Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Майстер-клас для вчителів історії

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DF844895
За публікацію цієї методичної розробки Риженко Людмила Григорівна отримав(ла) свідоцтво №DF844895
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ Риженко Людмила Григорівна учитель історії Снігур...
Слайд № 1

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ Риженко Людмила Григорівна учитель історії Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Снігурівської районної ради Миколаївської області

МЕТА ДОСВІДУ Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися надалі без допомоги вчителя. Е. Хаббард Спрямувати навчально-в...
Слайд № 2

МЕТА ДОСВІДУ Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися надалі без допомоги вчителя. Е. Хаббард Спрямувати навчально-виховний процес на взаємодію учнів і педагога на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні Спрямувати навчально-виховний процес на розвиток умінь і навичок Застосовувати набуті знання на практиці, сприяти успішній адаптації учнів в соціумі, їх самореалізації, формувати здатність до колективної діяльності та самоосвіти © Л.Г. Риженко

Кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів. Головним є не тільки предмет, якому ...
Слайд № 3

Кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів. Головним є не тільки предмет, якому я навчаю, а й особистість, яку я формую. Сприяння позитивній мотивації до пізнавальної діяльності. ІДЕЯ ДОСВІДУ © Л.Г. Риженко

ОСОБИСТІСТЬ ЗДАТНА ДО САМОРОЗВИТКУ ТА ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ У процесі впровадження проблемної теми формується © Л.Г. Риженко
Слайд № 4

ОСОБИСТІСТЬ ЗДАТНА ДО САМОРОЗВИТКУ ТА ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ У процесі впровадження проблемної теми формується © Л.Г. Риженко

РЕАЛІЗАЦІЯ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Методи: Дослідницький; Частково-пошуковий; Пояснювально-ілюстративний Інтерактивні тощо ТЕХНОЛОГІЇ: Інтерактивна...
Слайд № 5

РЕАЛІЗАЦІЯ В ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Методи: Дослідницький; Частково-пошуковий; Пояснювально-ілюстративний Інтерактивні тощо ТЕХНОЛОГІЇ: Інтерактивна Проектна ІКТ КОМПОНЕНТИ ОСВІТИ ІСТОРИЧНИЙ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИЙ РЕЗУЛЬТАТ: забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному українському суспільстві. © Л.Г. Риженко

Використання завдань різного рівня складності Завдання репродуктивно-конструктивні Завдання конструктивно-творчі Завдання творчого спрямування © Л....
Слайд № 6

Використання завдань різного рівня складності Завдання репродуктивно-конструктивні Завдання конструктивно-творчі Завдання творчого спрямування © Л.Г. Риженко

Українські землі наприкінці ХУІІ – у першій половині ХУІІІ століття (8 клас) © Л.Г. Риженко
Слайд № 7

Українські землі наприкінці ХУІІ – у першій половині ХУІІІ століття (8 клас) © Л.Г. Риженко

Розбудував __________ Опікувався __________ Сприяв _________ Сам був ____________ Знав__________ Писав_________ Внесок у розвиток культури України_...
Слайд № 8

Розбудував __________ Опікувався __________ Сприяв _________ Сам був ____________ Знав__________ Писав_________ Внесок у розвиток культури України_______ -----------------------------------» Віднови інформацію, якої бракує. Простеж діяльність Івана Мазепи у галузі культури. Який внесок він зробив у розвиток культури України? © Л.Г. Риженко

Пригадай і запиши особистий внесок кожного із гетьманів в історію України. Визнач спільні риси характеру, що їх об’єднує. Продовж думку власними ро...
Слайд № 9

Пригадай і запиши особистий внесок кожного із гетьманів в історію України. Визнач спільні риси характеру, що їх об’єднує. Продовж думку власними роздумами «Щоб зберегти Україну, ми повинні…» П. Орлик П. Полуботок Б.Хмельницький І. Мазепа

Щоб зберегти Україну, ми повинні © Л.Г. Риженко
Слайд № 10

Щоб зберегти Україну, ми повинні © Л.Г. Риженко

Напиши листа до сучасних українців від імені гетьмана Івана Мазепи. © Л.Г. Риженко
Слайд № 11

Напиши листа до сучасних українців від імені гетьмана Івана Мазепи. © Л.Г. Риженко

Займи позицію + фізкультхвилинка. Учні повинні виконати певні дії : «ТАК» - піднімаєм руки вверх,«НІ» - перед собою. Історія – це наука про минуле ...
Слайд № 12

Займи позицію + фізкультхвилинка. Учні повинні виконати певні дії : «ТАК» - піднімаєм руки вверх,«НІ» - перед собою. Історія – це наука про минуле людства. «Батьком» української історії вважають Вікентія Хвойку. Б.Мозолевський, О.Єфименко, Д.Яворницький – це композитори. Археологія – наука, що вивчає минуле за речовими джерелами. Ярослав Мудрий увійшов в історію під прізвиськом «тесть Європи». Розпис по свіжій вапняній штукатурці водяними фарбами – це мозаїка. Володимир Великий охрестив киян у 988 році. Дніпро у давні часи називали Понт Евксинський. © Л.Г. Риженко

Види творчих завдань «Магніт» ; «Історична зоологія»; «Фішбоун»; «Лови помилку»; РАФТ «Політ на хронольоті»; «Лист з минулого»; «Terra incognita» ©...
Слайд № 13

Види творчих завдань «Магніт» ; «Історична зоологія»; «Фішбоун»; «Лови помилку»; РАФТ «Політ на хронольоті»; «Лист з минулого»; «Terra incognita» © Л.Г. Риженко Індивідуальні та колективні творчі проекти; Кросворди, колажі; Заочні подорожі; Кластери; «Фантастична феєрія»

Про що можна довідатися із сімейного альбому. Родинне дерево. (5 клас) Мотивація: ми матимемо можливість дослідити історію свого роду, дізнаємося п...
Слайд № 14

Про що можна довідатися із сімейного альбому. Родинне дерево. (5 клас) Мотивація: ми матимемо можливість дослідити історію свого роду, дізнаємося про те, яку історичну інформацію можуть розповісти старі фотографії, збережемо історію для майбутніх поколінь © Л.Г. Риженко

Творчий проект «Сімейний альбом або подорож в минуле своєї родини» © Л.Г. Риженко
Слайд № 15

Творчий проект «Сімейний альбом або подорож в минуле своєї родини» © Л.Г. Риженко

Переможці шкільного конкурсу «Без роду нема народу» © Л.Г. Риженко
Слайд № 16

Переможці шкільного конкурсу «Без роду нема народу» © Л.Г. Риженко

Житло і побут давніх українців (5 клас) Мотивація: за допомогою вправи «Фантастична феєрія» ми опинимося в Україні в давні часи. Матимемо змогу пос...
Слайд № 17

Житло і побут давніх українців (5 клас) Мотивація: за допомогою вправи «Фантастична феєрія» ми опинимося в Україні в давні часи. Матимемо змогу поспілкуватися з її мешканцями і розпитати про їхнє життя © Л.Г. Риженко

Прочитайте текст, уявіть, що сьогодні в шкільній їдальні день української кухні. Складіть меню давнього українця. Які з цих страв ви б скуштували? ...
Слайд № 18

Прочитайте текст, уявіть, що сьогодні в шкільній їдальні день української кухні. Складіть меню давнього українця. Які з цих страв ви б скуштували? © Л.Г. Риженко

Прочитайте текст, намалюйте українців у традиційному одязі, розкажіть про нього від першої особи. © Л.Г. Риженко
Слайд № 19

Прочитайте текст, намалюйте українців у традиційному одязі, розкажіть про нього від першої особи. © Л.Г. Риженко

2 1 4 3 5 6 Прочитавши текст, назви складові інтер’єру української хати. Розкажи про них від Імені дівчинки на малюнку. © Л.Г. Риженко
Слайд № 20

2 1 4 3 5 6 Прочитавши текст, назви складові інтер’єру української хати. Розкажи про них від Імені дівчинки на малюнку. © Л.Г. Риженко

Вправа «Політ на хронольоті» © Л.Г. Риженко
Слайд № 21

Вправа «Політ на хронольоті» © Л.Г. Риженко

ВПРАВА « ІСТОРИЧНА ЗООЛОГІЯ »
Слайд № 22

ВПРАВА « ІСТОРИЧНА ЗООЛОГІЯ »

Історична зоологія – 6 клас © Л.Г. Риженко
Слайд № 23

Історична зоологія – 6 клас © Л.Г. Риженко

Історична зоологія – 6 клас © Л.Г. Риженко
Слайд № 24

Історична зоологія – 6 клас © Л.Г. Риженко

Для розвитку просторової компетенції учнів використовую вправу «Terra incognita» © Л.Г. Риженко
Слайд № 25

Для розвитку просторової компетенції учнів використовую вправу «Terra incognita» © Л.Г. Риженко

Для мотивації навчальної діяльності створюю нетрадиційний початок уроку Що біжить без опочину, Не стає ні на хвилину. Не старіє, не вмирає, А все н...
Слайд № 26

Для мотивації навчальної діяльності створюю нетрадиційний початок уроку Що біжить без опочину, Не стає ні на хвилину. Не старіє, не вмирає, А все нищить, забирає? ЧАС Отже, тема уроку «Історія і час» Під час вивчення теми ми дізнаємося, що означає слово «хронологія», навчимося креслити лінію часу та позначати на ній дати, співвідносити рік зі століттям.

Фішбоун до теми уроку «Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний» (8 клас). Причини походів козаків © Л.Г. Риженко
Слайд № 27

Фішбоун до теми уроку «Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний» (8 клас). Причини походів козаків © Л.Г. Риженко

Фішбоун до теми уроку «Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний» (8 клас). Причини походів козаків Перешкоджали агресії Осман- сько...
Слайд № 28

Фішбоун до теми уроку «Морські походи козаків. Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний» (8 клас). Причини походів козаків Перешкоджали агресії Осман- ської імперії щодо України та європейсь- ких країн © Л.Г. Риженко Морські походи. П. Сагайдачний Виснаження Туреччини Козацтво очололо боротьбу Загроза існуванню укр.народу Турецько-татарська агресія Велика кількість українців у рабстві Гальмування госп.розв., занепад культури Звільнення бранців

Для реалізації проблемної теми обираю форми роботи , що мають вагомий результат, а саме: активно залучаю учнів до участі у підготовці та проведенні...
Слайд № 29

Для реалізації проблемної теми обираю форми роботи , що мають вагомий результат, а саме: активно залучаю учнів до участі у підготовці та проведенні шкільних виховних заходів національно-патріотичного спрямування, до роботи в шкільному історико-краєзнавчому гуртку «Пам'ять» та у суспільному житті нашого міста.

Слайд № 30

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! www-ludmila-ryzhenko.blogspot.com http://ludmilarijenko.ucoz.ua/ © Л.Г. Риженко
Слайд № 31

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! www-ludmila-ryzhenko.blogspot.com http://ludmilarijenko.ucoz.ua/ © Л.Г. Риженко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках історії
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Історія України
  • Клас
    5 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    8120
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    9
  • Номер матеріала
    DF844895
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DF844895
За публікацію цієї методичної розробки Риженко Людмила Григорівна отримав(ла) свідоцтво №DF844895
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти