Математичний калейдоскоп для 3 класу «Осіння подорож» Розповідь на основі задач

Опис документу:
Математичні цікаві завдання у вигляді задач з логічним навантаженням.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Математичний калейдоскоп для 3 класу

«Осіння подорож»

Розповідь на основі задач

Мета

Поглибити знання з математики, розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до математики, виховувати дружелюбність, старанність

Математичний калейдоскоп для 3 класу

«Осіння подорож»

Розповідь на основі задач

На осінніх канікулах Сашко, Андрій та Маринка допомагали мамі загрібати листя в саду. Вони знайшли 6 яблук. Вирішили пригостити всіх членів родини. Діти роздали ці яблука 6 особам по одному кожному, але так, що одне яблуко залишилось у кошику. Як вони це зробили? _____________________________________________

Потім Сашко, Андрій та Маринка разом з мамою вирішили піти в ліс по гриби. Сімя йшла полем. Андрій ішов не першим, Маринка йшла теж не перша, але і не остання. У якому порядку йшли діти? _________________________________________________

_________________________________________________

На полі вони побачили п’ять лелек, які стали в ряд і збиралися у вирій. Відстань між сусідніми лелеками була 3 метри. Яка відстань між крайніми лелеками? __________________________________________________

Згодом сім’я дісталась залізниці.

Діти побачили дорожній знак.

Як він називається?

« _______________________________________________________»

Всі сіли в електропоїзд. Мама запитала у дітей:

В якому вагоні ми їдемо?

Сашко відповідає:

У шостому, якщо лічити з голови поїзда, або у третьому, якщо лічити з хвоста поїзда.

Скільки вагонів було в електричці? ___________________________________

А ось і ліс! Яка краса!

На землю . . . . вже ступила.

Додолу листячко летить.

Гніздо лелече опустіло, –

Тепер у ньому хмарка спить .

(Встав пропущене слово)

  • Давайте знайдемо по палиці, – запропонувала мама, – щоб було зручно шукати гриби під листочками. Палиця має 2 кінці. Скільки всього кінців у двох з половиною палиць? _____________________________________________

А ось і перші грибочки!

Мама попередила,

що можна збирати гриби

тільки ті,

які знаєш!

ОБЕРЕЖНО!

Хлопчики знайшли боровики. Найбільше зібрав Сашко. Про свою кількість грибів він сказав:

Якщо число грибів зменшити у 6 разів і одержаний результат зменшити на 6, то дістанемо 2.

Скільки грибів зібрав Сашко? _____________________________

Маринка знайшла 19 опеньків, це на 9 грибів менше, ніж знайшла мама. Скільки опеньків ще знайшла мама, якщо додому вона принесла 40 грибів?__________________________________

Раптом з кущів вискочив заєць. Довжина стрибка зайця 3м.

Скількома стрибками він подолає відстань 15м? ______________________

Прудка жабка чотирма стрибками долає відстань 12м.

Яка довжина її стрибка?____________________________________

Несподівано на голову Андрієві упала шишка. Він підвів очі і побачив руду білочку, яка готувалась до зими. Вона назбирала 9 сироїжок, 6 маслюків і поділилася з другою – дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати друга білочка? ___________________________________

Діти, вже вечоріє! Пішли додому! – спохватилась мама.

На узліссі вони побачили кілька оленів. У них 12 ніг. Скільки голів у цих оленів? Скільки рогів? __________________________________

_________________________________________________________

Веселі і задоволені, з повними кошиками грибів, мандрівники вчасно повернулися додому!

Кінець

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн