Людина і світ Урок 28. Країни світу. Україна на карті світу

Опис документу:
Людина і світ Урок 28. Країни світу. Україна на карті світу Мета: дати учням короткі відомості про територіальне розміщення України на карті світу та її багатства; викликати у школярів інтерес до пізнання минулого і сучасного України; виховувати патріотичні почуття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Людина і світ

Урок 28. Країни світу. Україна на карті світу

Мета: дати учням короткі відомості про територіальне розміщення України на карті світу та її багатства; викликати у школярів інтерес до пізнання минулого і сучасного України; виховувати патріотичні почуття.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Вікторина «Славетні українці»

1) Ім’я князя, якого за розум називали мудрим.

2) Окраса образотворчого мистецтва України Тетяна...

3) Автор «Повісті минулих літ», літописець.

4) Шахова надія України Руслан...

5) Засновник української класичної музики Микола...

6) Його ім’я носить міст через Дніпро у м. Києві — Євген...

7) Засновник Запорізької Січі, полководець.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, які країни існують на Землі.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 106–109)

— Розгляньте малюнки прапорів на с. 106. Яким державам світу належать ці прапори?

— Яка з цих країн розташована далеко від решти?

— Розгляньте карту світу на с. 106. Материки зафарбовані різними кольорами.

— Прочитайте текст на с. 107 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

— Що із прочитаного було вам знайоме?

— Що нового ви дізналися?

— Чим різняться країни світу?

— Що ви дізналися про кількість країн?

— Коли на карті світу з’явилась Україна як незалежна держава?

— Як називається головне місто кожної країни?

— Яке місто є столицею України?

— Якими є форми правління у різних країнах?

— Кому належить влада в Україні?

— Що таке ООН?

— Розгляньте діаграми на с. 108. Порівняйте подані країни за розміром території та кількістю населення.

— Які міжнародні свята, проголошені ООН, відзначає більшість країн світу?

Робота в парі

Прочитайте японські та українські прислів’я і порівняйте їх. Знайдіть серед них близькі за змістом. (Хочеш пізнати людину — пізнай її друзів. Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.)

— Розгляньте схему на с. 109. Розкажіть за схемою про основні цілі роботи ООН.

— Якщо хочете дізнатися більше про якусь країну — підготуйте повідомлення. Під час роботи користуйтеся пам’яткою на с. 56.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

Творча вправа «Скажіть своє слово про Україну»

— Розкажіть, якою ви хочете бачити нашу державу.

— Що ви для неї можете зробити вже сьогодні?

Учитель пропонує учням форму роботи «Коло», яка надає можливість усім присутнім на уроці дітям дати свій варіант відповіді, хоча під час цієї форми роботи відповіді обов’язково будуть повторюватися.

Удома учні малюють ілюстрації за темою «Ми любимо свою Україну».

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які країни існують на Землі?

VІІ. Домашнє завдання

С. 106–109.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн