Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

МАГАЗИН - сюжетно-рольова гра

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

16.04.2019

4159

82

0

Опис документу:
Визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри; уточнити і розширити уявлення дітей про назви овочів, фруктів та призначення овочевого магазину, його працівників, особливості їх роботи (ввічливість, доброзичливе ставлення до покупців, знання товару); виховувати інтерес та повагу до праці дорослих,
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Авдіївський дошкільний навчальний заклад комбінованого типу № 11 «Дзвіночок» Авдіївської міської ради Донецької області МАГАЗИН сюжетно-рольова гра...
Слайд № 1

Авдіївський дошкільний навчальний заклад комбінованого типу № 11 «Дзвіночок» Авдіївської міської ради Донецької області МАГАЗИН сюжетно-рольова гра Вихователь вищої категорії Стрельцова О.В.

Мета: Визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри; сприяти розвитку уяви, навичок критичного мислення, пам'яті, ...
Слайд № 2

Мета: Визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри; сприяти розвитку уяви, навичок критичного мислення, пам'яті, уваги та адаптації в житті; уточнити і розширити уявлення дітей про назви овочів, фруктів та призначення овочевого магазину, його працівників, особливості їх роботи (ввічливість, доброзичливе ставлення до покупців, знання товару); активізувати словник дітей; виховувати інтерес та повагу до праці дорослих, ввічливість.

Обладнання та атрибути: Муляжі овочів та фруктів; Ваги; Каса; Гроші; Кошики, сумки; Одяг продавчині; Прейскурант цін; Прилавок; Вітрина.
Слайд № 3

Обладнання та атрибути: Муляжі овочів та фруктів; Ваги; Каса; Гроші; Кошики, сумки; Одяг продавчині; Прейскурант цін; Прилавок; Вітрина.

Попередня робота Читання «Ким бути?» С.Я.Маршака, відгадування загадок; Бесіда про призначення магазину та види магазинів; Обговорення правил повед...
Слайд № 4

Попередня робота Читання «Ким бути?» С.Я.Маршака, відгадування загадок; Бесіда про призначення магазину та види магазинів; Обговорення правил поведінки в магазині, розв'язання життєвих ситуацій; Дидактична гра: «Гойдалка ввічливих слів»; Екскурсія в овочевий магазин; Виготовлення прейскуранту цін; Відвідання магазину разом з батьками.

Словник Продавець Покупець Вага та ваги Прилавок Вітрина Каса Чек Ціна Товар
Слайд № 5

Словник Продавець Покупець Вага та ваги Прилавок Вітрина Каса Чек Ціна Товар

Вступна частина Спільне визначення кількісного складу учасників; Визначення продавця (за результатами вікторини); Залучення нерішучих дітей до гри.
Слайд № 6

Вступна частина Спільне визначення кількісного складу учасників; Визначення продавця (за результатами вікторини); Залучення нерішучих дітей до гри.

Хід гри Правила гри: чітко дотримуватись своєї ролі; намагатись слухати партнерів та вихователя; не коментувати діяльність інших, перебуваючи у рол...
Слайд № 7

Хід гри Правила гри: чітко дотримуватись своєї ролі; намагатись слухати партнерів та вихователя; не коментувати діяльність інших, перебуваючи у ролі; намагатись поставитися до своєї ролі, як до реальної життєвої ситуації, в яку ви потрапили.

Хід гри Процес: Вихователь першою підходить до продавця, звертається до нього з проханням щось продати, платить гроші у касу, бере покупку у продав...
Слайд № 8

Хід гри Процес: Вихователь першою підходить до продавця, звертається до нього з проханням щось продати, платить гроші у касу, бере покупку у продавця, дякує за послугу. Після цього пропонує дітям купити овочі та фрукти, які їм потрібні. Стежить за правильністю виконання рольових дій і звертань, у ході гри продавці і покупці міняються ролями.

Хід гри Вихід дітей з ролей Для цього проводиться детальне обговорення ситуації. Бажано, щоб кожен учасник відповів на запитання: Як ви себе почува...
Слайд № 9

Хід гри Вихід дітей з ролей Для цього проводиться детальне обговорення ситуації. Бажано, щоб кожен учасник відповів на запитання: Як ви себе почували в тій чи іншій ролі? Що сподобалось під час гри, а що - ні? Чи були ви самі в подібній ситуації? Чи діяли ви під час гри „наче насправді"? Чи зможете ви тепер самостійно зробити покупку в магазині? Вихователь пропонує дітям віднести свої покупки в інший ігровий осередок, де продукти будуть стимулом для початку нових ігор «Дитячий садок», «Сім'я» та ін.

Заключна частина Аналіз гри Через деякий час, закінчивши гру, вихователь разом з дітьми визначають кращих продавців та покупців. Проводиться бесіда...
Слайд № 10

Заключна частина Аналіз гри Через деякий час, закінчивши гру, вихователь разом з дітьми визначають кращих продавців та покупців. Проводиться бесіда: Що роблять у магазині продавці? На чому вони зважують овочі? Чи точно зважують? Як розраховуються покупці за товар? Чи вірно дає сдачу продавець? Як спілкується продавець з покупцями?

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ
Слайд № 11

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.