Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Математика. " Прямокутник. Порівняння периметрів прямокутника. Розв’язування задач."

Математика

Для кого: 2 Клас

07.01.2021

450

12

0

Опис документу:
Розширити знання учнів про прямокутник, його ознаки, уміння знаходити периметр прямокутника, вміння порівнювати протилежні сторони. Розвивати логічне мислення уміння аналізувати, класифікувати, узагальнювати і робити висновки. Виховувати в учнів інтерес до вивчення математики.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

2 клас

Тема. Прямокутник. Порівняння периметрів прямокутника. Розвязування задач.

Мета. Навчати учнів виділяти серед многокутників прямокутник. Ознайомити учнів з ознаками прямокутника. Формувати вміння знаходити периметр прямокутника, розвязувати складену задачу і уміння ділити її на прості. Розвивати вміння досліджувати, узагальнювати, робити висновки. Виховувати в учнів старанність.

Обладнання. Геометричні фігури, прямокутники, картки з прямокутниками.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

Створення позитивного й ділового настрою учнів

Продзвенів дзвінок,

Налаштуйся на урок.

Тож і ти час не марнуй,

Добре думай і міркуй.

Логічні вправи

  1. Яке число зайве?

12, 34, 56, 47, 68

11, 22, 33, 56, 66, 77

  1. Продовж ряд чисел. Встанови закономірність

11, 14, 17, …, …

95, 90, 85, 80, …,…

  1. Розвяжи задачу

Пятеро зайців організували барабанний оркестр. Усі зайці тарабанять двома лапами, а один – найспритніший – усіма чотирма. Скільки лап тарабанять по барабанах? (12 лап).

ІІ. Актуалізація і корекція опорних знань і чуттєвого досвіду учнів

Вправа «Мозковий штурм»

Що таке геометрична фігура?

Назвіть геометричні фігури.

Знайдіть у класі предмети прямокутної форми.

Робота в парах

Розмістіть многокутники в ряд за збільшенням кількості кутів.

Назвіть фігури, які мають прямі кути.

Назвіть фігуру, у якої протилежні сторони рівні.

Назвіть фігуру, у якої кути прямі.

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку

І V. Робота над темою уроку

  1. Ознайомлення з правилом

  2. Робота в групах

Завдання 4 с. 73

Перевірте, чи ці чотирикутники – прямокутники.

Порівняйте периметри прямокутників ABCD і MNPO.

ІV. Фізкультхвилинка

V. Закріплення матеріалу

1. Розвязування складеної задачі 5 с. 73

Прочитайте текст задачі.

Повторення змісту задачі.

Називання відомих числових даних.

Яке запитання задачі?

Прочитайте план до задачі. Переконайтеся, що він є правильним.

Запишіть дії до кожного запитання.

То скільки дій слід виконати для розвязування задачі?

Якою є ця задача: простою чи складеною? Чому? Поясніть.

2.Самостійна робота

Робота з картками прямокутників.

Порівняйте довжини протилежних сторін прямокутника. Зробіть висновок.

Знайдіть периметр прямокутника.

2.Узагальнення про прямокутник

Це фігура, яка має кути.

Це многокутник із 4 кутами.

У чотирикутнику всі 4 кути прямі.

У чотирикутнику протилежні сторони рівні.

Яка це фігура? Назвіть її.

VІ. Підсумок урок

Опишіть прямокутник. Що ви про нього знаєте?

VІІ. Домашнє завдання

Змоделюйте із дроту кілька прямокутників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.