• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Математика. Тема дня «Де я живу?» Тема уроку. Закріплення вивченого матеріалу "Числа. Дії з числами. Математичні вирази. Рівності. Нерівності"

Математика. Тема дня «Де я живу?» Тема уроку. Закріплення вивченого матеріалу "Числа. Дії з числами. Математичні вирази. Рівності. Нерівності"

Математика

Для кого: 1 Клас

28.02.2021

81

1

0

Опис документу:
Математика. Тема дня «Де я живу?» Тема уроку. Закріплення вивченого матеріалу "Числа. Дії з числами. Математичні вирази. Рівності. Нерівності" (Цикл уроків одного дня (1 клас). Тема тижня "Наш край". Тема дня "Де я живу?")
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

Тема дня «Де я живу?»

Тема. Закріплення вивченого матеріалу "Числа. Дії з числами. Математичні вирази. Рівності. Нерівності"

Очікувані результати:

Учень / учениця:

- лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично);

- уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого;

- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію тощо)

- визначає істотні, спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу;

- порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками;

- об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою;

- розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою

- оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо);

- обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють)

- знаходить значення математичних виразів;

- порівнює значення виразів;

- застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах

- встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову

- демонструє вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору;

- коментує виконувані дії, вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни

Обладнання: презентація, заготовки для мозаїки (маленькі та великі (демонстраційні)), цеглинки лего, картки «Шифрувальник».

Хід уроку

І. Організацій момент.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Ми продовжуємо створювати інформацію про місце, де ми живемо.

ІІІ. Робота по темі уроку (після кожного завдання учні отримують фішки, з яких укінці уроку складуть на закладці мозаїку «Серце»)

  • Кожен з нас має адресу. Це інформація, яка допомагає відшукати потрібне місце, де мешкає людина.

  • Будинок чи квартира, в яких ви проживаєте має номер. Назвіть його.

  1. Хвилинка каліграфії

  • Номери на садибах та будівлях завжди зображують чітко. І яким би великим не був номер, відповідне число можемо записати за допомогою 10 цифр.

Письмо цифр.

  1. Запис номера будинку чи квартири на зворотній стороні закладки.

  • Запишіть красиво номер вашого будинку.

  1. Робота з парними та непарними числами.

(Робота зі слайдом: вулиця)

  • Для того, щоб міста і села були впорядкованими та красивим, усі будинки розташовуються на вулицях, які мають свої назви.

Існує правило за яким будинкам призначаються номери. Від початку вулиці ліворуч позначають непарними числами у порядку зростання, а праворуч - парними.

Робота з лего : Розмістити нові будинки згідно їх номерів.

Створюють ліву та праву піраміди.

Учні визначають: який номер (парний чи непарний) мають їх будинки, ліворуч чи праворуч по вулиці розташовані.

  1. Складання та розв’язування задач. Задача на різницеве порівняння

  • За допомогою математики можна розповісти про оточуючий світ.

  • Чи всі будинки однакові? За якими ознаками ми можемо об’єднати будинки?

  • Я пропоную скласти задачу на порівняння групи старих та нових будинків.

На вулиці стоять 4 старих та 6 нових будинків. На скільки більше нових будинків, ніж старих?

Аналіз умови і її короткий запис.

Аналіз запитання.

Пошук способу розв’язання.

Відповідь.

Фізкультхвилинка «На високій горі» («Хрестоматія 1-2 клас», с.75)

  1. Складання та порівняння виразів.

  • Кожен будинок, яким би схожим не був він на інший, відрізняється своїми мешканцями.

  • Я пропоную записати за допомогою виразів інформацію про ваші будинки і порівняти кількість їх мешканців. Робота в парі.

Дорослі+діти Дорослі+діти

  1. Вправа «Шифрувальник». Робота в групі.

  • Наступне завдання допоможе вам доповнити інформацію про ваше місце проживання. Обчисліть вирази, розшифруйте слово.

Перевірка за слайдом

  • Всі вулиці, на яких ми з вами живемо, розташовані в чудовому місті, яке називається Карлівка.

ІУ. Підсумок уроку.

  1. Створення мозаїки «Серце» з отриманих елементів з опорою на зразок (дошка)

Наш власний майбутній дім

Дім батьків

Дім батьків мами

Дім батьків тата

Будинки друзів.

  1. Бесіда

  • Що нового ви дізналися про місце свого проживання?

  • Чого навчилися?

Додатково:

  1. Задача на знаходження суми.

  • Ось зображення вулиці. Складемо задачу, яка допоможе розказати, що ми бачимо на ній.

На вулиці стоять 4 старих та 6 нових будинків. Скільки будинків стоїть на вулиці?

Аналіз умови і її короткий запис.

Аналіз запитання.

Пошук способу розв’язання.

Відповідь.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.