Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
№ з/п | Тема уроку | Очікувані результати учіння | Навчальна діяльність | Сторінки (П-підручник, Р-роб. зошит), ЕОІР | Дата план | Дата факт | |
Тематичний тиждень « Я – школяр» | |||||||
1. (1) | Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову. | - встановлює порядок розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову. | «Руховий» (математичний) диктант для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо. | ||||
2. (2) | Робота з даними. Збір і аналіз спільних та відмінних ознак предметів, що відображають конкретну життєву ситуацію( «Скільки хлопців у нашому класі мають однакові імена?»; «Скільки дівчаток в нашому класі мають однакові імена?»). Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою. | - збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію. | Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками ( робота в парах) | ||||
3. (3) | Геометричні фігури. Зображення (з допомогою дорослого) маршруту «Дорога до школи». Встановлення порядку розташування об'єктів на площині (на маршрутному листі). Розпізнавання у предметах навколишнього світу відомих геометричних фігур. | - зображає (з допомогою дорослого) маршрут «Дорога до школи»; - розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури. | Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур). | ||||
4. (4) Інт. | Лічба. Порівняння об’єктів навколишнього світу за довжиною,масою. Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу. Числа. Дії з числами. Вимірювання величин. Упорядкування об'єктів за збільшенням або зменшенням певної величини. Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову. | - лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично); - порівнює об'єкти навколишнього світу за однією ознакою; - порівнює (на око) об'єкти навколишнього світу за довжиною, массою; - упорядковує об'єкти за збільшенням або зменшенням певної величини. | 1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий). 2. Лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку. 3. Графічний (математичний) диктант «Відгадай, хто/що в ранці». |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»