і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Майстер-клас для вчителів історії

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ Риженко Людмила Григорівна учитель історії Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Снігурівської районної ради Миколаївської області

Слайд № 2

МЕТА ДОСВІДУ Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися надалі без допомоги вчителя. Е. Хаббард Спрямувати навчально-виховний процес на взаємодію учнів і педагога на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні Спрямувати навчально-виховний процес на розвиток умінь і навичок Застосовувати набуті знання на практиці, сприяти успішній адаптації учнів в соціумі, їх самореалізації, формувати здатність до колективної діяльності та самоосвіти © Л.Г. Риженко

Слайд № 3

Кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів. Головним є не тільки предмет, якому я навчаю, а й особистість, яку я формую. Сприяння позитивній мотивації до пізнавальної діяльності. ІДЕЯ ДОСВІДУ © Л.Г. Риженко

Слайд № 4

ОСОБИСТІСТЬ ЗДАТНА ДО САМОРОЗВИТКУ ТА ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ У процесі впровадження проблемної теми формується © Л.Г. Риженко

Слайд № 5

РЕАЛІЗАЦІЯ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Методи: Дослідницький; Частково-пошуковий; Пояснювально-ілюстративний Інтерактивні тощо ТЕХНОЛОГІЇ: Інтерактивна Проектна ІКТ КОМПОНЕНТИ ОСВІТИ ІСТОРИЧНИЙ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИЙ РЕЗУЛЬТАТ: забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному українському суспільстві. © Л.Г. Риженко

Слайд № 6

Використання завдань різного рівня складності Завдання репродуктивно-конструктивні Завдання конструктивно-творчі Завдання творчого спрямування © Л.Г. Риженко

Слайд № 7

Українські землі наприкінці ХУІІ – у першій половині ХУІІІ століття (8 клас) © Л.Г. Риженко

Слайд № 8

Розбудував __________ Опікувався __________ Сприяв _________ Сам був ____________ Знав__________ Писав_________ Внесок у розвиток культури України_______ -----------------------------------» Віднови інформацію, якої бракує. Простеж діяльність Івана Мазепи у галузі культури. Який внесок він зробив у розвиток культури України? © Л.Г. Риженко

Слайд № 9

Пригадай і запиши особистий внесок кожного із гетьманів в історію України. Визнач спільні риси характеру, що їх об’єднує. Продовж думку власними роздумами «Щоб зберегти Україну, ми повинні…» П. Орлик П. Полуботок Б.Хмельницький І. Мазепа

Слайд № 10

Щоб зберегти Україну, ми повинні © Л.Г. Риженко

Слайд № 11

Напиши листа до сучасних українців від імені гетьмана Івана Мазепи. © Л.Г. Риженко

Слайд № 12

Займи позицію + фізкультхвилинка. Учні повинні виконати певні дії : «ТАК» - піднімаєм руки вверх,«НІ» - перед собою. Історія – це наука про минуле людства. «Батьком» української історії вважають Вікентія Хвойку. Б.Мозолевський, О.Єфименко, Д.Яворницький – це композитори. Археологія – наука, що вивчає минуле за речовими джерелами. Ярослав Мудрий увійшов в історію під прізвиськом «тесть Європи». Розпис по свіжій вапняній штукатурці водяними фарбами – це мозаїка. Володимир Великий охрестив киян у 988 році. Дніпро у давні часи називали Понт Евксинський. © Л.Г. Риженко

Слайд № 13

Види творчих завдань «Магніт» ; «Історична зоологія»; «Фішбоун»; «Лови помилку»; РАФТ «Політ на хронольоті»; «Лист з минулого»; «Terra incognita» © Л.Г. Риженко Індивідуальні та колективні творчі проекти; Кросворди, колажі; Заочні подорожі; Кластери; «Фантастична феєрія»

Слайд № 14

Про що можна довідатися із сімейного альбому. Родинне дерево. (5 клас) Мотивація: ми матимемо можливість дослідити історію свого роду, дізнаємося про те, яку історичну інформацію можуть розповісти старі фотографії, збережемо історію для майбутніх поколінь © Л.Г. Риженко

Слайд № 15

Творчий проект «Сімейний альбом або подорож в минуле своєї родини» © Л.Г. Риженко

Слайд № 16

Переможці шкільного конкурсу «Без роду нема народу» © Л.Г. Риженко

Слайд № 17

Житло і побут давніх українців (5 клас) Мотивація: за допомогою вправи «Фантастична феєрія» ми опинимося в Україні в давні часи. Матимемо змогу поспілкуватися з її мешканцями і розпитати про їхнє життя © Л.Г. Риженко

Слайд № 18

Прочитайте текст, уявіть, що сьогодні в шкільній їдальні день української кухні. Складіть меню давнього українця. Які з цих страв ви б скуштували? © Л.Г. Риженко

Слайд № 19

Прочитайте текст, намалюйте українців у традиційному одязі, розкажіть про нього від першої особи. © Л.Г. Риженко

Слайд № 20

2 1 4 3 5 6 Прочитавши текст, назви складові інтер’єру української хати. Розкажи про них від Імені дівчинки на малюнку. © Л.Г. Риженко

Слайд № 21

Вправа «Політ на хронольоті» © Л.Г. Риженко

Слайд № 22

ВПРАВА « ІСТОРИЧНА ЗООЛОГІЯ »

Слайд № 23

Історична зоологія – 6 клас © Л.Г. Риженко

Слайд № 24

Історична зоологія – 6 клас © Л.Г. Риженко

Слайд № 25

Для розвитку просторової компетенції учнів використовую вправу «Terra incognita» © Л.Г. Риженко

Слайд № 26

Для мотивації навчальної діяльності створюю нетрадиційний початок уроку Що біжить без опочину, Не стає ні на хвилину. Не старіє, не вмирає, А все нищить, забирає? ЧАС Отже, тема уроку «Історія і час» Під час вивчення теми ми дізнаємося, що означає слово «хронологія», навчимося креслити лінію часу та позначати на ній дати, співвідносити рік зі століттям.

Слайд № 27

Фішбоун до теми уроку «Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний» (8 клас). Причини походів козаків © Л.Г. Риженко

Слайд № 28

Фішбоун до теми уроку «Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний» (8 клас). Причини походів козаків Перешкоджали агресії Осман- ської імперії щодо України та європейсь- ких країн © Л.Г. Риженко Морські походи. П. Сагайдачний Виснаження Туреччини Козацтво очололо боротьбу Загроза існуванню укр.народу Турецько-татарська агресія Велика кількість українців у рабстві Гальмування госп.розв., занепад культури Звільнення бранців

Слайд № 29

Для реалізації проблемної теми обираю форми роботи , що мають вагомий результат, а саме: активно залучаю учнів до участі у підготовці та проведенні шкільних виховних заходів національно-патріотичного спрямування, до роботи в шкільному історико-краєзнавчому гуртку «Пам'ять» та у суспільному житті нашого міста.

Слайд № 30

Слайд № 31

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! www-ludmila-ryzhenko.blogspot.com http://ludmilarijenko.ucoz.ua/ © Л.Г. Риженко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках історії
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Історія України
  • Клас
    5 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7847
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    DF844895
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання