і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Математика. Календарне планування 1тижня . 1 клас.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарне планування

уроків математики в 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

з/п

Тема уроку

Очікувані результати учіння

Навчальна діяльність

Сторінки

(П-підручник,

Р-роб. зошит), ЕОІР

Дата план

Дата факт

Тематичний тиждень « Я – школяр»

1.

(1)

Просторові відношення. Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.

- встановлює порядок розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.

«Руховий» (математичний) диктант для закріплення понять ліворуч, праворуч, прямо.

2.

(2)

Робота з даними.

Збір і аналіз спільних та відмінних ознак предметів, що відображають конкретну життєву ситуацію( «Скільки хлопців у нашому класі мають однакові імена?»; «Скільки дівчаток в нашому класі мають однакові імена?»).

Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою.

- збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.

Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками ( робота в парах)

3.

(3)

Геометричні фігури.

Зображення (з допомогою дорослого) маршруту «Дорога до школи».

Встановлення порядку розташування об'єктів на площині (на маршрутному листі).

Розпізнавання у предметах навколишнього світу відомих геометричних фігур.

- зображає (з допомогою дорослого) маршрут «Дорога до школи»;

- розпізнає у предметах навколишнього світу відомі геометричні фігури.

Гра/вправа «Дорожні знаки» (поєднання карток дорожніх знаків із зображенням геометричних фігур).

4.

(4)

Інт.

Лічба.

Порівняння об’єктів навколишнього світу за довжиною,масою.

Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу.

Числа. Дії з числами.

Вимірювання величин.

Упорядкування об'єктів за збільшенням або зменшенням певної величини.

Просторові відношення.

Встановлення відносного розміщення об'єктів на площині та в просторі (лівіше,правіше,вище,нижче тощо), використовуючи математичну мову.

- лічить за правилами лічби навколишнього світу (розташовані послідовно,хаотично);

- порівнює об'єкти навколишнього світу за однією ознакою;

- порівнює (на око) об'єкти навколишнього світу за довжиною, массою;

- упорядковує об'єкти за збільшенням або зменшенням певної величини.

1.Дослідження в парах шкільного ранця ( колір, форма, зручність, масса – легший /важчий).

2. Лічба предметів, які наявні в ранці/рюкзаку.

3. Графічний (математичний) диктант

«Відгадай, хто/що в ранці».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Календарне планування складено у відповідності до модульної програми Р.Б.Шияна. Використано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та розвитку педагогів.НУШ", збірки"Тематичні дні у 1 класі" видавництва "Основа"
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    818
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    20
  • Номер матеріала
    JL388792
  • Вподобань
    1
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь