Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Математика Конспект Урок 6 "Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число."

Математика Конспект Урок 6 "Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число."

Математика

Для кого: 4 Клас

30.08.2020

624

34

0

Опис документу:
Метою даного уроку є ознайомлення учнів з прийомами письмового ділення на одноцифрове число; повторення правила знаходження остачі при діленні з остачею; закріплення вміння розв'язувати задачі з елементами письмового ділення на одноцифрове число, знання таблиці множення та ділення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 6. Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число

Мета: ознайомити учнів з прийомами письмового ділення на одноцифрове число; повторити правила знаходження остачі при діленні з остачею; закріплювати вміння розв'язувати задачі з елементами письмового ділення на одноцифрове число, знання таблиці множення та ділення; розвивати критичне мислення, математичні здібності; прищеплювати бажання вивчати математику.

Хід уроку

Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготувались?

Молодці!

Все у нас уже на місці,

залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

II. Повторення та закріплення раніше вивченого матеріалу

1. Перевірка домашнього завдання (Експертна група)

2. Математичний диктант

-Множники 70 і 0. Знайти добуток.

- Число 300 збільшити в 3 рази.

-Число 400 збільшити на 2.

-На скільки 120 більше 3?

- У скільки разів 120 більше 3?

-Ділене 80, дільник 20. Знайти частку.

- Знайти добуток чисел 27 і 3.

- Знайти різницю чисел 96 і 32.

- Записати різницю чисел 51 і 3.

- На скільки 51 більше, ніж З?

- На яке число потрібно розділити 420, щоб отримати 60?

- На яке число потрібно помножити 150, щоб отримати 900?

III. Повідомлення теми та мети уроку

Хвилинка-цікавинка

Довгий час дію ділення не позначали ніяким знаком, а називали й записували словами. Знак дві крапочки (:) для позначення дії ділення почали використовувати в кінці XVII ст. На Русі слова-назви «ділене», «дільник», «частка» вперше на початку XVIII ст. почав використовувати Л. Ф. Магницький.

— Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади на ділення, використовуючи відомий знак і знайомі нам слова-терміни.

IV. Робота за темою уроку

1. Ділення з остачею

Коментоване письмо (завдання 52)

Висновок: остача завжди менша за дільник.

2. Колективна робота. Повторення ділення трицифрового числа на одноцифрове (завдання 53)

3. Письмове ділення на одноцифрове число

Завдання 54. Пояснення вчителя

Завдання 55. Колективне виконання з коментуванням- «Ланцюжок»

4. Фізкультхвилинка

«Раз» – підняти руки вгору,

«Два» – натягнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

«Три-чотири» – прямо стати,

Будемо знову починати

V.Відпрацювання нового матеріалу

Естафета ( слайд 6)

1. Розв'язування задачі з величинами (завдання 56)

Аналіз задачі

( Звернути увагу учнів на те, що перед виконанням першої дії необхідно метри виразити в дециметрах.)

8 м 4 дм = 84 дм

1) 84 : 3 = 28 (дм) — відрізали;

2) 84 - 28 = 56 (дм) — остача.

2. Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою (завдання 57)

Творча робота над задачею

— Складіть обернену задачу.

3. Фронтальна робота. Розв'язування прикладів (завдання 58)

4. Завдання для допитливих «Ерудит» (завдання 59)

Відповідь: 5 кульок треба вийняти.

VI. Домашнє завдання (За власним вибором)

Завдання 60; 61 (с. 11).

Тест

Творча робота (За картками)

VII. Підсумок уроку

— Чого вчилися на сьогоднішньому уроці?

— Хто був найбільш активним на уроці?

— Що викликало труднощі? Як ви їх долали?

Рефлексія

Метод незакінченого речення:

дізнався…

зрозумів…

навчився…

найбільший мій успіх – це…

найбільші труднощі я відчув…

я не вмів, а тепер умію…

я змінив своє ставлення до…

на наступному уроці я хочу…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Схожі матеріали

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.