і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

«Людина має творити добро»,

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я у світі

Вчитель: Долгова Ольга Володимирівна

Дата

Місце проведення Зклас

Тема

«Людина має творити добро», (с. 75-80)

Мета: продовжити ознайомлення учнів з людськими чеснотами; вчити аводити оцінні судження, аргументувати переваги добрих учинків; викликати бажання творити добро і уникати злих учинків.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Назвіть позитивні якості людини.

Чесність, егоїзм, чуйність, хитрість, делікатність, щирість, рішучість.

Наведіть приклади ввічливого поводження, щедрості, ощадливості.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про переваги добрих учинків.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 77-81)

  • Прочитайте текст на с. 77 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

  • Що із прочитаного було вам знайоме?

  • Що нового ви дізналися?

  • Що означають слова добро, доброта, милосердя?

  • Прочитайте про це у тлумачному словничку на с. 77.

  • Про яку людину кажуть, що вона безсердечна?

  • Знайдіть спільне між словами добро, доброта, добродій.

  • Як, на вашу думку, виявляються доброта й милосердя людини?

  • Доброта — це чутливе, дружнє ставлення до людей; привітність, ласка, прихильність. Доброта — це стан душі людини, що спонукає творити добро.

  • Запам'ятайте: на добро слід завжди відповідати добром. Той, хто робить щось добре, не повинен чекати винагороди.

Практичне завдання

Організуйте в класі куточок добрих справ. На великий аркуш можна
наклеювати маленькі смужки з побажаннями своїм друзям, описом справ, за які ви
комусь удячні.

Робота в групі

  • Прочитайте українську народну казку «Вовк та кіт» на с. 78-79. ,

  • Обговоріть поведінку вовка. -

  • Змініть текст казки таким чином, щоб учинки вовка допомогли йому уникнути біди.

  • Доберіть прислів'я за змістом казки. (Що посієш, те й пожнеш.)

  • Прочитайте притчу «Добро і Зло» на с. 79. Про що в ній ідеться? Як Добро віддячило Злу?

  • Продовжіть твердження.

  • Ніхто не має права: ображати, карати, принижувати,...

  • Кожен має право: захистити, допомогти, поділитися,...

Виберіть та обгрунтуйте правильні, на вашу думку, міркування на с. 79

  • Злі люди завжди одинокі.

  • Зробив добро — похвались.

  • На зло відповідай добром Робота в парі

  • Прочитайте текст «Делікатність» на с. 80.

  • Розгляньте малюнки на с. 81. Обговоріть текст і на його основі сформулюйте правила делікатної поведінки людини, як-от: негарно в чужому домі заглядати без дозволу в шафу, шухляди столу тощо.

  • Наведіть приклади делікатної поведінки своїх знайомих.

  • Прочитайте рубрику «Чи знаєш ти?» на с. 80. Розкажіть, про що ви дізналися.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Добрі чарівники»

Я пропоную вам стати добрими чарівниками. Ви одне одному
передаватимете «мікрофон» і пригадувати, які добрі справи зробили.

2. Гра «Хвости»

Продовжіть прислів'я.

  • Хто людям добра бажає, — ...

  • Перший крок до добра — ...

  • Робиш добро — ..., робиш зло — ...

Слова для довідок: не кайся; той і собі має; не роби зла; зла й сподівайся.

3. Робота в групах
Складання прислів'їв про доброту
Добре слово і безмежна.

Вітер рушить гори, мороз зігріє.

Сила слова що дощ у посуху.

Тепле слово і у залізні ворота відкриває.

Добре слово дім будує, а зле руйнує.

Добре слово людині яким відкривають серця.

Слово — ключ, а слово — дружбу.

Мале зле слово велику образу творить.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  • Що таке добро? (Корисна справа, вчинок.)

  • Що таке доброта? (Чутливе, дружнє ставлення до людей.)

  • Як Виховати в собі доброту?

  • Що дається в нагороду за добро?

  • Чи можна прожити без доброти? Чому?

  • До кого можна бути добрими?

Кого у нашому класі можна назвати добрим

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: продовжити ознайомлення учнів з людськими чеснотами; вчити аводити оцінні судження, аргументувати переваги добрих учинків; викликати бажання творити добро і уникати злих учинків.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Я у світі
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    336
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    GE615706
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь