• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Математика Презентація-супровод до уроку "Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число."

Математика Презентація-супровод до уроку "Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число."

Математика

Для кого: 4 Клас

30.08.2020

585

24

0

Опис документу:
Презентація-супровод до уроку "Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число" допоможе вчителю урізноманітнити урок, зробити його захоплюючим та цікавим. Ілюстративний матеріал запозичено з Інтернету.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число.
Слайд № 1

Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число.

Продзвенів уже дзвінок, починається урок. Приготуйте без мороки Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались? Молодці! Все у...
Слайд № 2

Продзвенів уже дзвінок, починається урок. Приготуйте без мороки Все, що треба до уроку. Книжку, зошит, ручку, олівці. Приготувались? Молодці! Все у нас уже на місці, залишилось тільки сісти! Сядьте, дітки, всі гарненько, Руки покладіть рівненько. Голову вище підніміть, Плечі свої розведіть. Всі на мене подивіться, і приємно посміхніться!

Математичний диктант -Множники 70 і 0. Знайти добуток. - Число 300 збільшити в 3 рази. -Число 400 збільшити на 2. -На скільки 120 більше 3? - У скі...
Слайд № 3

Математичний диктант -Множники 70 і 0. Знайти добуток. - Число 300 збільшити в 3 рази. -Число 400 збільшити на 2. -На скільки 120 більше 3? - У скільки разів 120 більше 3? -Ділене 80, дільник 20. Знайти частку. - Знайти добуток чисел 27 і 3. - Знайти різницю чисел 96 і 32. - Записати різницю чисел 51 і 3. - На скільки 51 більше, ніж З? - На яке число потрібно розділити 420, щоб отримати 60? - На яке число потрібно помножити 150, щоб отримати 900?

Хвилинка-цікавинка Довгий час дію ділення не позначали ніяким знаком, а називали й записували словами. Знак дві крапочки (:) для позначення дії діл...
Слайд № 4

Хвилинка-цікавинка Довгий час дію ділення не позначали ніяким знаком, а називали й записували словами. Знак дві крапочки (:) для позначення дії ділення почали використовувати в кінці XVII ст. На Русі слова-назви «ділене», «дільник», «частка» вперше на початку XVIII ст. почав використовувати Л. Ф. Магницький.

Фізкультхвилинка «Раз» – підняти руки вгору, «Два» – натягнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три-чотири» – прямо стати...
Слайд № 5

Фізкультхвилинка «Раз» – підняти руки вгору, «Два» – натягнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три-чотири» – прямо стати, Будемо знову починати

171:40= 195:30= 420:50= 640:80 870:20= 920:200= 864:400= 1700:500=
Слайд № 6

171:40= 195:30= 420:50= 640:80 870:20= 920:200= 864:400= 1700:500=

Рефлексія Метод незакінченого речення: дізнався… зрозумів… навчився… найбільший мій успіх – це… найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умі...
Слайд № 7

Рефлексія Метод незакінченого речення: дізнався… зрозумів… навчився… найбільший мій успіх – це… найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умію… я змінив своє ставлення до… на наступному уроці я хочу…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Схожі матеріали

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.