Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Тематичний тиждень « Мій клас»
№ з/п | Тема уроку | Очікувані результати учіння | Навчальна діяльність | Сторінки (П-підручник, Р-роб. зошит), ЕОІР | Дата план | Дата факт |
5. (1) Інт. | Лічба. Лічба за правилами лічби об'єктів навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично). Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів в просторі (лівіше,правіше, вище,нижче тощо). Робота з даними. Використання зібраних (наявних) даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми. Опис і складання маршруту на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем. | - лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно,по колу, хаотично); - уживає у мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого; - встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в просторі ( лівіше,правіше,вище,нижче тощо) , використовуючи математичну мову; - використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми; - описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем. | 1.Екскурсія школою/квест (з допомогою працівників школи – бібліотекаря, психолога, соціального педагога, медсестри, запрошених батьків тощо). 2. Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медкабінету тощо. 3.Створення малюнка – схеми « Власна дорога до мого класу». | |||
6. (2) | Робота з даними. Використання зібраних даних для спілкування щодо дсліджуваної проблеми. Просторові відношення. Геометричні фігури. Встановлення відносного розміщення об'єктів у просторі (лівіше, правіше,вище, нижче). Знаходження знайомих двовимірних (площинних) фігур на предметах навколишнього середовища. Розпізнавання геометричних фігур – точка, пряма, промінь, відрізок. | - використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми; - описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем; - фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу; - знаходить знайомі двомірні (площинні) фігури на предметах навколишнього середовища; - розрізняє геометричні фігури; - встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в прсторі ( лівіше, правіше. вище, нижче тощо) використовуючи математичну мову. | Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку). | |||
7. (3) | Геометричні фігури. Відтворення досліджуваних геометричних форм. | - розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури. | ||||
8. (4) | Лічба. Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу ( розташовані послідовно, по колу, хаотично). Уживання в мовленні кількісних і порядкових числівників при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого. Робота з даними. Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми. Числа. Дії з числами. Вимірювання величин.. Вимірювання з використанням нестандартних мірок різного роду (стрічка, сірникова коробка тощо). | - лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично); - уживає в мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого; - використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми. - описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем; -здійснює вимірювання , використовуючи нестандартні мірки різного роду ( стрічка, сірникова коробка тощо). , | 1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий); - лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку. 2.Графічний (математичний) диктант « Відгадай, хто/що в ранці». |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»