. Математичний квест" Цікава математика"

Опис документу:
Детально розписано як провести новий вид роботи-квест. Даний матеріал дає можливість формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Математичний квест

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики

Увага! Увага! Запрошуємо всіх хлопчиків та дівчаток на цікаве свято. Не забудьте взяти з собою швидкість, винахідливість, увагу, кмітливість.

2 .Чому так святково навколо?

Чуєте, як гомін стих.

Тому, що вітаємо сьогодні

Ми царицю всіх наук.

3. І не випадково їй така пошана

Бо про неї вірно кажуть всі,

Що в порядок розум ставить.

4 .Щоб водить кораблі і на небі літать,

Треба все нам уміть, треба добре все знать.

Хто науку цю цікаву добре знатиме,

Той ніколи в житті не блукатиме.

Вчитель. Добрий день, друзі!

Сьогодні тут відбудеться турнір знавців математики. Сьогодні ми проведемо математичний квест.

Наша команда:

Всі (хором): «Доданок!

Капітан: Наш девіз:

Всі (хором): Шануєм безмірно царицю наук

Для неї не шкода нам розуму й рук!

Наша команда:

Всі (хором): «Множник!»

Капітан: Наш девіз:

Всі (хором): Віднімаєм, ділим, множим,

Додаємо – все ми можем,

Математика одвічно,

Вчить нас мислити логічно

Наша команда «Квадрат»

Капітан

 Наш девіз:

У нашого квадрата

Всі сторони рівні.

Наші гравці

Дружбою сильні.

Наша команда “Цифри”

Капітан

Наш девіз:

Ми для всіх стаєм в пригоді,

Скрізь ми зустрічаємся.

І команда дружня наша,

“Цифри” називається.

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас. «Мозковий штурм»

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас «Розумники»

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас.

«мозковий штурм»

1.Як називаються числа при додаванні?

2.Як знайти невідомий доданок?

3.Яку дію виконати, якщо число зменшити у кілька разів?

4.З яких частин складається задача?

5.Як по іншому називається два радіуси?

6.Як знайти площу прямокутника?

7.Що треба зробити, щоб порівняти два числа?

8.Як називається результат дії ділення?

9.Скільки метрів в одному кілометрі?

10.Що таке відрізок?

11.Як знайти невідомий множник?

12.Яке число отримаємо при множенні на 0?

13.Яку дію треба виконати, щоб зменшити число на кілька одиниць?

14.Скільки сантиметрів в 1 метрові?

15.Що таке периметр?

16.Як знайти невідоме ділене?

17.Який результат буде при діленні однакових чисел?

18.Як називаються числа при відніманні?

19.Скільки кілограм в 1 центнері?

20.Як знайти невідоме зменшуване?

(МАТЕМАТИКА)

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас

«Розвідники»

100лиця, ві3ла, 3зуб, р1а, пі 2л, 100ляр, ті100, ак3са, 40а, 7 я,

Нами 100, 100вп, 3буна, 1000 000ер, і100рія.

Віднови запис. Однакові фігури позначають однакові цифри.

(ЦАРИЦЯ)

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас

«Геометрична»

2 конверти з геометричними фігурами.

Скласти предмети(Машинка, Сніговик)

МАШИНКА(4 прямокутники, 2 круги).

СНІГОВИК(5 кругів,6 трикутників)

(УСІХ)

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас

«Розумники»

Щ-4 Р-566 Д-10 К-1763

И-42 О-5 Я-100 У-735

Ю-70

2*2= 1000:100=

168:4= 25*4=

326+240= 3526:2=

9-4= 245*3=

49+21=

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

(НАУК)

Підсумок квесту.( Діти з виграних пазлів складають вислів «МАТЕМАТИКА-ЦАРИЦЯ УСІХ НАУК»

Нагородження переможців.

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас.

«мозковий штурм»

1.Як називаються числа при додаванні?

2.Як знайти невідомий доданок?

3.Яку дію виконати, якщо число зменшити у кілька разів?

4.З яких частин складається задача?

5.Як по іншому називається два радіуси?

6.Як знайти площу прямокутника?

7.Що треба зробити, щоб порівняти два числа?

8.Як називається результат дії ділення?

9.Скільки метрів в одному кілометрі?

10.Що таке відрізок?

11.Як знайти невідомий множник?

12.Яке число отримаємо при множенні на 0?

13.Яку дію треба виконати, щоб зменшити число на кілька одиниць?

14.Скільки сантиметрів в 1 метрові?

15.Що таке периметр?

16.Як знайти невідоме ділене?

17.Який результат буде при діленні однакових чисел?

18.Як називаються числа при відніманні?

19.Скільки кілограм в 1 центнері?

20.Як знайти невідоме зменшуване?

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас

«Розвідники»

100лиця, ві3ла, 3зуб, р1а, пі 2л, 100ляр, ті100, ак3са, 40а, 7 я,

Нами 100, 100вп, 3буна, 1000 000ер, і100рія.

Віднови запис. Однакові фігури позначають однакові цифри.

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас

«Геометрична»

2 конверти з геометричними фігурами.

Скласти предмети(Машинка, Сніговик)

МАШИНКА(4 прямокутники, 2 круги).

СНІГОВИК(5 кругів,6 трикутників)

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас

«Розумники»

Щ-4 Р-566 Д-10 К-1763

И-42 О-5 Я-100 У-735

Ю-70

2*2= 1000:100=

168:4= 25*4=

326+240= 3526:2=

9-4= 245*3=

49+21=

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

МАТЕМАТИКА

ЦАРИЦЯ

УСІХ

НАУК!

Щ-4 Р-566 Д-10 К-1763

И-42 О-5 Я-100 У-735

Ю-70

2*2= 1000:100=

168:4= 25*4=

326+240= 3526:2=

9-4= 245*3=

49+21=

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

Щ-4 Р-566 Д-10 К-1763

И-42 О-5 Я-100 У-735

Ю-70

2*2= 1000:100=

168:4= 25*4=

326+240= 3526:2=

9-4= 245*3=

49+21=

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

Щ-4 Р-566 Д-10 К-1763

И-42 О-5 Я-100 У-735

Ю-70

2*2= 1000:100=

168:4= 25*4=

326+240= 3526:2=

9-4= 245*3=

49+21=

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

Щ-4 Р-566 Д-10 К-1763

И-42 О-5 Я-100 У-735

Ю-70

2*2= 1000:100=

168:4= 25*4=

326+240= 3526:2=

9-4= 245*3=

49+21=

4, 42, 566, 5, 10, 100, 1763, 735, 70!

«Мозковий штурм»

«Розвідники»

«Геометрична»

«Розумники»

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас. «Мозковий штурм»

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас «Розумники»

«ДОДАНОК»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас. «Мозковий штурм»

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас «Розумники»

«МНОЖНИК»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас. «Мозковий штурм»

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас «Розумники»

«КВАДРАТ»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 «точка»-кабінет початкових класів 3 клас. «Мозковий штурм»

2 «точка»- кабінет початкових класів 2 клас «Розвідники»

3 «точка»- кабінет початкових класів 1 клас «Геометрична»

4 «точка»- кабінет початкових класів 4 клас «Розумники»

«ЦИФРИ»

Мозковий

штурм

Розвідники

Геометрична

Розумники

Підпис

Вчитель. Добрий день, друзі!

Сьогодні тут відбудеться турнір знавців математики. Сьогодні ми проведемо математичний квест.

Наша команда:

Всі (хором): «Доданок!

Капітан: Наш девіз:

Всі (хором): Шануєм безмірно царицю наук

Для неї не шкода нам розуму й рук!

Наша команда:

Всі (хором): «Множник!»

Капітан: Наш девіз:

Всі (хором): Віднімаєм, ділим, множим,

Додаємо – все ми можем,

Математика одвічно,

Вчить нас мислити логічно

Наша команда «Квадрат»

Капітан

 Наш девіз:

У нашого квадрата

Всі сторони рівні.

Наші гравці

Дружбою сильні.

Наша команда “Цифри”

Капітан

Наш девіз:

Ми для всіх стаєм в пригоді,

Скрізь ми зустрічаємся.

І команда дружня наша,

“Цифри” називається.

Хорішківська загальноосвітня школа 1-3 ступенів

ім.М.В.Остроградського

МАТЕМАТИЧНИЙ КВЕСТ

(ПОЧАТКОВІ КЛАСИ)

ПІГОТУВАЛА І ПРОВЕЛА

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
СІРИК ЛЮБОВ ВІКТОРІВНА

2018 р

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.