Математика Стаття "Формування навичок розв'язування задач у початкових класах".

Опис документу:
Результатом навчання математики в початковій школі повинно бути формування загального уміння розв’язувати задачі. Але, на мій погляд, здійснювати це потрібно шляхом розвитку в дітей критичного мислення та творчого підходу до виконання роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Формування навичок розязування задач у початкових класах.

Головне завдання Нової української школи полягає в інтенсивному впровадженні інноваційних технологій навчання.

Сучасна школа вже не може дати всю необхідну для життя інформацію. Проте педагоги можуть навчити дітей самостійно її шукати, аналізувати, розглядати інформацію з критичної точки зору

Розвиваючи математичні навички , я ставлю перед собою мету не лише навчити дітей розвязувати ту чи іншу задачу. Насамперед я спрямовую увагу малюків на виконання аналізу, порівняння, творчий підхід, вияв креативності. Беремо одну задачу та проводимо з нею декілька математичних операцій.

-Яке запитання можна поставити до задачі, щоб вона розвязувалася однією дією?

(Скільки відер у другому контейнері?)

-Змінити запитання так, щоб задача розвязувалась у дві дії.

(Скільки всього відер у двох контейнерах?)

-Ускладніть задачу так, щоб вона розвязувалась у три дії.

(Четверту частину картоплі взяли на посадку. Скільки картоплі залишилося?)

Таким чином, ми можемо відслідкувати, як діти розуміють зміст задачі, настільки обдумано виконують математичні операції, як творчо підходять до своїх дій.

-Якого типу дана задача?

-Змінити зміст задачі таким чином, щоб залишилося теж запитання, але в ній потрібно найти частину від числа.

Таким чином розв’язанню сюжетних задач традиційно належить значна роль у структурі змісту початкової математичної освіти. І , звичайно, результатом навчання математики в початковій школі повинно бути формування загального уміння розв’язувати задачі. Але, на мій погляд, здійснювати це потрібно шляхом розвитку в дітей критичного мислення та творчого підходу двиконання роботи. Невідємною часткою, обовязково, є звязок навчання з життям.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00