Математика в школах Мурованокуриловеччини Випуск 9

Опис документу:
На допомогу керівнику районного методичного обєднання вчителів математики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Методичний кабінет відділу освіти

Мурованокуриловецької райдержадміністрації

Освіта Мурованокуриловеччини

Математика

в школах

Мурованокуриловеччини

9, серпень 2007 року

Матеріали до друку підготував

Серветник Василь Григорович - керівник районного методичного об'єднання вчителів математики, вчитель математики середньої загальноосвітньої школи І-Ш ступенів № 1 смт. Мурованих Курилівців, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

Рецензент: Чемериський Роман Васильович - завідуючий методичним кабінетом відділу освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації.

Передмова

Шановні колеги! Ви отримали черговий номер методичного збірника, присвяченого початку нового навчального року.

Початок нового навчального року… Нові надії, нові сподівання для колег. Як домогтися успіхів на педагогічній ниві? Що нового чекає на нас протягом навчального року?

В скарбничці досвіду ви познайомитеся з творчими портретами майстрів педагогічної ниви Раїси Миколаївни Матієк та Ольги Миколаївни Притуляк.

Надіємось, що педагогами району будуть враховані в подальшій роботі наведені підсумки контрольних зрізів та результати ДПА, які дають змогу не тільки виявити найтиповіші помилки учнів, а й суттєві недоліки в роботі вчителів математики.

Про найвидатніше наукове досягнення 2006 року ділиться вчителька Снітківської СЗШ Ревуцька Л.М. Її замітка присвячена гіпотезі французького математика Жуля-Анрі Пуанкаре.

Читачам в нагоді стануть матеріали підсумків Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2007» з номінації «Математика», нових зустрічей школярів математичними конкурсами «Кенгуру» та «Золотий ключик», результатами чвертьфіналу ХХІ національного Чемпіонату по розв’язуванню логічних математичних задач.

Відповіді на ці та інші запитання Ви знайдете в бюлетені «Математика в школах Мурованокуриловеччини». Редакція допомагатиме вчителям спілкуватися, обмінюватися думками й досягненнями в навчанні математики, популяризувати досвід роботи колег.

Нехай супроводжує Вас натхнення і успіх у Вашій нелегкій праці, піклування Держави, повага колег, вдячність учнів та їх батьків, любов рідних і близьких Вам людей.

Хай Вам щастить!

З надією на подальшу співпрацю.

В.Г.Серветник,

керівник районного методичного об’єднання

вчителів математики

Розповімо про колегу

О.П. Іванцова,

вчителька зарубіжної літератури Бахтинської СЗШ 1-2 ступенів

У далекому 1980 р. поріг Бахтинської середньої школи переступила зовсім молода, одразу з інститутської лави вчителька математики Матієк Раїса Миколаївна. З перших кроків її трудової діяльності впадала одна характерна риса – вона завжди в русі , в пошуку, жодної хвилини не сидить без діла. Вона належить до педагогів, котрі в кожного учня намагаються закласти паросток благородних рис. Ось уже 27 років, не тільки уміло навчає математики, а й гарно виховує дітей. Раїса Миколаївна щаслива, тому що мрія її дитинства здійснилась.

Учитель творить людину, тому він щасливий бачити своїх вихованців освіченими, чесними, порядними людьми. Сама Раїса Миколаївна привила любов до точних наук багатьом випускникам, які теж стали і стануть в майбутньому вчителями математики.

Я впевнена, що Раїса Миколаївна не розгубить на вибоїстих життєвих дорогах того скарбу, яким наділила її природа, її праця, поради настанови через роки не зітруться з пам’яті та сердець її вдячних учнів.

Матієк Раїса Миколаївна

Нестандартний урок у 8 класі.

Тема: Чотирикутники. Трикутники. Теорема Піфагора.

Мета: систематизувати знання з теми “Чотирикутники. Теорема Піфагора”; розвивати вміння розв’язувати задачі, творче мислення; учити цінувати думки та працю інших; етики та культури спілкування; розвивати інтерес до математики.

Обладнання: кодоскоп, картки, секундомір.

План

  1. Ознайомлення з учасниками змагань.

  2. Конкурс. Міні-твір “Математика в моєму житті”.

  3. Конкурс “Тема”: “Паралелограм”, “Трапеція”, “Трикутники. Теорема Піфагора”, “Ромб. Квадрат”.

  4. Конкурс – практикум.

  5. Відгадування фігур.

  6. Вікторина для учнів класу.

  7. Конкурс “Моє улюблене заняття”.

  8. Бліц -- конкурс. Дуель між двома учасниками змагань.

  9. Підведення підсумків уроку.

На дошці написані слова:

В житті не просто. Як не просто все –

Оці кути, трикутники, квадрати,

Де кожен щось у собі несе

І кожен мусить щось таки тримати.

Це не абстрактний вимір – площина,

На площині твердій стоїть ваш дім,

Що зветься Батьківщиною святою.

Отак було, так є, на тім стоїм

Сини твої – нескорені герої.

(М.Томенко)

Краса тісно пов’язана з геометрією.

(Вейль)

Паралелограм

  1. Скільки діагоналей має паралелограм?

  2. Що називається паралелограмом?

  3. Властивість діагоналей паралелограма.

  4. Сторони паралелограма дорівнюють 3см і 4см. Чому дорівнює його периметр?

  5. Чому дорівнює сума кутів паралелограма?

  6. Як називається відрізок, що сполучає протилежні вершини паралелограма?

  7. Які сторони паралелограма називаються сусідніми?

  8. Чи може один з кутів паралелограма дорівнювати - 40°, а другий - 50°?

  9. Теорема про властивість протилежних сторін і кутів паралелограма

Трикутник. Теорема Піфагора.
  1. Чи правильно, що сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 90 ?

  2. Який трикутник називається прямокутним?

  3. Як називається сторони прямокутного трикутника?

  4. Як читається теорема Піфагора?

  5. Що називається середньою лінією трикутника?

  6. Скільки середніх ліній можна провести в трикутнику?

  7. Катети прямокутного трикутника дорівнює 3см і 4см. Чому дорівнює гіпотенуза цього трикутника?

  8. Чи вірно, що в трикутнику кожна сторона менша за суму двох інших сторін?

  9. Чому дорівнює сума кутів трикутника?

Ромб. Квадрат.
  1. Який чотирикутник називається ромбом?

  2. Назви властивості ромба?

  3. Сторона ромба дорівнює 5см. Чому дорівнює периметр ромба?

  4. Один із кутів ромба дорівнює 65°. Чому дорівнює протилежний йому кут?

  5. Чи рівні між собою діагоналі ромба?

  6. Який чотирикутник називається квадратом?

  7. На які трикутники поділить діагональ квадрат?

  8. Що таке бісектриса кута квадрата?

  9. Під яким кутом перетинаються діагоналі ромба?

Трапеція
  1. Який чотирикутник називається трапецією?

  2. Яка трапеція називається рівнобічною?

  3. Яка трапеція називається прямокутною?

  4. Який відрізок називається середньою лінією трапеції?

  5. Чому дорівнює середня лінія трапеції?

  6. Скільки діагоналей має трапеція?

  7. Що називається висотою трапеції?

  8. Чому дорівнює сума кутів трапеції?

  9. Чому дорівнює середня лінія трапеції, якщо основи відповідно дорівнюють 6см. і 8см.(7см)

Вікторина.

  1. Чи кожний чотирикутник є прямокутником? (ні)

  2. Чи кожний прямокутник є квадратом? (ні)

  3. Чи правильно, що у будь-якому прямокутному протилежні сторони рівні? (так)

  4. Чи правильно вважати чотирикутник квадратом, якщо його сторони мають рівні довжини? (ні, це може бути і ромб)

  5. Трикутник, у якого усі сторони рівні, називається… (рівностороннім)

  6. Як у трикутнику називається відрізок, який сполучає вершину кута із серединою протилежної сторони? (медіана)

  7. Чому дорівнює сума кутів чотирикутника? (360°)

  8. Чи можна стверджувати, що паралелограм не ромб? (ні)

  9. У якого чотирикутника діагоналі взаємно перпендикулярні та рівні? (у квадрата)

  10. У яку фігуру не можна вписати коло: у квадрат, ромб чи прямокутник? (у прямокутник)

  11. Скільки може бути прямих кутів у чотирикутника? (1, 2 або 4)

  12. Чи завжди діагоналі прямокутника є бісектрисами його кутів? (ні)

  13. У прямокутному трикутнику один кут дорівнює 60°. Чому дорівнює другий гострий кут? (30)

  14. Трикутник, у якого дві сторони рівні, називається… (рівнобічним)

Конкурс – практикум.

З яких правильних многокутників можна скласти паркет? (Правильних трикутників, квадратів, правильних шестикутників)

Бліц – конкурс.
  1. Скільки діагоналей має трикутник? (жодної)

  2. Яку фігуру не можна побудувати за допомогою лінійки? (коло)

  3. Слово грецького походження, що в перекладі означає “вимірювання землі” (геометрія)

  4. Як називають паралелограм, у якого всі сторони рівні? (ромб)

  5. Як називається відрізок, що сполучають протилежні вершини чотирикутника? (діагоналі)

  6. Сума кутів трикутника дорівнює… (180°)

  7. Сторони чотирикутника, що не виходять з однієї вершини, називаються… (протилежними)

  8. Відрізок що сполучає середини двох сторін трикутника, називається … (середньою лінією трикутника)

  9. Чи можна вважати рівнобедрений трикутник рівностороннім? (ні)

  10. Чи правильне твердження, що у будь-якому трикутнику довжина кожної сторони менша суми довжини двох інших його сторін? (так)

  11. Чи існує трикутник із двома прямими кутами? (ні)

Розповімо про колегу

О.П. Іванцова,

вчителька зарубіжної літератури Бахтинської СЗШ 1-2 ступенів

Проста сільська вчителька Притуляк Ольга Миколаївна, за плечима якої 18 років педагогічного стажу, день у день веде юних бахтинців у прекрасну країну, ім’я якої – Математика.

Головним на уроці Ольги Миколаївни є праця. Вона будує свій урок так, щоб кожен учень не байдикував, не втрачав часу, щоб усі працювали.

Кожен урок - нове і цікаве відкриття. До найменших подробиць продумує хід уроку, робить все для того, щоб той чи інший урок залишив у серцях дітей слід. Ольга Миколаївна, як класний керівник, гарно виховує дітей. Вона є для них і порадником, і другом, формує в них наполегливість в роботі над перемаганням труднощів, щоб діти отримували задоволення і радість при досягненні перемоги.

Багатьом своїм вихованцям Ольга Миколаївна привила любов до точних наук і в майбутньому вони стануть вчителями математики, фізики та інформатики.

Вона щаслива, що бачить своїх учнів чесними, освіченими, порядними людьми, щаслива, що її мрія дитинства здійснилася.

НЕКЕНКЕЕЕНЕНЕННГО

Притуляк Ольга Миколаївна,

вчитель математики СЗШ I-II ст. с. Бахтин

Тема. Розв’язування лінійних рівнянь на множині раціональних чисел.

Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про рівняння, перевірити вміння розв’язувати рівняння та задачі за допомогою рівнянь.

Розвивати процеси логічного мислення, узагальнення; сприяти розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, уваги, пам’яті учнів.

Виховувати почуття взаємодопомоги, охайності, інтересу до математики.

Засоби навчання: роздатковий матеріал, карта подорожі до форту Рівнянь.

Тип уроку: урок повторення вивченого матеріалу. Урок–подорож.

Девіз уроку: «Краще вчиться не той, хто старанно запам’ятовує прочитане, а той, хто набуває вміння використовувати його.»

М.В. Остроградський

Структура і зміст уроку.

I. Оголошення теми і завдань уроку.

Тема уроку записана на дошці, девіз уроку написаний на великому аркуші, розміщеному на видному місці. Карта подорожі у форт розміщена на магнітній дошці.

II. Мотивація навчальної діяльності учнів на уроці.

Учитель: Сьогодні наш урок незвичайний. Ми проведемо його у вигляді подорожі у форт Рівнянь, де на вас чекає скарб. Чим активніші ви будете на уроці, чим більше правильних відповідей ми від вас почуємо, тим більший скарб ви отримаєте.

Отже, сьогодні ми пригадаємо все, що ми знаємо про рівняння.

Щоб потрапити у форт Рівнянь , потрібно пройти ряд випробувань, виконати математичні завдання. Отже, вирушаємо в дорогу.

III. Актуалізація опорних знань.

На шляху до форту Рівнянь учні побувають на зупинках «Теоретична», «Історична», «Практична», «Творча».

На першій зупинці «Теоретичній» учитель проводить фронтальне опитування. За правильну відповідь учень отримує ключ від форту.

Зупинка «Теоретична».

Питання:

1. Що таке рівняння?

2. Що називається коренем або розв’язком рівняння ?

3. Сформулюйте основні властивості рівнянь.

4. Сформулюйте алгоритм розв’язування рівнянь.

5. Які перетворення виразів ви знаєте?

Математична розминка.

1. Обчислити:

-20+(-15); -124* 0;

-12 * (-4); 15 * (-3);

-125:5; 12:(-6) ;

-7+11; -72:(-2);

-6,8-3,2; -54:(-9);

-125* 4; 0 * 123.

2.Спростити вираз:

3Х+4Х-5; 2+15Х-3Х; 12Х-5+13Х;

45Х-1,6Х+65; -3(14+Х); 7а-5+13Х;

-(34,5-15); 8-2Х+7,8Х; -(3в+7-5в).

IV. Застосування знань до розв’язування рівнянь.

Зупинка «Історична

Заслуховується розповідь учнів про історію виникнення рівнянь.

«Найпростіші рівняння вчені Стародавнього Єгипту розв’язували майже 4 тисячі років тому. Невідоме число в рівнянні вони називали таким самим словом, як і купу, і пропонували, наприклад, такі задачі: купа і її сьома частина становлять19. Знайдіть купу.

Властивість «Будь-який доданок можна переносити з однієї частини рівняння в іншу, змінивши його знак на протилежний» дуже важлива, вона дає змогу порівняно легко розв’язувати багато рівнянь, які без знання цієї властивості розв’язувати надто важко. Вперше цю властивість виявив арабський математик IХ ст. Мухаммед аль-Хорезмі. Назвав він її словом «аль-джебр», яке означало «відновлення». Раніше від’ємні числа вважалися несправжніми. Якщо ж від’ємне число шляхом перенесення його з однієї частини в іншу переходило з несправжнього в справжнє, в цьому вбачали його відновлення. Назва книги, в якій уперше розглядалася ця властивість, починалася словом Аль-джебр. Європейці, переклавши книжку латинською мовою, назвали її словом Algebr. Ось так і з’явилась нова математична наука-алгебра.»

За розповідь учні отримують ключі від форту.

Зупинка «Практична».

Учні поділяються на 4 групи, обирають собі командира. Завдання кожній команді: розв’язати рівняння і розгадати закодоване слово. Один учень з кожної групи розв’язує рівняння біля дошки.

I група Код

1. 2(х-3)=5+3(2х-1); 0,5 1 3 -5 4 -1 -2 9

2. х=21-6х; е а нн я к ш з д

3. –(3х-1)+0,5=-1,5х;

4. 0,2(4+3х)=2,6;

5. 2:х=7:10. Закодоване слово «знання».

II група Код

1. 7-2х=3(х-1); 2 6 10 4 -19 15 -2 3 -6,5 5

2. 1:4=3:(х+2); с ш к х а ж р о б е

3. 3(а+5)-2а=-4;

4. 2(х-3)=5+3(2х-1);

5. 5х-2=7х+11. Закодоване слово «скарб».

III група

1. 3(х+1)=2(1-х)+6; Код

2. –(-0,54+0,28х)=0,36-0,22х; 1 0 3 -7 4 5 12,3 38

3. (х+2)+3=43; в а м л к нн я і

4. 12,5+0,5х=15;

5. -1,5х=45-3(х-5). Закодоване слово «вміння»

IV група

1. 5х-2=7х+11; Код

2. 0,2(3х-4)=1,6(х-2); -6,5 4,5 2,4 -5 0,5 0 -1 5

3. 3-х=2,5; к в л е ю ш ч х

4. 5-2у=у+8; Закодоване слово «ключ»

Учні розшифрували 4 слова: знання, скарб, вміння, ключ.

Ключі отримують ті учні, які відразу правильно розв’язали рівняння, без допомоги інших. За роботою учнів слідкує вчитель.

Друга частина практичної зупинки - розв’язування задачі за допомогою рівняння.

Кожна група отримує задачу, розв’язує її колективно. Командир коротко відновлює розв’язок на дошці і пояснює задачу. За правильно розвязану задачу ключик отримують всі учні групи.

Задача 1. За 4кг яблук і 3кг картоплі заплатили на 2,5грн. більше, ніж за 6кг картоплі і 2кг яблук. Скільки коштує 1кг яблук, якщо 1кг картоплі дешевший на 2грн.?

Задача 2. Сума двох чисел дорівнює 21. Знайдіть ці числа, якщо 30% першого числа дорівнює 40% другого.

Задача 3. Периметр прямокутника дорівнює 18,8см, одна з його сторін на 4см коротша за другу. Знайдіть довжини сторін прямокутника.

Задача 4. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 3. Знайдіть ці числа, знаючи, що одне з них у 3 рази більше за друге.

Зупинка «Творча».

Розв’язати кросворд.

1. ДОРІВНЮЄ

2. КОРІНЬ

3. ВІДЄМНЕ

4. ДОДАНКИ

5. Я

6. ЗМІННА

7. РІЗНИЦЯ

8. Я

1. Який знак стоїть між двома виразами в рівнянні?

2. Як називають число, яке отримують в результаті розв’язування рівняння?

3. Яке число отримують, коли знаходять добуток або частку двох чисел з різними знаками?

4. Як називаються числа при додаванні?

5. –

6. Невідома величина в рівнянні.

7. Результат при відніманні.

8. –

V. Підсумок уроку.

Дається оцінка роботи кожного учня та груп в цілому на основі одержаних ключиків від форту Рівнянь.

Вчитель: Діти, я вам обіцяла скарб, який знаходиться у форті рівнянь. Хто з вас скаже, який скарб я мала на увазі?

Скарб - це не тільки щось матеріальне. Скарб - це знання, які ви отримали, навчаючись. Слова, які ви сьогодні розшифрували, об’єднуються у вислів: «Знання - це скарб, а вміння вчитись - ключ до нього».

VI. Домашнє завдання.

Кожен учень отримує картку із задачею, яку потрібно розв’язати за допомогою рівнянь.

Цимбалішина Надія Іванівна,

методист відділу Мурованокуриловецької

райдержадміністрації

Підсумки контрольних зрізів за ІІ семестр 2006-2007 навчального року, результати державної підсумкової атестації

З 11.05.2007 року по 16.05.2007 року працівниками відділу освіти були проведені контрольні роботи з математики в 9-х класах за ІІ семестр 2006-2007 навчального року.

Контрольними роботами було охоплено 5 шкіл району, а саме: СЗШ І-ІІІ ст. №2 смт. Муровані Курилівці, сіл Наддністрянського, Обухова, Рівне, СЗШ І-ІІ ст. с. Привітного.

Із 67 учнів 9 класу високий рівень навчальних досягнень показали 11 учнів (14%), початковий рівень - 9 учнів (13%). Майже всі учні справились з завданням. При цьому зверталась увага на оформлення роботи, грамотність, на засвоєння учнями програмового матеріалу.

Результати контрольних робіт:

п/п

Школа

Клас

Високий

Достатній

Середній

Початков

Прізвище та ініціали вчителя

С/ат

к/р

С/ат

к/р

С/ат

к/р

С/ат

к/р

1

СЗШ І-ІІІ ст..№2

смт. М.Курилівці

9

5

5

5

6

4

6

3

-

Дубицький О.Н.

2

СЗШ І-ІІІ ст.

Наддністрянське

9

2

2

2

-

8

8

2

3

Козачук Є.І.

3

СЗШ І-ІІІ ст.

с. Обухів

9

1

-

9

5

8

7

1

5

Печенюк О.В.

4

СЗШ І-ІІІ ст.

с. Рівне

9

5

3

-

2

5

5

-

-

Чепіжак О.А.

5

СЗШ І-ІІ ст.

с. Привітне

9

1

1

1

-

6

5

-

1

Гвяздовська Л.М.

Під час написання контрольних робіт учні допускали такі помилки: необґрунтовані пояснення при розв’язку задач, не вірне застосування формул скороченого множення, неточні обрахунки знаку функції, не вірно визначено непарність функції.

Результати виконання атестаційних робіт з алгебри учнів 9-х класів Мурованокуриловецького району

п/п

Загальноосвітній навчальний заклад

Вчитель математики

Учнів за списком

Виконували

Відсутні з поважних причин

Частина 1.

Завдання №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Вербовецька

Нечипорук Н.В.

10

10

-

10

10

10

10

9

9

10

10

9

10

10

8

2

В.Ольчедаївська

Саволюк А.П.

21

20

1

17

15

15

16

17

16

17

16

15

16

15

13

3

Жванська

Гвоздецька В.К.

24

23

1

22

22

23

22

21

23

23

21

22

22

23

22

4

Конищівська

Іванова Л.В.

18

18

-

17

14

12

12

13

12

11

14

12

8

12

12

5

Котюжанівська

Савенкова В.А.

8

8

-

8

8

7

8

8

8

7

7

8

8

7

7

6

Лучинецька

Заболотний М.Г.

18

18

-

17

14

12

12

13

12

11

14

12

8

12

12

7

Михайловецька

Кравець Л.М.

13

12

1

6

8

8

9

9

7

6

8

8

6

8

8

8

Мур-Кур. №1

Мельник Л.О.

47

47

-

42

41

39

41

39

42

41

40

41

42

41

40

9

Мур-Кур. №2

Дубицький О.Н.

35

34

1

33

32

34

30

31

31

31

31

31

31

28

28

10

Наддністрянська

Козачук Є.І.

14

13

1

13

13

13

13

12

13

12

13

12

13

13

13

11

Немерченська

Семенюк Г.П.

14

14

-

14

13

13

13

13

14

14

13

13

14

12

13

12

Обухівська

Печенюк О.В.

38

34

4

26

26

27

31

28

29

26

29

28

25

28

27

13

Рівненська

Чепіжак О.А.

10

10

-

10

10

9

10

10

9

10

10

10

10

9

10

14

Снітківська

Пивоварська С.М

12

12

-

12

12

12

12

10

10

9

12

12

12

12

12

15

Бахтинська

Матієк Р.М.

7

7

-

7

7

6

6

7

7

7

6

7

6

6

5

16

Виноградненська

Грохольська Г.М.

6

6

-

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

6

17

Галайковецька

Солінська А.В.

12

12

-

9

10

6

6

8

11

8

6

6

7

8

9

18

Дружбівська

Кушнір М.О.

7

7

-

7

7

5

6

6

6

6

6

5

5

4

6

19

Житницька

Сторожук М.В.

4

4

-

3

4

3

4

4

3

2

3

3

3

3

3

20

Курашовецька

Перкатий С.І.

13

12

1

11

10

8

9

9

9

9

11

10

10

9

9

21

Лучинчицька

Саєнко М.І.

8

8

-

6

7

8

8

8

8

7

8

8

8

7

7

22

Морозівська

Колесник Б.А.

4

4

-

3

4

3

4

2

1

2

3

1

4

2

1

23

Попелюхівська

Мельник М.С.

3

3

-

2

3

3

3

3

2

3

3

3

3

3

3

24

Привітненська

Гвяздовська Л.М.

8

8

-

6

7

8

7

8

8

6

6

6

7

7

7

25

Степанківська

Григулець Г.С.

11

11

-

7

9

11

6

8

8

9

7

6

7

9

6

Разом

365

365

10

313

315

306

310

306

309

299

306

299

299

296

289

Виконали завдання правильно

313

315

306

310

306

309

299

306

299

299

296

289

% правильних відповідей

88

88

86

87

86

87

84

86

84

84

93

81

Не приступали до виконання завдання

1

1

2

1

2

2

3

4

7

продовження

№ п/п

Загальноосвітній навчальний заклад

Вчитель математики

Учнів за списком

Виконували

Відсутні з поважних причин

Частина 2.

Завдання №

Частина 3.

Завдання №

Загальна кількість оцінок

Початкового рівня

Середнього рівня

Достатнього рівня

Високого рівня

13

14

15

16

17

18

19

20

21

1

Вербовецька

Нечипорук Н.В.

10

10

-

8

8

9

6

8

5

-

-

-

-

2

8

-

2

В.Ольчедаївська

Саволюк А.П.

21

20

1

13

13

14

10

7

8

5

3

1

3

7

5

5

3

Жванська

Гвоздецька В.К.

24

23

1

21

22

21

20

22

23

2

4

-

-

1

11

11

4

Конищівська

Іванова Л.В.

18

18

-

11

12

6

8

10

6

1

1

-

-

13

4

1

5

Котюжанівська

Савенкова В.А.

8

8

-

6

6

5

4

4

4

1

-

-

-

3

3

2

6

Лучинецька

Заболотний М.Г.

18

18

-

12

11

12

13

13

12

3

3

1

-

6

7

5

7

Михайловецька

Кравець Л.М.

13

12

1

8

7

7

5

5

6

2

5

-

3

4

3

2

8

Мур-Кур. №1

Мельник Л.О.

47

47

-

36

35

32

30

34

27

1

6

2

3

10

18

16

9

Мур-Кур. №2

Дубицький О.Н.

35

34

1

18

18

17

15

18

15

2

2

3

1

14

13

6

10

Наддністрянська

Козачук Є.І.

14

13

1

11

10

10

6

4

4

2

2

-

-

7

2

4

11

Немерченська

Семенюк Г.П.

14

14

-

12

10

10

5

7

6

-

1

-

-

6

3

5

12

Обухівська

Печенюк О.В.

38

34

4

25

23

24

17

19

17

-

-

-

2

11

19

2

13

Рівненська

Чепіжак О.А.

10

10

-

9

8

8

6

6

5

-

-

-

-

3

3

4

14

Снітківська

Пивоварська С.М

12

12

-

10

9

7

5

5

3

-

-

-

-

6

5

1

15

Бахтинська

Матієк Р.М.

7

7

-

3

6

6

4

4

3

-

-

-

-

3

2

2

16

Виноградненська

Грохольська Г.М.

6

6

-

5

6

6

6

6

6

-

-

-

-

-

3

3

17

Галайковецька

Солінська А.В.

12

12

-

5

4

7

7

9

11

-

-

-

2

6

2

2

18

Дружбівська

Кушнір М.О.

7

7

-

6

4

5

5

5

6

-

1

-

-

3

3

1

19

Житницька

Сторожук М.В.

4

4

-

4

4

4

4

4

2

-

-

-

-

-

4

-

20

Курашовецька

Перкатий С.І.

13

12

1

9

6

7

6

7

5

3

1

1

-

7

2

3

21

Лучинчицька

Саєнко М.І.

8

8

-

7

5

5

8

4

5

2

1

2

-

3

2

3

22

Морозівська

Колесник Б.А.

4

4

-

2

3

1

2

1

2

-

1

-

-

3

1

-

23

Попелюхівська

Мельник М.С.

3

3

-

2

3

3

3

2

3

1

1

-

-

-

2

1

24

Привітненська

Гвяздовська Л.М.

8

8

-

6

5

7

2

5

5

1

1

1

-

3

4

1

25

Степанківська

Григулець Г.С.

11

11

-

9

8

6

5

6

4

-

-

1

2

4

2

3

Разом

365

365

10

258

246

239

202

215

193

37

33

12

16

125

131

83

Виконали завдання правильно

258

246

239

202

215

193

37

33

12

16

125

131

83

% правильних відповідей

72

69

67

57

60

54

10

9

3

4

34

36

22

Не приступали до виконання завдання

19

22

30

52

51

59

217

232

266

Результати

проведення державної підсумкової атестації

в 11-х класах Мурованокуриловецького району

№ п/п

Назва школи

Кількість учнів у класі

Результати ДПА за рівнями навчальних досягнень учнів (у%)

К-сть учнів, що здавали ДПА

Алгебра і початки аналізу (усно)

Геометрія (усно)

алгебра

геометрія

Початковий рівень (%)

Середній рівень (%)

Достатній рівень (%)

Високий рівень (%)

Початковий рівень (%)

Середній рівень (%)

Достатній рівень (%)

Високий рівень (%)

1

В.Ольчедаївська

25

6

1

-

4

4

16

-

-

-

4

2

Жванська

18

6

3

-

6

6

24

-

6

-

12

3

Конищівська

12

2

-

-

-

34

-

-

-

-

-

4

Лучинецька

17

3

-

-

-

6

12

-

-

-

-

5

Михайловецька

10

4

2

-

20

-

20

-

-

10

10

6

Мур-Кур. №1

41

8

6

-

-

2

34

-

-

-

12

7

Мур-Кур. №2

45

5

4

-

2

2

6

-

-

2

6

8

Мур-Кур шк.інт.

19

2

-

-

10

-

-

-

-

-

-

9

Немерченська

3

3

-

-

66

-

33

-

-

-

-

10

Рівненська

16

-

2

-

-

-

-

-

-

-

36

11

Снітківська

9

-

4

-

-

-

-

-

22

11

11

Алгебра і початки аналізу (письмово, обов’язково)

12

Вербовецька

9

9

-

44

56

-

Алгебра і початки аналізу (письмово)

Геометрія (письмово)

13

Обухівська

16

7

1

-

-

12

30

-

-

-

6

Серветник Василь Григорович,

учасник конкурсу «Учитель року-2004»

Підсумки Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2007» з номінації «Математика»

Конкурс «Учитель року» проводиться з метою виявлення і підтримання творчої праці вчителів, підвищення їхньої професійної майстерності, популяризації педагогічних здобутків.

Третій тур конкурсу «Учитель року - 2007» з номінації «Математика» було проведено в Одесі. Вчителі-конкурсанти представляли методичні системи роботи, презентували власний досвід роботи та виконували фахову письмову контрольну роботу. Кожен учасник ділився педагогічними знахідками, демонстрував цікаві форми роботи з учнями у майстер-класі «Я роблю так».

Приємно, що із 27 учасників до 12 найкращих за результатами першого етапу конкурсу потрапила вчителька СЗОШ І-ІІІ ст.. №4 м. Гайсина Ольга Віталіївна Костенко, яка представляла Вінницьку область. Її було запрошено для участі в другому етапі ІІІ туру.

Заключний етап Всеукраїнського конкурсу відбувався з 16 по 23 квітня. На цьому етапі конкурсантам було запропоновано:

• провести урок, дата проведення якого, тема, клас і навчальний заклад визначали напередодні жеребкуванням;

• провести аналіз запропонованого журі відео-уроку;

• підготувати в письмовій формі розгорнутий конспект уроку на тему, визначену журі.

Абсолютним переможцем Всеукраїнського конкурсу стала Кінащук Наталія Леонідівна - заступник директора Чернівецької гімназії № 2.

Один із учасників конкурсу (Закарпатська область) Лайош Лайошович Сіладі зазначив: «Якщо говорити про переживання й хвилювання перед відкритим уроком, то я їх майже не відчував. Чому? Я думав лише про те, як побудувати урок, щоб він був цікавим не тільки для членів журі, а й для дітей, з якими мене звело жеребкування тільки на один урок. Виграю я чи програю, для цих учнів не так уже й важливо. Але згадувати про те, що вони разом зі мною брали участь у конкурсі «Учитель року - 2007» вони будуть.

Учитель математики Рубан Л. Я. повідомила, на якому рівні може навіть працювати кожен учень і передбачила всі мої запитання, які я хотів поставити. Коли я зайшов у клас, то з першого погляду зрозумів, що переді мною вже дорослі молоді люди, готові серйозно працювати на уроці, що саме з ними я зможу показати те, що задумав. Жодне з моїх запитань не залишилося без відповіді, жодне із завдань не залишилось без розв'язання.

Урок, на мій погляд, вийшов продуктивним корисним і для мене, і для учнів. Вони працювали, як кажуть, «на одному диханні». За це я вдячний усім і кожному учню 10-Б класу, який, як виявилося потім, після уроку, є гуманітарним класом. Я був приємно здивований, адже вважається, що гуманітарії не схильні до математики, а практика мого уроку показала навпаки».

Позакласна робота

Ревуцька Людмила Митрофанівна,

вчитель першої категорії,

вчитель математики СЗШ І-ІІІ ступенів с. Снітків

Найрозумніші

Найвидатнішим науковим досягненням 2006 року визнано доведення російським ученим Григорієм Перельманом гіпотези французького математика Жуля-Анрі Пуанкаре.

Дослідження російського математика, який живе в самітництві і розв'язав загадку, котрій уже сто років, визнано проривом року. На думку провідних європейських учених, Перельману не тільки вдалося зробити те, чого не могли добитися понад сто років найкращі розуми планети. Розв'язавши задачу Пуанкаре, російський математик одночасно заклав основи нового напрямку геометрії.

Іншим проривом у науці за минулий рік стала розшифровка коду ДНК неандертальця. Також важливими науковими досягненнями названо лазерні виміри, які встановили швидкість танення льодовиків у Гренландії і Антарктиці, знайдення древнього кістяка риби, яка мала чотири ноги, і відкриття нових ліків, які поновлюють зір. Нагадаємо, Перельман був удостоєний Європейської премії з математики — мільйона доларів, а також найвищої світової математичної нагороди — Філдсівської премії за внесок у геометрію, у тому числі за доведення теореми Пуанкаре — однієї із семи найважливіших математичних задач тисячоліття. Але від усіх нагород науковець відмовився.

Цимбалішина Н.І.,

методист відділу освіти райдержадміністрації

Нові зустрічі з «Кенгуру» та «Золотим ключиком»

Відбулися чергові математичні конкурси «Кенгуру-2007» та «Золотий ключик-2007», в яких взяли участь учні шкіл району.

В Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру», який проводить Львівський фізико-математичний ліцей, взяли участь 82 учні школи №1 райцентру, 12 учнів з Дерешівської школи і 3 учні з Житницької школи. Відмінного результату досягли другокласниця Анастасія Паламарчук (класовод Перва Н.В.), третьокласники Максим Михайловський і Віталій Мельник (класовод Литус І.В.), четвертокласниця Богдана Сауляк (класовод Ліщинська Л.Л.), п’ятикласники Сергій Міхеєв, Леся Кирилюк, Віта Доля, Валерія Середюк, Альона Домінас (вчитель математики Серветник В.Г.), Артем Гречух (вчителька математики Мельник Л.І.) і Світлана Янкевич (вчителька математики Біла С.І.), шестикласники Лілія Боднар і Леонід Неруш, семикласники Світлана Пастух та Віталій і Юрій Саранчуки, восьмикласники Олександр Гуцол, Ярослава Шараварська, Богдан Чорний (вчитель математики Серветник В.Г.) і Дмитро Мостовий (вчитель математики Сторожук М.В.), десятикласники Олександр Сторожук (вчителька математики Книжник Г.І.) і Роман Серветник (вчителька математики Мельник Л.І.) та одинадцятикласниця Олеся Мельник (вчителька математики Книжник Г.І.).

В математичному конкурсі «Золотий ключик-2007», який проводить Донецький національний університет, взяли участь 25 учнів школи №1 райцентру. Серед них відмінно виступили семикласниця Світлана Пастух та восьмикласниці Ярослава Шараварська, Ірина Войтенко, Юлія Коваленко і Яна Дячук.

Всіх учасників конкурсів відзначено сертифікатами відповідного до результату зразка.

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру-2007»

Мурованокуриловецька СЗШ І-ІІІ ступенів №1

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

К-сть балів

Результат

1

Паламарчук Анастасія Олександр.

Перва Надія Вас.

2-А

76

відмінний

2

Михайловський Максим

Литус Інна Волод.

3

81

відмінний

3

Мельник Віталій Анатолійович

Литус Інна Волод.

3

74

відмінний

4

Андрущак Марина Костянтинівна

Ліщинська Л. Л.

4-А

50

учасник

5

Сауляк Богдана Василівна

Ліщинська Л. Л.

4-А

81

відмінний

6

Міхеєв Сергій Ігорович

Серветник В. Г.

5-А

89

відмінний

7

Івінський Іван Миколайович

Серветник В. Г.

5-А

40

учасник

8

Кирилюк Леся Михайлівна

Серветник В. Г.

5-А

91

відмінний

9

Полянська Інна Сергіївна

Серветник В. Г.

5-А

47

добрий

10

Доля Віта Віталіївна

Серветник В. Г.

5-А

91

відмінний

11

Балан Андрій Васильович

Серветник В. Г.

5-А

18

учасник

12

Балан Володимир Васильович

Серветник В. Г.

5-А

36

учасник

13

Ініваткіна Ліза Анатоліївна

Серветник В. Г.

5-А

38

учасник

14

Щербатюк Ярослав Олександр.

Серветник В. Г.

5-А

40

учасник

15

Маримончик Аліна Олегівна

Серветник В. Г.

5-А

60

добрий

16

Середюк Валерія Вікторівна

Серветник В. Г.

5-А

104

відмінний

17

Домінас Альона Анатоліївна

Серветник В. Г.

5-А

78

відмінний

18

Марчук Юлія Миколаївна

Серветник В. Г.

5-А

42

учасник

19

Кондратюк Ярослав Олегович

Серветник В. Г.

5-А

68

добрий

20

Родіонова вікторія Анатоліївна

Серветник В. Г.

5-А

73

добрий

21

Марусіч Аеліта Валентинівна

Серветник В. Г.

5-А

26

учасник

22

Гречух Артем Петрович

Мельник Л. І.

5-Б

90

відмінний

23

Білохатнюк Володимир Олександ.

Серветник В. Г.

6-А

37

учасник

24

Боднар Лілія Дмитрівна

Серветник В. Г.

6-А

91

відмінний

25

Сидоренко Оксана Миколаївна

Серветник В. Г.

6-А

47

учасник

26

Данилюк Ірина Миколаївна

Серветник В. Г.

6-А

52

добрий

27

Сауляк Артем Михайлович

Серветник В. Г.

6-А

61

добрий

28

Столяр Артем Олександрович

Серветник В. Г.

6-А

60

добрий

29

Неруш Леонід Олександрович

Серветник В. Г.

6-А

101

відмінний

30

Чемериська Ольга Романівна

Серветник В. Г.

6-А

45

учасник

31

Філіппова Вікторія Василівна

Серветник В. Г.

6-А

46

учасник

32

Михайловський Олександр Вален.

Серветник В. Г.

7-А

48

добрий

33

Пастух Світлана Вікторівна

Серветник В. Г.

7-А

95

відмінний

34

Камінський Віталій Олегович

Серветник В. Г.

7-А

43

учасник

35

Гора Аліна Вікторівна

Серветник В. Г.

7-А

30

учасник

36

Нагорняк Олексій Романович

Серветник В. Г.

7-А

43

учасник

37

Вовк Вадим Павлович

Серветник В. Г.

7-А

54

добрий

38

Саранчук Віталій Олександрович

Серветник В. Г.

7-А

72

відмінний

39

Саранчук Юрій Олександрович

Серветник В. Г.

7-А

72

відмінний

40

Купрата Ольга Олександрівна

Серветник В. Г.

7-А

61

добрий

41

Московчук Ян Геннадійович

Серветник В. Г.

7-А

53

добрий

42

Мороз Олексій Олегович

Серветник В. Г.

7-А

56

добрий

43

Шевцов Микола Васильович

Серветник В. Г.

7-А

43

учасник

44

Школьний Олександр Анатол.

Серветник В. Г.

7-А

46

добрий

45

Литус Артем Олександрович

Серветник В. Г.

7-А

49

добрий

46

Лесь Ірина Леонідівна

Серветник В. Г.

7-А

45

добрий

47

Гришин Євген Сергійович

Серветник В. Г.

7-А

18

учасник

48

Григораш Олесь В’ячеславович

Серветник В. Г.

7-А

49

добрий

49

Сідак Яна Юріївна

Мельник Л. І.

7-Б

43

учасник

50

Григораш Яна Анатоліївна

Мельник Л. І.

7-Б

43

учасник

51

Погребняк Юлія Леонідівна

Мельник Л. І.

7-Б

33

учасник

52

Майстрова Реґіна

Серветник В. Г.

8-А

51

добрий

53

Бабій Ілона Олегівна

Серветник В. Г.

8-А

51

добрий

54

Гуцол Олександр Миколайович

Серветник В. Г.

8-А

73

відмінний

55

Боднар Яна Іванівна

Серветник В. Г.

8-А

33

учасник

56

Шимкова Юлія Русланівна

Серветник В. Г.

8-А

28

учасник

57

Превор Катерина Григорівна

Серветник В. Г.

8-А

55

добрий

58

Шевчук Анастасія Юріївна

Серветник В. Г.

8-А

30

учасник

59

Фірманюк Антон Володимирович

Серветник В. Г.

8-А

42

учасник

60

Цихончук Мирослав Вікторович

Серветник В. Г.

8-Б

42

учасник

61

Цішковський Валентин Олександ.

Серветник В. Г.

8-Б

59

добрий

62

Каплунський Ярослав Олександр.

Серветник В. Г.

8-Б

59

добрий

63

Бернада Віталій Петрович

Серветник В. Г.

8-Б

80

відмінний

64

Попов Юрій Вікторович

Серветник В. Г.

8-Б

54

добрий

65

Слободецька Олена Вікторівна

Серветник В. Г.

8-Б

39

учасник

66

Шараварська Ярослава Василівна

Серветник В. Г.

8-Б

88

відмінний

67

Чорний Богдан Олександрович

Серветник В. Г.

8-Б

71

відмінний

68

Войтенко Ірина Миколаївна

Серветник В. Г.

8-Б

58

добрий

69

Коваленко Юлія Василівна

Серветник В. Г.

8-Б

70

добрий

70

Дячук Яна Анатоліївна

Серветник В. Г.

8-Б

42

учасник

71

Тріколіч Крістіна В’ячеславівна

Серветник В. Г.

8-Б

63

добрий

72

Романова Юлія Миколаївна

Мельник Л.О.

9-А

66

добрий

73

Шевчук Ярослав Васильович

Мельник Л.О.

9-Б

60

добрий

74

Одайнік Вікторія В’ячеславівна

Мельник Л.О.

9-Б

59

добрий

75

Дерик Яна Анатоліївна

Мельник Л.О.

9-Б

59

добрий

76

Боднар Юлія Миколаївна

Мельник Л.О.

9-Б

50

учасник

77

Сторожук Олександр Миколайов.

Книжник Г.І.

10-А

103

відмінний

78

Боднар Наталія Дмитрівна

Мельник Л.І.

10-Б

54

добрий

79

Серветник Роман Васильович

Мельник Л.І.

10-В

95

відмінний

80

Комісаров Олександр Олександр.

Мельник Л.І.

10-В

37

учасник

81

Антонішен Анастасія Леонідівна

Мельник Л.І.

11-А

15

учасник

82

Мельник Олеся Олександрівна

Книжник Г.І.

11-Б

66

відмінний

Дерешівська СЗШ І-ІІ ступенів

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

К-сть балів

Результат

1

Гаманюк Богдана

Біла Світлана Ів.

5

66

добрий

2

Янкевич Тетяна

Біла Світлана Ів

5

77

відмінний

3

Кононенко Віталій

Біла Світлана Ів.

5

72

добрий

4

Головатюк Ірина

Біла Світлана Ів

6

70

добрий

5

Фірманюк Олександр

Біла Світлана Ів.

6

65

добрий

6

Саранчук Юлія

Біла Світлана Ів

6

66

добрий

7

Калінін Яна

Біла Світлана Ів.

6

70

добрий

8

Сімчук Катерина

Біла Світлана Ів

6

67

добрий

9

Дячук Андрій

Біла Світлана Ів.

6

69

добрий

10

Дячук Вікторія

Біла Світлана Ів

8

49

учасник

11

Слободянюк Аліна

Біла Світлана Ів.

8

41

учасник

12

Янкевич Анастасія

Біла Світлана Ів

8

50

учасник

Житницька СЗШ І-ІІ ступенів

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

К-сть балів

Результат

1

Шимко Тетяна Сергіївна

Сторожук М.В.

6

21

учасник

2

Мостовий Дмитро Вікторович

Сторожук М.В.

8

79

відмінний

3

Швець Андрій Петрович

Сторожук М.В.

8

58

добрий

Математичний конкурс «Золотий ключик-2007»

Мурованокуриловецька СЗШ І-ІІІ ступенів №1

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

К-сть балів

Результат

1

Решетник Вадим

Серветник В. Г.

5-А

51

добрий

2

Доля Віта Віталіївна

Серветник В. Г.

5-А

28

добрий

3

Полянська Інна Сергіївна

Серветник В. Г.

5-А

7

учасник

4

Середюк Валерія Вікторівна

Серветник В. Г.

5-А

15

учасник

5

Домінас Альона Анатоліївна

Серветник В. Г.

5-А

20

учасник

6

Ініваткіна Ліза Анатоліївна

Серветник В. Г.

5-А

9

учасник

7

Кондратюк Ярослав Олегович

Серветник В. Г.

5-А

11

учасник

8

Кирилюк Леся Михайлівна

Серветник В. Г.

5-А

28

добрий

9

Боднар Лілія Дмитрівна

Серветник В. Г.

6-А

29

добрий

10

Данилюк Ірина Миколаївна

Серветник В. Г.

6-А

18

учасник

11

Неруш Леонід Олександрович

Серветник В. Г.

6-А

37

добрий

12

Сидоренко Оксана Миколаївна

Серветник В. Г.

6-А

18

учасник

13

Чемериська Ольга Романівна

Серветник В. Г.

6-А

учасник

14

Михайловський Сергій Віктор.

Мельник Л.О.

6-Б

учасник

15

Михайловський Олександр Вал.

Серветник В. Г.

7-А

29

добрий

16

Пастух Світлана Вікторівна

Серветник В. Г.

7-А

60

відмінний

17

Войтенко Ірина Миколаївна

Серветник В. Г.

8-Б

41

відмінний

18

Коваленко Юлія Василівна

Серветник В. Г.

8-Б

41

відмінний

19

Дячук Яна Анатоліївна

Серветник В. Г.

8-Б

42

відмінний

20

Шараварська Ярослава Васил.

Серветник В. Г.

8-Б

52

відмінний

21

Шевчук Олеся

Серветник В. Г.

8-Б

36

добрий

22

Тріколіч Крістіна В’ячеславівна

Серветник В. Г.

8-Б

13

учасник

23

Боднар Яна Іванівна

Серветник В. Г.

8-А

20

учасник

24

Шимкова Юлія Русланівна

Серветник В. Г.

8-А

19

учасник

25

Одайнік Вікторія В’ячеславівна

Мельник Л.О.

9-Б

учасник

ХХІ національний Чемпіонат по розв’язуванню логічних математичних задач (2007 рік)

(чвертьфінал 31.01.2007)

Мурованокуриловецька СЗШ І-ІІІ ступенів №1

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

Результат

1

Мороз Ірина Олегівна

Перва Надія Вас.

2-А

учасник

2

Трофанюк Марина

Перва Надія Вас

2-А

учасник

3

Дунаєвський Ярослав

Перва Надія Вас

2-А

учасник

4

Саранчук Олександр Романович

Литус Інна Волод.

3

учасник

5

Михайловський Максим

Литус Інна Волод.

3

переможець

6

Мельник Віталій Анатолійович

Литус Інна Волод.

3

учасник

7

Смішняк Діана Романівна

Литус Інна Волод.

3

учасник

8

Лесь Ярослав Леонідович

Ліщинська Л. Л.

4-А

учасник

9

Купрата Юлія Олександрівна

Ліщинська Л. Л.

4-А

учасник

10

Кирилюк Леся Михайлівна

Серветник В. Г.

5-А

учасник

11

Решетник Вадим Вікторович

Серветник В. Г.

5-А

учасник

12

Полянська Інна Сергіївна

Серветник В. Г.

5-А

учасник

13

Середюк Валерія Вікторівна

Серветник В. Г.

5-А

учасник

14

Ініваткіна Ліза Анатоліївна

Серветник В. Г.

5-А

учасник

15

Міхеєв Сергій Ігорович

Серветник В. Г.

5-А

учасник

16

Гречух Артем Петрович

Мельник Л. І.

5-Б

учасник

17

Білоус Марія Олегівна

Мельник Л. І.

5-Б

учасник

18

Тихонова Юлія Олегівна

Серветник В. Г.

6-А

учасник

19

Столяр Артем Олександрович

Серветник В. Г.

6-А

учасник

20

Чемериська Ольга Романівна

Серветник В. Г.

6-А

учасник

21

Сауляк Артем Михайлович

Серветник В. Г.

6-А

учасник

22

Сидоренко Оксана Миколаївна

Серветник В. Г.

6-А

учасник

23

Михайловський Сергій Віктор.

Мельник Л. О.

6-Б

учасник

24

Гора Аліна Вікторівна

Серветник В. Г.

7-А

учасник

25

Михайловський Олександр

Серветник В. Г.

7-А

переможець

26

Пастух Світлана Вікторівна

Серветник В. Г.

7-А

учасник

27

Григораш Олесь В’ячеславович

Серветник В. Г.

7-А

учасник

28

Литус Артем Олександрович

Серветник В. Г.

7-А

учасник

29

Купрата Ольга Олександрівна

Серветник В. Г.

7-А

учасник

30

Саранчук Юрій Олександрович

Серветник В. Г.

7-А

учасник

31

Саранчук Віталій Олександров.

Серветник В. Г.

7-А

учасник

32

Гуцол Олександр Миколайович

Серветник В. Г.

8-А

учасник

33

Шимкова Юлія

Серветник В. Г.

8-А

учасник

34

Майстрова Реґіна

Серветник В. Г.

8-А

учасник

35

Бабій Ілона Олегівна

Серветник В. Г.

8-А

учасник

36

Цибульська Людмила

Серветник В. Г.

8-Б

учасник

37

Дячук Яна

Серветник В. Г.

8-Б

учасник

38

Каплунський Ярослав

Серветник В. Г.

8-Б

переможець

Дерешівська СЗШ І-ІІ ступенів

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

Результат

1

Янкевич Тетяна

Біла Світлана Ів.

5

учасник

2

Янкевич Анастасія

Біла Світлана Ів

8

учасник

Вербовецька СЗШ І-ІІІ ступенів

п/п

Прізвище та ім’я учня

Вчитель

Клас

Результат

1

Гурман Ярослав

Ридванська Л.Б.

2

учасник

2

Глуха Анастасія

Нечипорук Н.В.

5

учасник

3

Токарчук Віктор

Нечипорук Н.В.

5

учасник

4

Гурман Марина

Нечипорук Н.В.

6

учасник

5

Луцак Марина

Нечипорук Н.В.

8

учасник

6

Ремська Людмила

Нечипорук Н.В.

10

учасник

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!