Майстер-клас "Рецепти справжнього навчання"

Опис документу:
Навчання мусить бути захоплюючим, змістовним, а ще воно має охоплювати релаксацію, дієвість, стимули, емоції. Майстер-клас Коваленко Ліни Василівни, вчителя української мови та літератури НВК: СЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназії №6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Ідея – це нова комбінація старих елементів. Немає нових елементів, є тільки нові комбінації Гордон Драйден
Слайд № 2

Ідея – це нова комбінація старих елементів. Немає нових елементів, є тільки нові комбінації Гордон Драйден

Навчання мусить бути захоплюючим, змістовним, а ще воно має охоплювати релаксацію, дієвість, стимули, емоції.
Слайд № 3

Навчання мусить бути захоплюючим, змістовним, а ще воно має охоплювати релаксацію, дієвість, стимули, емоції.

Слайд № 4

Переживання, що промайнули на обличчі і в очах у дорослої людини, інстинктивно відбиваються в нервах дитини і впливають на її душевний стан Костянт...
Слайд № 5

Переживання, що промайнули на обличчі і в очах у дорослої людини, інстинктивно відбиваються в нервах дитини і впливають на її душевний стан Костянтин Ушинський

Слайд № 6

Емоційна підготовка до уроку – надзвичайно важлива
Слайд № 7

Емоційна підготовка до уроку – надзвичайно важлива

Емоційне налаштування Сугестії Афірмації Метафори Ігри кокології Діагностика емоційної готовності до уроку Тести
Слайд № 8

Емоційне налаштування Сугестії Афірмації Метафори Ігри кокології Діагностика емоційної готовності до уроку Тести

Сугестії “Ланцюг довіри” “Коло компліментів” “Обміняймося компліментами” “Коло успіху” “Від щирого серця” “Хвастощі” “Криголам” “Зіпсований телефон...
Слайд № 9

Сугестії “Ланцюг довіри” “Коло компліментів” “Обміняймося компліментами” “Коло успіху” “Від щирого серця” “Хвастощі” “Криголам” “Зіпсований телефон” “Підтримка”

«Криголам»
Слайд № 10

«Криголам»

«Підтримка»
Слайд № 11

«Підтримка»

«Тепло душі» УВАЖНИЙ ЧУЙНИЙ СЕРДЕЧНИЙ ЩИРИЙ ДОБРИЙ МИЛОСЕРДНИЙ
Слайд № 12

«Тепло душі» УВАЖНИЙ ЧУЙНИЙ СЕРДЕЧНИЙ ЩИРИЙ ДОБРИЙ МИЛОСЕРДНИЙ

Афірмації Афірмації — це твердження, що допомагають змінити наш спосіб мислення і сформувати майбутнє, до якого ми прагнемо. Афірмація — це думки, ...
Слайд № 13

Афірмації Афірмації — це твердження, що допомагають змінити наш спосіб мислення і сформувати майбутнє, до якого ми прагнемо. Афірмація — це думки, слова, відчуття, емоції, що кожний із нас використовує в повсякденному житті.

Метафори Використовуючи притчі й легенди, вчитель може управляти увагою учнів, актуалізувати потрібний змістовий контекст уроку. Використання притч...
Слайд № 14

Метафори Використовуючи притчі й легенди, вчитель може управляти увагою учнів, актуалізувати потрібний змістовий контекст уроку. Використання притч допомагає зняти напруженість у класі, атмосфера стає теплішою.

Ігри кокології Кокологія (від япон. “кокоро” — «свідомість», «дух», «душа», «відчуття» і грецьк. “логос” — «вчення»). Кокологію можна розглядати як...
Слайд № 15

Ігри кокології Кокологія (від япон. “кокоро” — «свідомість», «дух», «душа», «відчуття» і грецьк. “логос” — «вчення»). Кокологію можна розглядати як низку психологічних ігор, призначених для того, щоб розкрити емоційні особливості учня. “Синій птах” “Під небом блакитним” “Жива копія”

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

«Розмалюй чашку»
Слайд № 21

«Розмалюй чашку»

«Стережись!»
Слайд № 22

«Стережись!»

Діагностика емоційної готовності до уроку Термометр Різнокольоровий настрій Троянда Рибки Лотос
Слайд № 23

Діагностика емоційної готовності до уроку Термометр Різнокольоровий настрій Троянда Рибки Лотос

«Термометр»
Слайд № 24

«Термометр»

Обери рибку
Слайд № 25

Обери рибку

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

«Метелики»
Слайд № 30

«Метелики»

«Троянда»
Слайд № 31

«Троянда»

«Півонія»
Слайд № 32

«Півонія»

Слайд № 33

«Лотос»
Слайд № 34

«Лотос»

Слайд № 35

Слайд № 36

«Парасолька»
Слайд № 37

«Парасолька»

Слайд № 38

«Кольоровий настрій»
Слайд № 39

«Кольоровий настрій»

Слайд № 40

Слайд № 41

Слайд № 42

Коли після того, як ви зайшли до класу, всіх огорнула приємна атмосфера – значить перший крок зроблено: учнів налаштовано на настрій, який сприятим...
Слайд № 43

Коли після того, як ви зайшли до класу, всіх огорнула приємна атмосфера – значить перший крок зроблено: учнів налаштовано на настрій, який сприятиме ефективному навчанню. Анна Форестер

Урок – це співпраця вчителя й учнів
Слайд № 44

Урок – це співпраця вчителя й учнів

Учням цікаво на уроці лише тоді, коли вчителя цікавлять учні
Слайд № 45

Учням цікаво на уроці лише тоді, коли вчителя цікавлять учні

Дітей необхідно дивувати
Слайд № 46

Дітей необхідно дивувати

Урок з ароматом кави
Слайд № 47

Урок з ароматом кави

Шовковий урок
Слайд № 48

Шовковий урок

Орхідейний урок
Слайд № 49

Орхідейний урок

Півоній ніжність чарівна
Слайд № 50

Півоній ніжність чарівна

Навчання повинно приносити радість
Слайд № 51

Навчання повинно приносити радість

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.