Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Математичний реп на формування понять компонентів та результату дії додавання і віднімання

Математика

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.08.2021

488

26

0

Опис документу:
Авторський математичний реп на формування понять компонентів та результату дії додавання і віднімання для учнів початкових класів. Відео запису можна знайти в посиланнях до текстів віршів. Від себе, писала в час карантину, щоб заохотити дітей до навчання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Реп на формування понять компонентів та результату дії додавання


Думок політ,

Я маю хіт.

І саме для вас

Мій 1-Б клас.

Щоб добре усе

Зрозуміти,

Прошу гаву

Не ловити.

Маєш добре знати -

Якщо додавати ,

То в результаті -

будеш більше мати.

При додаванні числа

Називай ось так:

Доданок,

Доданок ,

Сума!

Говорить наш клас.

Доданок,

Доданок,

Сума.

Говорить наш клас.

Зараз ситуація проста,

Розглянемо її з чистого листа.

10 дітлахів по вулиці стрибали -

В ігри різні вони грали.

Троє ганяли в м’яча,

А решта грали в квача.

Увага! Увага! Задача питає:

Скільки дітей у квача ганяє?

По умові пробіжимо -

На питання відповідь дамо:

  • Скільки сумарно дітей було?

-Ти знаєш , друже, 10 це число.

Це сума , разом – не забувай!!!

І дужку, яка обіймає згадай!

Фігурною її називай.

А ті, що ганяли в м’яча,

І ті, що грали в квача.

Доданки, доданки.

З вечора до ранку

Частини цілого є доданки.

Один з них відомий,

А другий сховався.

І невідомим нині назвався!!!

Його нам потрібно шукати

І можу вам щиро сказати,

Щоб знайти частину -

Зменшуй, дитино!!!

Як невідомий доданок шукати -

Від суми відомий треба відняти!

10-3 це є 7.

7 дітей, що грали в квача!

Знайшли невідоме,

Тепер вже знайоме.

Відповідь проста.

Семеро дітей грали в квача.


Посилання на відео https://youtu.be/VKWNPDev4lk


* * *

Реп на формування понять компонентів та результату дії віднімання



Дія додавання,

Результат різниця,

Хвостиком виляє

Рудобока киця.

Пам’ятайте, друзі,

Будьте обережні,

Бо при відніманні

Всі числа за залежні.

Зменшуване перше,

Сильне та могутнє.

Завжди є найбільшим,

Тому незабутнє.

Потім йде від’ємник,

Забирає вправно,

Зменшуване зменшить,

Бо працює славно.

Результатом стане усього різниця.

Пам’ятай, мій друже,

Щоб не помилиться.

То ж гайда зі мною,

Говорити вчиться:

Зменшуване, від’ємник, різниця.

Зменшуване, від’ємник, різниця.

Щоб не помилиться…

Щоб не помилиться…


Посилання на відео : https://www.youtube.com/watch?v=wUsy_AmbrU0


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.