Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Математика Конспект "Урок 7.Знаходження частини числа. "Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.

Математика Конспект "Урок 7.Знаходження частини числа. "Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.

Математика

Для кого: 4 Клас

30.08.2020

512

35

0

Опис документу:
Конспект складено згідно вимогам. Мета уроку: повторити правило знаходження частини числа; відпрацьовувати навички розв'язувати задачі на знаходження частини числа за значенням його дробу; вчити виконувати письмове ділення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 7.Знаходження частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу.

Мета: повторити правило знаходження частини числа; відпрацьовувати навички розв'язувати задачі на знаходження частини числа за значенням його дробу; вчити виконувати письмове ділення; розвивати математичні здібності, критичне мислення; виховувати самосвідомість.

Хід уроку

І. Організаційний момент

У вересневий добрий час

Я , діти, рада бачить вас.

Пропоную привітатися,

Один одному посміхатися,

Побажати всім натхнення,

На уроки, на перерви.

Щоб сьогоднішні уроки

Не принесли вам мороки.

II. Повторення та закріплення раніше вивченого матеріалу.

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення. «Веселі ланцюги»

(60:15х17:34х129):3

(77:11х19+27):40х18

( 1000-(70-56)х5:35х50)

3. Самодиктант:

- Запиши числа: 499; 401; 700; 589.

-Збільш кожне на одиницю.

-Збільш знову отримані числа на 10.

- Збільш знову отримані числа на 100.

-Запиши найменше трицифрове число.

-Запиши число попереднє числу 400.

-Запиши число наступне до числа 899.

-Запиши число 892 у вигляді суми розрядних доданків.

III Робота за темою уроку

1. Фронтальна робота. (завдання 62)

— Яка довжина відрізка АВ? (10 см 8 мм)

— Яку частину становить відрізок АК? (1/3 відрізка АВ)

— Як знайти третю частину від числа 10 см 8 мм? (Потрібно 108 мм розділити на

— Яка довжина відрізка АК? (108 : 3 = 36 мм = 3 см 6 мм)

2. Робота над задачами

Завдання 63 (колективно)

Завдання 65

Після детального аналізу та запису короткої умови учні самостійно розв’язують задачу з подальшою взаємоперевіркою.

3. Фізкультхвилинка

«Буратіно»

Що за диво? Ось погляньте!

Буратіно розгулявся:

Раз-нагнувся, два-нагнувся,

Підстрибнув і потягнувся,

Руки в сторони розвів,

Покрутивсь навколо себе,

Раз –присів і два присів,

Мабуть, ключ свій загубив.

А його щоб відшукати,

Треба нишком всім сідати.

4. Ділення на одноцифрове число (завдання 64)

Робота в парах.

5. Робота над задачею (завдання 66)

Творча робота над задачею

— Змініть питання таким чином, щоб задача розв’язувалася у три дії.

— На скільки більше кілометрів на годину проходив теплохід річкою, ніж по озеру?

— Чому по річці теплохід проходив більшу відстань, ніж по озеру? (Допомагала течія.)

6. Повторення правил знаходження невідомих компонентів. Розв'язування рівнянь (завдання 68)

7.  «Ерудит»

-Завдання 67

-У потязі 11 вагонів. Якщо рахувати з голови потяга, вагон має восьмий номер. Яким буде номер цього вагона, якщо рахувати з хвоста? (Четвертий)

IV. Домашнє завдання ( за власним вибором)

-Завдання 69; 70 (с. 13).

-Тест

-Творча робота (за картками)

V. Підсумок уроку

- Що особливого , на ваш погляд, було у нас на уроці?

- У яких життєвих ситуаціях ви зможете застосувати знання отримані сьогодні на уроці?

Рефлексія ( опустіть у «Скриньку ідей» картку зі своїми судженнями)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.