Математичний диктант "Відрізок та його довжина"

Опис документу:
Математичний диктант "Відрізок та його довжина" – це короткочасна письмова робота, під час якої учні, сприймаючи завдання на слух (повністю чи частково), виконують його письмово або записують тільки результат (за потреби виконують рисунок до завдання). Математичний диктант можна проводити на етапі перевірки домашнього завдання, актуалізації опорних знань, перевірки вивченого матеріалу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математичний диктант

«Відрізок та його довжина»



Зауваження. Завдання другого варіанта записані у дужках.



1. Побудуйте відрізок ВС [KM] довжиною 3см 5 мм [2см 5 мм].

2. Побудуйте відрізок AC [BD]. Між точками А і С [В і D] поставте точку М [К]. Які відрізки утворилися (назвіть усі)? Яку рівність можна запи­сати для цих відрізків?

3. Закінчіть речення, спираючись на рисунок.

1) На відрізку МО лежать точки … [На відрізку АС лежать точки …]

2) Між точками А і С лежать точки [Між точками М і О лежать точки …]

3) АХ + ХС = … [МА + АХ = …]

4. На відрізку АВ завдовжки 12 см узято точку X так, що відрі­зок АХ довший за відрізок ХВ у 3 рази. Знайдіть довжини відрізків АХ і ХВ та виконайте креслення.

[На відрізку EF узято точку Т так, що відрізок ЕТ коротший за відрізок TF у 5 разів. Знайдіть довжини відрізків ЕТ і TF, якщо відрізок EF має довжину 12 см. Виконайте креслення.]





Використані джерела:

1. Стадник Л. Г. Математика. 5 клас: плани конспекти уроків. – Х.: Ранок, 2005. – 416 с.

2. Істер О. С. Математика: підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К.: Ґенеза, 2013. – 368 с.: іл.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»