Математика, дидактичний матеріал "Логічні вправи".

Опис документу:
Використання логічних вправ допомогає зробити урок математики приємною працею, стосунки з учнями – приязними та довірливими, а навчання – цікавим та захоплюючим. А там, де учні бажають учитися, прагнуть навчатись, є позитивні емоції, є і результат.Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЛОГІЧНІ ВПРАВИ

Успіх роботи дитини значною мірою залежить від її здатності контролювати й оцінювати свої дії. Тож вона має навчитися працювати за вказівкою педагога й спрямовувати свою увагу не лише на результат, а й на сам процес. Цьому сприяють такі завдання, як: «Пройди лабіринт», «Намалюй так само як я», «Продовж ряд», «Знайди розбіжності» тощо.

Знайди розбіжності

 

Продовж ряд

 

ЛОГІЧНІ ЗАДАЧКИ

Головним засобом організації навчання старших дошкільників є пізнавальні завдання і вправи з формування, закріплення та розширення знань, а також проблемні завдання, що сприяють розвитку навичок використання отриманих знань у нових практичних умовах. Крім того, розроблені спеціальні проблемні ситуації спрямовують увагу дітей на розв’язання різноманітних логіко-математичних завдань та розвивають їх кмітливість. Діти вчаться міркувати, доводити свою думку, обґрунтовувати її, робити висновки.

Цікаві логічні завдання сприяють розвитку в дитини вміння швидко сприймати пізнавальні завдання і знаходити для них вірні рішення. Діти починають розуміти, що для правильного вирішення логічної задачі необхідно зосередитися, вони починають усвідомлювати, що така цікава задачка містить в собі якийсь "підступ" і для її вирішення необхідно зрозуміти, в чому тут хитрість.

1. Діти ліпили сніговика. Після цього на батареї сохли шість рукавичок. Скільки дітей ліпили сніговика?

2. У ставку плавало сім качок. Три з них пірнули. Скільки качок залишилось у ставку?

3. Гусак важить два кілограми. Скільки він важитиме, якщо стане на одну ногу?

4. З-під воріт виглядає вісім собачих лап. Скільки собак за воротами?

5. Скільки кінців у однієї палиці? А в половини палиці?

6. У мого батька є син, але він мені не брат. Хто це?

7. Що важче — кілограм вати чи кілограм каміння?

8. Сашко і Сергійко гралися надворі. Під цеглиною вони знайшли дві копійки. Скільки копійок знайшов би один хлопчик?

9. У тварини дві праві ноги, дві ліві ноги, дві задні та дві передні. Скільки ніг разом?

10. Матуся розрізала шоколадний батончик на три частини. Скільки розрізів їй довелось зробити?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.