і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Майстер – клас із елементами тренінгу «Вчимося бути справжніми патріотами»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZF454023
За публікацію цієї методичної розробки Савчук Людмила Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №ZF454023
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Майстер – клас із елементами тренінгу

«Вчимося бути справжніми патріотами»

1. Доброго дня шановні колеги!

 На семінарі нашому ми радо Вас вітаємо,

Як творчо працювати – ідей багато маємо.

Всі педагоги в нас – великі таланти:

Плекають вихованців, наче діаманти.

До кожної дитини підхід є особливий –

Тому учні зростають і творчі, і щасливі.

2. Сьогодні ми майстерність Вам хочем показати,

Про наші творчі будні, тут щиро розказати.

Звичайно, можна все зробити просто.

А як же творчий погляд? Методика де росту?

Колеги, всі – увага! Зараз починаємо –

Як наші вихованці, в ігри ми пограємо!

1.Відомо що тільки творчий педагог може виховати творчу особистість. Тому на сучасному етапі найбільш актуальним нашим завданням є розвиток творчого потенціалу педагогів – організаторів .

2.Ми вважаємо, що використання  активних та інтерактивних форм  роботи полегшують процес набуття педагогами нового досвіду, сприяють засвоєнню нових знань, розвитку активності, ініціативності, творчості кожного педагога, сформують у кожного з вас такий тип мислення, який забезпечить творчий характер педагогічної праці.

1. Вправа «Компліменти»

Обмін компліментами проходить у формі діалогу. Педагоги стають у коло та беруться за руки. Потрібно не тільки отримати комплімент, а й погодитися з ним, сказати ще один комплімент собі і обов’язково «повернути» колезі. Наприклад:

- Оксана Юріївна, ти така чуйна людина!

- Так, це правда! А ще я добра. А ти, Лілія Борисівно, надзвичайно товариська.

Запитання для обговорення

  • Що вам сподобалося більше, говорити компліменти чи приймати їх?

  • Наскільки складно чи легко було дібрати комплімент собі, колезі?

  • Який комплімент вам сподобався найбільше?

2. Гра «Павутинка»

Як і під час попередньої вправи, педагоги утворюють коло. Один із гравців тримає клубок, називає слово, яке позначає рису, притаманну ідеального вихователеві, і котить клубок комусь із колег (при цьому гравець тримає кінець нитки). Наступний учасник називає ще одну ознаку ідеального вихователя і котить клубок іншому гравцеві. Гра продовжується, а на руках утворюється своєрідна павутинка.

Сплетена павутинка об’єднала нас, але водночас створила перепони – це різні умовності, консервативні погляди, звичні усталені форми роботи, яких ми часто дотримуємося, сліпо, не аналізуючи їх, боячись вийти за «межі», відійти від шаблону, спробувати щось нове.

«Це надто складно», - підказує нам Пасивність.

«Ми так ніколи не робили», - підтримує Досвід.

«Нічого не вийде», - наполягає Гордість.

«Спробуй», - шепоче Творчість.

Міні-лекція на тему: «Роль творчої діяльності педагога - організатора».

1. Творчість – це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях та схильність до глибокого усвідомлення свого досвіду. Стимулом педагогічної творчості є визнання дітей та батьків. Рушійною силою – любов до дітей, прагнення якомога краще виховати і навчити.

Педагог має постійно шукати і творчо впроваджувати новинки у своїй роботі, адже лише творчий педагог може виховати творчу дитину. Творчий характер роботи різною мірою притаманний усім педагогам, це не привілей обраних. Організатор,який постійно запроваджує у своїй роботі щось нове, спочатку запозичене в інших, але творчо його переробляючи, неодмінно виробить свою особисту методику, свій стиль.

2.Творчого педагога відзначає постійний пошук оптимальних дидактичних, виховних, методичних і педагогічних рішень. Творчості можна навчитися, вона тісно пов’язана з педагогічною майстерністю.

Завзятим робота аж сниться,

А інші – байдужі до праці.

Бо творчих людей – одиниці,

А решта – лише виконавці.

Для того, щоб налаштуватися на плідну працю, я пропоную виконати тест.

1. Психологічний тест «Символи»

Інструкція: «Подивіться на ці 5 фігур і виберіть фігуру, яка вам подобається найбільше» (учасники все мають робити швидко, не замислюючись).

Квадрат – найзручніше почувається у стабільній обстановці, віддає  перевагу чітким вказівкам, що робити. Він консервативний і любить, щоб усе було впорядковано і регулярно. Коли йому дають завдання, він працює над ним до завершення, навіть якщо це монотонна, важка робота.

Прямокутник – також любить систему й рівномірність. Але він швидше встановлює її за допомогою організації, зборів, комітетів  тощо. Усе  має робитися правильно, з урахуванням правил і норм. Коли прямокутнику дають завдання, він починає його  організовувати, роблячи все, щоб завдання виконувалося якомога систематичніше.

2 Трикутник – орієнтований на мету. Він одержує задоволення від планування чогось і досягнення плану. Його спонукає до дій те, чого він досягне. Трикутник часто звертає увагу на більш довгострокові справи, але може забувати про деталі. Коли йому дають завдання, він установлює мету й розробляє план її досягнення.  Трикутник орієнтований на мету.

Коло – дружелюбне й товариське; ніяких гострих кутів. Воно виконує завдання, говорячи про нього і згладжуючи взаємини з кожним. Спілкування  для кола найголовніше, і воно робить усе для того, щоб зберігалася гармонія. Коли отримує завдання, то обов’язково його з кимось обговорює.

Хвиля – нестандартна і творча. Їй найкраще робити щось нове й різноманітне. Розміреність набридає. Коли перед хвилею ставлять завдання, у неї виникають блискучі ідеї.

Обираючи тему для сьогоднішнього семінару, у мене виникла блискуча ідея : чому б нам не поговорити про досить актуальну на сьогодні тему «Національно – патріотичне виховання». Спробуємо? Гаразд.

слайди

Легенда про Україну

Колись давно Бог створив народи і кожному наділив землю. Наші ж предки через скромність прийшли до Бога пізніше – їм землі не дісталося. Бог у цей час молився, і вони не сміли йому щось сказати. Стали чекати. По хвилі Бог обернувся, зазначивши, що вони чемні, хороші. Дізнавшись, чого вони прийшли, запропонував їм гарну землю. «Ні, - відповіли наші пращури, - там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці». «Ну, тоді я вам дам ту землю, що залишив для раю, там усе є: річки, озера, ліси, поля, корисні копалини. Але пам'ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде вашою, а ні – то ворога». Пішли предки на ту землю, оселилися і живуть до сьогоднішнього дня. А країну ту назвали…Україною.

  • Майстер – клас «Моя країна – Україна»

  • Патріотичне кепі

Гра «Допитливий»

Як ви думаєте, що відрізняє громадянина від патріота?

Громадянин - це людина, яка постійно живе в державі, користується її правами і виконує обов'язки, встановлені законами цієї держави! 

Який документ підтверджує належність людини до громадянства певної країни?

Що означає слово патріот?

Патріоти – люди, які люблять свою Батьківщину, готові захищати її територію, ідеали, працювати в ім’я розвитку і процвітання держави.

Ніколи не може бути патріотом той, хто не знає і не поважає символів своєї держави. Бо патріот – це не тільки той, хто добре знає історію і культуру держави. Це той, хто прославив її науковими відкриттями, хто береже кордони України, хто оспівує її в піснях і віршах, хто щоденно невтомно працює для зміцнення своєї держави, для щастя свого народу, хто готовий віддати життя за світле майбутнє України, той, хто молиться за кращу долю нашої неньки України.

Чи може школяр відчути себе справжнім громадянином своєї Вітчизни, її патріотом? Що для цього треба робити? (Головне завдання школярів – оволодівати знаннями, щоб у майбутньому приносити користь своїй країні).

«Таємнича чарівна скринька»

Учитель ставить на стіл скриньку.

-Діти, у мене на столі чарівна скринька. У ній зараз знаходиться найцінніший скарб України. Правда ж, цікаво? Хто з вас хоче побачити його, може зазирнути. ( Діти по черзі зазирають до скриньки).

-То кого ж ви побачили у чарівній скриньці?

( Діти називають себе, бо на дні скриньки – дзеркало).

-Так, у чарівній скриньці ви побачили кожен себе.

Висновок: діти – найцінніший скарб нашої країни!

-Скориставшись законами її Величності Хімії, спробуємо з'ясувати, якою ж має бути душа не тільки дитини, а й кожного дорослого українця.

Дослід

У склянці прозора рідина – луг.

-Уявіть собі, що це людська душа – чиста, незаплямована ні обманом, ні злом, ні жорстокими вчинками. Та ось щось сталося з людиною – і вона скоїла злий вчинок( учитель капає по крапельці фенолфталеїн, вода стає рожевого кольору, дедалі темнішого, потім – ще щось недобре, погане, поступово душа темніє, їй важко, вона страждає, болить, мучиться. І, не витримавши цих душевних мук, людина знову починає творити добро ( у розчин по крапельці додається будь-яка кислота, і він знову стає чистим, прозорим). І… сталося диво – душа поступово очистилася, стала доброю, щирою і красивою!

  • Практикум

Ми разом із вами створили ідеальний образ справжнього патріота України із чистою душею, відкритою до всіх, хто цього потребує.Залишилося додати до цього образу ще останній елемент - це щастя.

Вправа «Щастя»

  • Абетка побажань

 Шановні колеги! Хочу Вам побажати бути творчими, неординарними особистостями, які створюють навколо себе красу.

Отже, лише від вас, вашого розуміння дітей, як ви зможете виявити їх задатки, здібності, залежить наскільки творчими людьми виростуть наші вихованці. Все у Ваших руках!!! Тільки творчий педагог спроможний виховати творчу особистість.

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
майстер - клас рекомендовано для проведення на семінарі педагогів - організаторів
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    2557
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    ZF454023
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZF454023
За публікацію цієї методичної розробки Савчук Людмила Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №ZF454023
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти