Математика 4 клас "Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові "

Математика

03.04.2020

641

0

3

Опис документу:
На уроці діти вчаться виконувати письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові; формують уміння розв’язувати задачі; розвивають логічне мислення. На уроці діти виконують різні завдання по у групах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика 4 клас

Тема уроку. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (№430-438).

Мета уроку: 1) формувати в учнів обчислювальні навички;

2) вчити учнів виконувати письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові;

3) формувати уміння розв’язувати задачі;

4) розвивати логічне мислення учнів, їх математичне мовлення;

5) виховувати любов до праці, старанність та охайність.

Обладнання: картки для роботи у групах, робочі зошити, підручники.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повторення вивченого.

1. Усні обчислення.

На одній полиці 18 книжок, а на другій – у 2 рази більше. Скільки книжок на другій полиці? (36 книг)

Олень рухається зі швидкістю 15 км/год, а ластівка – у 6 разів швидше. З якою швидкістю летить ластівка? (90 км/год)

Черепаха рухалася зі швидкістю 320 см/год 3 години. Яку відстань проповзла черепаха? (960 см)

Що спільного мають ці задачі?

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вчитися виконувати письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Працюватимемо ми у групах. За правильно виконанні завдання команди будуть отримувати подарунки. Ми готуємося до новорічних свят, то подарунками будуть – ялинкові іграшки. Наприкінці уроку подивимося, чи зможемо ми прикрасити нашу ялинку.

ІV. Робота за темою.

1. Актуалізація опорних знань.

2 + 2 +2 + 2 +2 + 2

4 * 7

20 * 3

12 * 6

9 * 100

8 * 1

42 * 0

Розгляньте приклади на дошці. Ми сьогодні працюємо із прикладами на множення, чому перший приклад на додавання?

Згадаємо усі відомі нам випадки усного множення. Для чого нам це потрібно знати? (Кожна група пояснює один приклад.)

Як виконують письмове множення? Які правила письмового множення треба пам’ятати?

Х 2571

6

15426

2. Розв’язування задач. Робота у групах.

– Кожна група отримує задачу, яку треба розв’язати.

1 група – В магазин привезли 1029 коробок червоних новорічних іграшок по 6 іграшок у кожній. Скільки червоних іграшок привезли в магазин?

2 група – В магазин привезли 1184 коробки блакитних новорічних іграшок по 7 іграшок у кожній. Скільки блакитних іграшок привезли в магазин?

3 група – В магазин привезли 1792 коробки жовтих новорічних іграшок по 4 іграшки у кожній. Скільки жовтих іграшок привезли в магазин?

4 група – В магазин привезли 1709 коробок зелених новорічних іграшок по 5 іграшок у кожній. Скільки зелених іграшок привезли в магазин?

5 група – В магазин привезли 3142 коробки сріблястих новорічних іграшок по 2 іграшки у кожній. Скільки сріблястих іграшок привезли в магазин?

6 група – В магазин привезли 2314 коробки золотих новорічних іграшок по 3 іграшки у кожній. Скільки золотих іграшок привезли в магазин?

Що спільного мають ці задачі?

Чи можна їх об’єднати їх в одну? Як?

3. Розв’язування прикладів. Робота у групах.

Один учень від кожної групи виходить до дошки, інші працюють на місцях.

На місцях

Біля дошки

1 група – 437 * 4 = 1748

2 група – 381 * 3 = 1143

3 група – 1788 * 6 = 1788

4 група – 572 * 5 = 2860

5 група – 281 * 7 = 1967

6 група – 169 * 9 = 1521

1049 * 6 = 6294

1204 * 8 = 9632

3056 * 2 = 6112

1908 * 3 = 5724

2048 * 2 = 4096

1307 * 3 = 3921

1748 + 6294 = 8042

1143 + 9632 = 10775

1788 + 6112 = 7900

2860 + 5724 = 8584

1967 + 4096 = 6063

1521 + 3921 = 5442

4021 * 2 = 8042

2155 * 5 = 10775

1975 * 4 = 7900

2146 * 4 = 8584

2021 * 3 = 6063

1814 * 3 = 5442

Фізкультхвилинка

4. № 435.

Що означає число 925? 2075? 6? 3?

Що відомо в задачі? Що треба знайти?

Можна відразу дати відповідь на питання задачі? Чому?

Що ми знайдемо спочатку? Чому?

– Складіть вираз до цієї задачі.

1 рейс

Кількість рейсів

Всього цеглин

925 ц.

6 р.

? ц. ? кг

2075 ц

3 р.

? ц.

Розв’язок

1) 925 * 6 = 5550 (ц.) – машиною.

2) 2075 * 3 = 6225 (ц.) – причепом.

3) 5550 + 6225 = 11775 (ц.) – разом.

925 * 6 + 2075 * 3 = 11775(ц.)

Відповідь: 11775 цеглин разом.

5. Розв’язання рівнянь. Робота у групах. ( х = 8064)

1 група – х : 3 = 2688

2 група – х : 2 = 4032

3 група – х : 4 = 2016

4 група – х : 8 = 1008

5 група – х : 6 = 1344

6 група – х : 7 = 1152

V. Підсумок уроку.

Чого вчилися на уроці?

Що нового дізналися?

– Що повторювали?

VІ. Домашнє завдання.

с.69 № 437, 438 – достатній рівень;

с.69 № 437, 438 (задача по діях та виразом) – високий рівень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

03.04.2020

641

0

3