! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Людина – от що найцікавіше у світі (1 клас. Я досліджую світ)

Опис документу:
Тема. Людина – от що найцікавіше у світі. Мета: ознайомити з поняттям «людина» та «суспільство», навчити визначати спільне та відмінне між людиною і твариною; повторити що є необхідним для життя тварин і людей; розвивати логічне мислення; виховувати повагу одне до одного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Людина – от що найцікавіше у світі.

Мета: ознайомити з поняттям «людина» та «суспільство», навчити визначати спільне та відмінне між людиною і твариною; повторити що є необхідним для життя тварин і людей; розвивати логічне мислення; виховувати повагу одне до одного.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок.

Будем добре працювати,

Хороші результати будемо мати.

  1. Актуалізація опорних знань

  1. Бесіда

Що необхідно всім живим істотам?

  1. «Юний синоптик».

Синоптики доповідають прогноз погоди.

  1. Гра «Відшукай зайве»

  • Небо, земля, сніг, снігур, сонце, вітер.

  • Хмари, дощ, місяць, літак, іній, туман.

  • Білка, лисиця, дощ, ведмідь, заєць.

Отже, які об’єкти належать до неживої природи?

  1. Повідомлення теми та мети уроку

Відгадайте тему нашого уроку. Сьогодні ми поговоримо про Івана, Анастасію, Матвія, Маргариту.

Що у них спільного? (Вони люди.)

  1. Вивчення нового матеріалу

Робота за підручником с. 10-11

На Землі багато живих істот. Та серед них лише одну називають розумною. Тільки ця істота вміє читати, писати, говорити. Вона шиє одяг, пече хліб, придумала комп’ютер. Скажіть, хто це? — Правильно! Це ЛЮДИНА.

  1. «Спільне та відмінне на малюнку»

Розглянь малюнки. Що спільного між людиною і твариною? А що відмінного?

Подивіться на курчатко? Ким воно стало?

Знайдіть немовлят? Ким вони стали? Цей процес називається ріст. Ростуть і люди і тварини.

Знайдіть песика та хлопчика. Що вони роблять?

Кого годує свиня?

Що робить дівчинка та котик? (Вони їдять.)

Чи необхідна живим істотам їжа?

Людина, як і тварина, рухається, харчується, росте. У неї народжуються діти. І людина, і тварина не можуть жити без тепла, повітря, води, їжі.

Але між людиною і твариною багато відмінного. Людина вміє думати, розмовляти, працювати, досліджувати світ. Щоб навчитися цього, вона повинна жити серед людей, спілкуватися з ними.

Завдання №1

Поєднай малюнок і відповідне слово. Виконується з коментуванням.

  1. Що роблять діти?

Назвіть дії: досліджує, копає, дивиться, дружить, працює, думає, малює, грає.

Чи можуть ці дії виконувати тварини?

  1. Завдання №2 Без чого не можуть жити ні людина, ні тварина? Обвести.

  1. Хто така людина?

Назвіть усіх зображених людей на малюнку.

Усі люди разом — це суспільство. Людина належить одночасно і до природи, і до суспільства. До природи — тому, що є живою істотою. До суспільства — тому, що живе серед людей.

Фізкульхвилинка

  1. Закріплення нового матеріалу

Робота з друкованим зошитом с.8-9

Завдання № 3

Хто належить до суспільства? Позначте.

Завдання № 4

Людина – єдина істота, яка здатна малювати прямі лінії. Намалюй за зразком хлопчика і дівчинку прямими лініями.

  1. Підсумок уроку

Чим людина відрізняється від тварини?

Що таке суспільство?

Навіщо людині суспільство?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись