Математика "Послідовність формування математичних знань".

Опис документу:
У початкових класах домінує принцип доступності та послідовності.Використання дидактичного матеріалу допомогає зробити урок математики приємною працею, а навчання – цікавим та захоплюючим. А там, де учні бажають учитися, прагнуть навчатись, є позитивні емоції, є і результат.Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПОСЛІДОВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

Більша частина математичних операцій здійснюється в кожній віковій групі. Головне при їх виконанні враховувати вікові можливості (послідовність засвоєння логічних операцій) та додержуватись дидактичних принципів: поетапності, послідовності, системності, доступності. Наприклад, ознайомлення з трикутником доцільно проводити в середній групі, а не в молодшій, адже дітям молодшої групи ще недоступні такі логічні операції як доведення та поняття зв’язку.
Забезпечує виконання всіх принципів дидактики в процесі організації логіко-математичного розвитку дітей, додержання певних алгоритмів.
Алгоритм – це точне прописання послідовності дій, спрямованих на досягнення поставленої мети. Алгоритми формування у дошкільників уявлень про множини і числа; навчання порядковій лічбі; знайомства з геометричними фігурами. («Логіко – математичний розвиток дошкільників» - майстер-клас. Розробила вихователь – методист ДНЗ №6, м.Цюрупинська,Канівець Т.В.)

Алгоритм формування у дошкільнят
уявлень про множини і числа:
1. Навчання оперувати поняттями «один», «багато»;
2. Порівняння груп предметів, оперування поняттями «багато», «мало», «один»;
3. Навчання прийому накладання і порівняння таким чином множин рівнозначної потужності, введення понять «стільки ж скільки», «порівну»;
4. Порівняння множин різних потужностей способом накладання. Визначення чого більше, чого менше, чому;
5. Ознайомлення з порівнянням множин способом прикладання;
6. Уточнення як можна зрівняти множини (прибрати зайвий предмет, або добавити ще один у меншу множину);
7. Лічба предметів в рівно потужних множинах, закріплення понять «стільки ж скільки», «порівну»;
8. Добавити предмет до однієї з рівно потужних множин і порівняти множини;
9. Дати дітям зразок лічби утвореної множини, виділяючи голосом нове число, підкреслити, що утворилося нове число;
10. Уточнити як отримали нове число;
11. Порівняти нове число із попереднім;
12. Повторити з дітьми лічбу до нового числа.

Алгоритм навчання порядковій лічбі:
1. Виставити 5 однакових предметів, запропонувати порахувати; 
2. Замінити перший предмет і запитати котрий цей предмет; 
3. Таким же чином познайомити дітей з іншими числівниками: другий, третій, четвертий, п’ятий; 
4. Вправляти в порядковій лічбі на різних предметах; 
5. Показати зв'язок кількісної і порядкової лічби.

Алгоритм знайомства з геометричними фігурами:
1. Показати геометричну фігуру і назвати її;
2. Запропонувати дітям назвати фігуру;
3. Запропонувати знайти таку фігуру серед інших фігур;
4. Обстежити фігуру за допомогою усіх аналізаторів;
5. Назвати ознаки геометричної фігури;
6. Порівняти її з іншою, вже знайомою фігурою;
7. Виконати практичні дії з цією фігурою (представленою у різних розмірах і кольорах).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00