Математика. Календарне планування 2 тижня . 1 клас.

Опис документу:
Календарне планування складено у відповідності до модульної програми Р.Б.Шияна. Використано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та розвитку педагогів.НУШ", збірки"Тематичні дні у 1 класі" видавництва "Основа"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тематичний тиждень « Мій клас»

з/п

Тема уроку

Очікувані результати учіння

Навчальна діяльність

Сторінки

(П-підручник,

Р-роб. зошит), ЕОІР

Дата план

Дата факт

5.

(1)

Інт.

Лічба.

Лічба за правилами лічби об'єктів навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Просторові відношення.

Встановлення відносного розміщення об'єктів в просторі (лівіше,правіше, вище,нижче тощо).

Робота з даними.

Використання зібраних (наявних) даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

Опис і складання маршруту на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.

- лічить за правилами лічби об'єкти навколишнього світу (розташовані послідовно,по колу, хаотично);

- уживає у мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого;

- встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в просторі ( лівіше,правіше,вище,нижче тощо) , використовуючи математичну мову;

- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем.

1.Екскурсія школою/квест (з допомогою працівників школи – бібліотекаря,

психолога, соціального педагога, медсестри,

запрошених батьків тощо).

2. Ознайомлення з розміщенням кабінетів, класної кімнати, бібліотеки, медкабінету тощо.

3.Створення малюнка – схеми « Власна дорога до мого класу».

6.

(2)

Робота з даними.

Використання зібраних даних для спілкування щодо дсліджуваної проблеми.

Просторові відношення. Геометричні фігури.

Встановлення відносного розміщення об'єктів у просторі (лівіше,

правіше,вище, нижче).

Знаходження знайомих двовимірних (площинних) фігур на предметах навколишнього середовища.

Розпізнавання геометричних фігур – точка, пряма, промінь, відрізок.

- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем;

- фіксує результати порівняння об'єктів навколишнього світу;

- знаходить знайомі двомірні (площинні) фігури на предметах навколишнього середовища;

- розрізняє геометричні фігури;

- встановлює відношення порядку розміщення об'єктів на площині та в прсторі ( лівіше, правіше. вище, нижче тощо) використовуючи математичну мову.

Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку).

7.

(3)

Геометричні фігури.

Відтворення досліджуваних геометричних форм.

- розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури.

8.

(4)

Лічба.

Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу ( розташовані послідовно, по колу, хаотично).

Уживання в мовленні кількісних і порядкових числівників при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого.

Робота з даними.

Використання зібраних даних для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

Числа. Дії з числами. Вимірювання величин..

Вимірювання з використанням нестандартних мірок різного роду

(стрічка, сірникова коробка тощо).

- лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично);

- уживає в мовленні кількісні і порядкові числівники для встановлення порядкового номера об'єкта відносно іншого;

- використовує зібрані(наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

- описує і складає маршрут на основі зібраних даних за допомогою піктограм та схем;

-здійснює вимірювання , використовуючи нестандартні мірки різного роду ( стрічка, сірникова коробка тощо).

,

1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий);

- лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку.

2.Графічний (математичний) диктант

« Відгадай, хто/що в ранці».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!