Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

математика для дошкільнят. Готуємось до школи. Старший дошкільний вік. У пошуках скарбів.

Математика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас

04.11.2020

396

14

0

Опис документу:
Мета: закріпити знання про геометричні фігури, уміння розрізняти їх на малюнку, закріпити склад числа «10». Вправляти у розв’язанні арифметичних прикладів на додавання та віднімання; у складі числа здвох менших чисел та уміння рахувати зліва на право і навпаки. Залучати дітей до аналізу задачі. Закріпити знання дітей про життя звірів у лісі. Виявити знання про птахів. Розвивати увагу, мислення, математичні вміння, кмітливість. Виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «В пошуках скарбів» (математика)

Мета: закріпити знання про геометричні фігури, уміння розрізняти їх на малюнку, закріпити склад числа «10». Вправляти у розвязанні арифметичних прикладів на додавання та віднімання; у складі числа здвох менших чисел та уміння рахувати зліва на право і навпаки. Залучати дітей до аналізу задачі. Закріпити знання дітей про життя звірів у лісі. Виявити знання про птахів. Розвивати увагу, мислення, математичні вміння, кмітливість. Виховувати любов до природи та бережливе ставлення до неї.

Матеріал: зображення замку з геометричних фігур, лист від королеви Математики, стрілка вказівник, чарівний ліс, кущик із заячими вушками, морквинки, ялинка, 5 сніжинок, горобчики з числами, струмки, 10 сніговичків, 10 ялинок, сонечко.

Хід заняття:

  • Діти, сьогодні, коли я йшла у дитячий садок, зустрів мене листоноша і передав нам листа. А як ви думаєте від кого він?

  • От зараз ми з вами подивимось. Це лист від королеви Математики! Зараз я його зачитаю: «Я королева Математика заховала від вас, діти, скарб недалеко від свого замку. Хто на шляху до нього розвяже правильно всі задачі, приклади, кросворди, то дійшовши до місця, де заховано скарб, буде його володарем. Отже, сміливо в дорогу!»

  • Гляньте, а ось стрілка, вона показує нам шлях, але він веде в ліс. Хіба може дорога до замку йти крізь нього?

  • А ось і кущик, а хто ж за ним заховався?

  • Чому ви так вирішили?

  • А скільки зайчиків заховалося?

  • Звідки дізнались?

  • А хто мені скаже, якого кольору заяча «шубка» взимку?

  • Чому?

  • Що зайці їдять взимку?

  • Давайте ми з вами почастуємо наших зайчиків морквинками.

  • Скільки морквинок ми дали зайчикам?

  • Діти, подивіться, яка красива ялинка росте на галявині. Яка вона пухнаста, зелена. Які гілочки в неї?

  • Чому? Вірно в ялинки листочки-голочки. А якщо ми зламаємо декілька гілочок, що станеться з ялинкою? Так, вона буде некрасива, буде себе погано почувати і може навіть загинути. То як потрібно поводитись в лісі, щоб не завдавати йому шкоди? (Не можна ламати гілки, без потреби не рубати дерева, не палити вогню).

  • Молодці, дітки. Погляньте, на нашій ялинці сніжинки і на них щось написано.

  • Це задачі на кмітливість.

  • Скільки сонечок на небі?

  • Скільки падає сніжинок?

  • Скільки пальчиків на одній руці?

  • Скільки днів в тижні?

  • Коли ми спимо?

  • Молодці! Справитись ви і з цим завданням.

  • Ой, подивіться, як багато горобчиків сидить на гілочці. Це мабуть наше нове завдання.

(Біля кожного горобчика є цифри)

  • Подивіться уважно і скажіть, яких цифр не вистачає…(Діти називають, вихователь прикріплює пропущені цифри)

  • А тепер полічіть горобчиків так, щоб у вас вийшла порядкова лічба від 1 до 10.

  • Ще давайте полічимо горобчиків від 10 до 1, тобто у зворотній послідовності.

  • Які ще птахи, крім горобчиків, зимують у нас?

  • Що вони їдять взимку?

  • Чим допомагають їм люди?

  • Тепер ми можемо подорожувати далі.

  • Діти, ось ми дійшли до двох струмків. Які ці струмки?

  • Нам їх потрібно перейти.

  • Через який струмок ми будемо переходити, а через який перестрибувати, як ви гадаєте?

  • А як повинні себе поводити люди для того, щоб струмочки були чисті, щоб водичка була прозора і було багато риби і раків? (Діти відповідають і переходять через струмочки)

Фізкультхвилинка

  • Продовжуємо нашу подорож. Підійдіть до столика. Що на ньому розташовано?

  • Я буду говорити, а ви мене уважно слухайте.

  • На галявині росло 10 ялинок. Біля кожної ялинки стояло по одному сніговичку. Чого більше, ялиночок чи сніговичків?

  • Вірно, порівну?

  • Ось виглянуло сонечко і 4 сніговички розтопилось. Скільки сніговичків лишилось?

  • На скільки ялиночок більше ніж сніговичків?

  • Як ви дізнались?

  • Молодці. І з цим завдання ми справились, мандруємо далі. От іще одна перешкода, нам не дають перейти дорогу приклади.

  • Приніс зайчик додому 8 морквин. 5 морквин зайчата зїли. Скільки морквин залишилося?

  • Запишемо цей приклад.

  • От ми з вами й дістались до чарівного замку королеви Математики. Для того щоб потрапити всередину замку і знайти скриньку, потрібно розфарбувати замок кольорами, які позначені цифрами. (Діти розфарбовують, а під замком намальовані пензлик і фарба)

  • Молодці, що ж було в скрині?

  • А як ви думаєте для чого?

  • Так, зараз ви намалюєте те, що вам найбільше запам’яталось з нашої подорожі.

«Я королева Математика заховала від вас, діти, скарб недалеко від свого замку. Хто на шляху до нього розвяже правильно всі задачі, приклади, кросворди, то дійшовши до місця, де заховано скарб, буде його володарем. Отже, сміливо в дорогу!»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.