фігури розміщені в певній послідовності.

Перемагає той або та команда, що швидше закладе "програму" у свій "комп'ютер" (вишикується у вказаній послідовності). Можна взяти знайомі дітям букви, щоб "друкувати слова".

5. Гра "Хто уважніший?" (5-6 років)

Мета: розвиток мимовільної уваги, оперативної пам'яті, класифікації.

Ведучий зачитує шість слів з інтервалом у 2-3 секунди.

Наприклад: цукерка - троянда — шоколад - ромашка - торт - тюльпан.

Після цього дітям ставлять такі запитання:

- Які назви квітів і скільки їх було у цьому списку?

- У які групи можна об'єднати ці слова?

6. Гра "Так чи ні?" (4-6 років)

Мета: розвиток уваги.

Гравці стають у коло. Ведучий пояснює завдання: "Якщо ви згідні з твердженням, то піднімайте вгору руку і кричіть 'Так!", якщо не згідні - опускайте руку і кричіть "Ні!".

  • Чи є в полі світлячки?

  • Чиє в морі рибки?

  • Чи є крила у теляти?

  • Чи є дзьоб у поросяти?

  • Чи є хвіст у півня?

  • Чи є ключ у скрипки?

  • Чи є рима у вірші?

  • Чи нема помилки?

7. Гра "Стеж за рухом і словом" (4-6 років)

Мета: розвиток розподілу уваги.

Ведучий говорить, що діти повинні показати: ніс, рот, плече, вухо, але при цьому сам "помиляється" (наприклад, показує брови, а говорить "вухо").

8. Гра "Австралійський дощ" (4-7 років)

Мета: розвиток уваги, психологічне розвантаження. Діти стоять колом.

Інструкція: "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте послухаємо, який він. Зараз по колу, ланцюжком, ви будете передавати мої рухи. Як тільки зони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно.

  • В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні).

  • Починає крапати дощ (клацання пальцями або промовляння "кап").

  • Дощ посилюється (почергове поплескування долонями грудей).

  • Починається справжня злива (плескання по стегнах).

  • А ось і град (тупіт ногами).

  • Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).

  • Дощ зменшується (долонями по грудях).

  • Рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями).

  • Тихий шурхіт вітру (потирання долонями).

  • Сонце! (руки догори)"…

Тема 4. Психологія мислення

Завдання: 1. вправи на розвиток мислення (3 вправи).

2. ігри на розвиток мислення (5 ігор).

1. Вправа «Закінчи фразу»

Мета: розвиток понятійного мислення.

Діти сидять у колі. Ведучий кидає м'яча і говорить початок фрази. Дитина, яка піймала м'яча, має закінчити фразу, а потім повернути м'яча ведучому. Той, хто двічі не зміг закінчити фразу, вибуває з кола і спостерігає за грою збоку.

Варіанти:

Лимон кислий, а цукор...

Птах літає, а змія...

Собака гавкає, а кіт...

Човен плаває, а машина...

Уночі темно, а вдень...

Ми бачимо очима, а дихаємо...

Трава зелена, а небо...

У людини дві ноги, а в собаки...

Узимку холодно, а влітку...

Балерина танцює, а піаніст...

Усі їдять ротом, а слухають...

Дрова пиляють, а цвяхи...

Уранці ми снідаємо, а вдень...

Співак співає, а будівельник...

Композитор пише музику, а музикант...

Помідор росте над землею, а картопля...

2. Вправа «Об'єднай слова»

Мета: розвиток словесно-логічного мислення.

Дитині пропонується назвати одним узагальнюючим словом або словосполученням ряди слів:

1. Сталь, бронза, золото, срібло — метали.

2. Суп, каша, гуляш, кисіль — їжа.

3. Троянда, ромашка, дзвіночок, гвоздика — квіти.

4. Штани, піжама, сорочка, кофта — одяг.

5. Курка, гусак, качка, індик — домашні птахи.

6. Поезія, музика, живопис, кіно — мистецтво.

7. Яблуко, груша, слива, вишня — фрукти.

8. Великобританія, Франція, Румунія, Болгарія — країни.

9. Береза, осика, дуб, верба — дерева.

10. Корова, кінь, кіт, свиня — свійські тварини.

11. Черевик, тапочок, валянок, туфля — взуття.

12. Дніпро, Волга, Дон, Десна — річки.

13. Лото, пазли, дочки-матері, схованки — ігри.

14. Тигр, слон, вовк, лисиця — дикі тварини.

15. Чашка, тарілка, миска, ложка — посуд.

3. Вправа «Назви протилежна»

Мета: розвиток словесно-логічного мислення.

Дитині пропонується назвати протилежне за значенням слово:

брудний — чистий;

гарний — потворний;

добрий — злий;

багато —мало;

низ — верх;

голосний — тихий;

великий — маленький;

спокійний — неспокійний;

ворог — друг;

піднімати — опускати;

молодший — старший;

легкий — важкий;

високий — низький;

сильно — слабко;

твердий — м'який;

світло — темрява;

сухий — мокрий;

падати — вставати;

день — ніч;

ранок — вечір.

4. Вправа «Знайди пару»

Мета: розвиток словесно-логічного мислення.

Дитині пропонується вибрати з ряду слів і назвати пари (близь¬кі за значенням) для слова:

дошка (будинок, олень, шафа, кімната, крейда);

малюнок (чашка, скатертина, дерево, фарби);

кімната (книжка, машина, вулиця, квартира);

озеро (двері, лампа, квітка, човен);

дерево (цвях, полиця, люстра, гілка);

образа (сміх, гра, світло, сльози);

лисиця (сніг, кущ, хутро, картина);

літо (звір, річка, сонце, парасолька);

школа (вовк, окуляри, учень, квітка);

ліс (дитина, дерево, ніч, книжка);

гра (зірка, м'яч, зошит, дорога);

дощ (сонце, будинок, хмара, двері);

зима (дуб, сонце, сніг, яблуко);

учень (портфель, рушник, ранок, світло).

1. Гра "Покажи по-різному" (3-5 років)

Мета: ознайомлення з протилежностями, розвиток уваги.

  1. Високий - низький. Діти йдуть по колу. Ведучий говорить: "Зараз ми будемо проходити ворота. Якщо я скажу, що ворота високі, ви будете продовжувати йти так само, як зараз, а якщо низькі, то нагнетесь. Той хто не нагнеться вчасно, виходить з гри".

  2. Важкий - легкий. Ведучий говорить: "Уявіть, що ви несете сумки. Сумка може бути легкою і важкою. Покажіть, як несуть важку сумку, тепер легку. А зараз будьте уважні, по моїй команді ви повинні нести сумку або як важку, або як легку".

Гру можна продовжувати, використовуючи пари слів: швидко - повільно, весело - сумно, жарко - холодно, темно - світло.

2. Гра "Що підходить?" (4-5 років)

Мета: розвиток асоціативного мислення, короткочасної пам'яті.

Розкладають картки з різними зображеннями: квітка, ліжко, стіл, кубики, гребінець. Потім називають слова: свято, сон, обід, гра, волосся. Дитина-має підібрати картки, що викликають у неї асоціації з цими словами. Після цього слід показати дитині обрані картки; а вона має відтворити слова, які потрібно було запам'ятати через асоціації.

3. Гра "Хто більше?" (5-6 років)

Мета: розвиток дедукції, креативного мислення.

Назвати якнайбільше предметів і явищ, які можуть бути: червоними, залізними, круглими, скляними, безкінечними.

4. Гра "Спійманка" (5-7 років)

Мета: розвиток критичного та логічного мислення.

Повторіть назви посуду: тарілка, лопата, каструля, ніж.

  • Скільки ніг у карася?

  • Скільки крил у поросяти?

  • Скільки крил в індика?

  • Скільки рук в їжака?

  • Скільки яєць знайшов Петрик, якщо біла курочка знесла одне яйце, чорна одне, а півник цілих два?

  • Скільки олівців у порожній коробці?

5. Гра "Що плаває, що тоне?" (5-6 років)

Мета: розвиток логічного мислення, спостережливості.

Підбираємо предмети з металу, пластмаси й дерева: лінійки, ложки, ґудзики, олівці, цвяхи та ін. Пропонуємо дитині вгадати, що з нихіПотонє-, а що ні. Далі уперевіряємо, кидаючи їх у воду по черзі.

Діти роблять висновок про те, з якого матеріалу зроблені предмети.

6. Гра "Що трапилось?" (5-7 років)

Мета: розвиток творчого мислення, уяви, мовлення.

Потрібно скласти речення в розповідь:

- По вулиці їхала машина тому в Діда Мороза була зелена борода,

- Падав сильний сніг..., тому сьогодні наша кішка залишилася голодною.

- Тато приніс маленьке цуценя тому ввечері довелося запалювати свічку.

7. Гра "Яким буває?" (5-7 років)

Мета: розвиток уміння виділяти властивості предметів, творчого мислення, мови.

Потрібно придумати якнайбільше властивостей: яким буває будинок, дерево, автомобіль, корабель, метелик, кішка.

Наприклад, будинок буває великим, маленьким, дерев'яним, новим, старим.

Тема 5. Психологія уяви

Завдання: 1. вправи на розвиток уяви (3 вправи).

2. ігри на розвиток уяви (5 ігор).

1. Вправа «Назви три слова»

Мета: розвиток творчої уяви, логічного мислення. Діти по черзі відповідають на запитання ведучого, називаючи по три слова:

Що можна купити?

Що можна варити?

Що можна читати?

Чим можна малювати?

Що може літати?

Що може плавати?

Що можна пити?

Чим можна гратися?

2. Вправа «Хто найкмітливіший?»

Мета: розвиток логічного мислення, уяви.

1. Дружили троє дівчаток— Катюша, Оленка й Оксанка. Ка¬тюша вища за Оленку, а Оленка вища за Оксанку. Хто з дівчаток найвищий, а хто найнижчий?

2. Ігор, Артем і Валера люблять кататися на велосипедах. Ігор їздить швидше, ніж Артем. Артем їздить швидше, ніж Валера. Хто із хлопчиків їздить найповільніше, а хто найшвидше?

3. Вправа «Мозкова гімнастика»

Мета: розвиток мислення, уяви.

1. Порахувати швидко до 10 і назад.

2. Швидко назвати будь-яке слово, що починається на певну букву.

3. Назвати 5 чоловічих і 5 жіночих імен.

4. Назвати 10 слів, що починаються на певну букву.

1. Гра "Придумай свій танець" (5-7 років)

Мета: розвиток уяви, зняття рухового автоматизму.

Ведучий стає в центр кола. У такт музиці (швидкій чи повільній) він виконує декілька різних танцювальних рухів, усі інші копіюють його танець. Потім ведучий торкається до будь-якого учасника, той виходить у центр, придумує свій танець і так далі по колу.

Можна ускладнити завдання, пропонуючи дітям придумати танець бджілки, ведмедика, сонечка, вітру, вечірньої зірки, моря.

2. Гра "Гномик" (6-7 років)

Мета: розвиток уяви.

Інструкція: "Уявіть собі, що на люстрі в кімнаті сидить гномик. Розкажіть, що він бачить звідти,"

Важливо допомогти дітям зробити опис кімнати з незвичної для них просторової точки бачення, Потрібно, щоб діти уявили недоступні місця для їхніх очей (наприклад, верх шафи).

3.Гра "Зобрази в русі" (6-7 років)

Мета: розвиток уяви.

Завдання розміщені з порядку зростання складності.

Інструкція: "Уяви, що ти перетворився в тигра, який пробирається в джунглях; робота; орла, що летить над скелями: королеву Франції; киплячу каструлю; авторучку, в якої закінчилось чорнило".

4. Гра "Друге життя" (6-7 років)

Мета: розвиток уяви.

Потрібно придумати друге життя непотрібним на перший погляд речам: великі коробки; порожні пластикові пляшки; використані фломастери; змальовані альбоми.

5. Гра "Чарівні палички" (5-7 років)

Мета: розвиток уяви.

Інструкція: "Що б ви зробили, якби у вас були такі палички?

паличка-виручалочка;

паличка-всезменшувалочка;

паличка-всезбільшувалочка;

паличка - просто чарівна".

6. Гра "Хочу навчитись" (5-6 років)

Мета: розвиток уяви, мислення, зв'язного мовлення.

Інструкція: "Вчитись ніколи ні в кого не пізно. Чого саме ви хотіли б навчитись у ведмедя, лисиці, білочки, сонечка?"

7. Гра "Перетворення" (5-7 років)

Мета: розвиток уяви, самовираження за допомогою метафоричних засобів.

Усі сідають у коло. Ведучий пропонує закінчити речення.

Якби я був книжкою, то я був би ...(віршем, малюнком)

Якби я був явищем природи, я був би...

Якби я був дорослим, то я був би...

Якби я був найрозумнішим, я став би...

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Дошкілля
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    1188
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    16
  • Номер матеріала
    OL335536
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь