і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Магнітні властивості речовини

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QI645449
За публікацію цієї методичної розробки Угорчук Володимир Васильович отримав(ла) свідоцтво №QI645449
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Тема: Магнітні властивості речовини

Мета заняття:

навчальна: сформувати поняття про магнітну проникність; сформувати знання про магнітні властивості речовини; застосування магнітних матеріалів; магнітний запис інформації; вплив магнітного поля на живі організми;

розвиваюча:розвивати в студентів навички систематичної роботи, опрацьовувати додаткову літературу; вміння проводити аналогію, робити узагальнення, висновки;

виховна: готувати студентів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства; виховувати студента-дослідника, формувати в нього пізнавальні здібності, розумові сили й творчі вміння; здійснювати вольовий розвиток: спрямовувати навчання на вироблення вміння долати труднощі, досягати мети, розвивати працездатність; сприяти формуванню активної компетентної творчої особистості.

Актуальність: отримана інформація є основою роботи принципу функціонування запам’ятовуючих принципів, їх будова та принцип запису , збереження та відтворення інформації.

Міжпредметна інтеграція: хімія, інформатика, історія, математика, механіка

План

1. Магнітні властивості речовини.

2. Діа-, пара- і феромагнетики. Доменна структура феромагнетиків.

3. Температура Кюрі. Намагніченість. Магнітне поле в речовині.

4. Крива намагнічення феромагнетиків: мягкі і жорсткі феромагнетики.

5. Ферити.

Ключові терміни і поняття: домен, ферити, намагніченість, температура Кюрі.

Література:

1. В.Ф. Дмитрієва. Фізика. К.: Техніка. 2008. 648 с.

2. ІІ.М. Воловик. Фізика для університетів. К.: Ірпінь, 2005. 864 с.

3. И.Е. Иродов. Задачи по физике. М.: Наука, 1988. 416с.

4. І.Р. Зачек, І.М. Кравчук, Б.М. Романишин, В.М. Габа, Ф.М. Гончар. Курс фізики: Навчальний підручник/ За ред. І.Е. Лопатинського. - Львів: Бескид-Біт, 2002. 376 с.

Питання для самоаналізу

  1. Що таке діа- (пара-, феро-) магнетик?

  2. Яке значення μ для цього магнетика?

  3. Як напрямлене магнітне поле всередині цього магнетика?

  4. Як воно впливає на зовнішнє магнітне поле?

  5. Яка речовина із спостережуваних у дослідах належить до кожної із груп магнетиків? Чому?

  6. Які речовини належать до цієї групи?

  7. Що таке точка Кюрі (для групи, яка вивчає феромагнетики)?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    116
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QI645449
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти