ЛПР№11. Робота з Майстром функцій в LibreOffice Calc

Опис документу:
Лабораторно-практична робота

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План уроку Дата ________

Тема №2. Обробка табличної інформації.

Тема уроку: Робота з Майстром функцій.

Мета уроку: формувати вміння і навички використання логічних функцій, закріпити знання про табличний запис інформації та способи її обробки в LibreOffice Calc; навчити створювати та вводити формули в LibreOffice Calc; розвивати навички роботи з LibreOffice Calc – використання інформаційних технологій під час розв’язання прикладних завдань, логічне мислення, пам’ять, увагу, самоконтроль і практичні навички роботи з ПК; виховувати інтерес до предмету та наполегливість у навчанні, інформаційну культуру, акуратність, дисциплінованість, посидючість.

Тип уроку: застосування знань і формування умінь.

Вид уроку: лабораторно — практична робота №11.

Обладнання: зошит, опорний конспект, роздатковий матеріал, комп’ютер, проектор.

Хід уроку

І. Оргмомент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

ІІІ. Оголошення теми та мети уроку.

ІV. Правила техніки безпеки під час роботи на ПК.

V. Виконання лабораторно — практичної роботи:

Завдання: Оформити таблицю за зразком. Забезпечити автоматичне підрахування підсумкових даних.

Вправа №1.

Технологія виконання:

  1. Завантажте LibreOffice Calc відомим вам способом (наприклад через меню кнопки Пуск).

  2. Збережіть активну книгу у робочу папку під ім'ям “ЛПР№11”.

  3. Перейменуйте Лист 1 на Вправа 1. Створіть таблицю «Результати проведення контрольних робіт» за зразком №1.

  4. Обчисліть суму балів з усіх предметів ( (Мастер функций) \ Математический \ SUM \ Далее \ С4:G4 \ ОК).

  5. Обчисліть середній бал з кожного предмету ( (Мастер функций) \ Статистический \ AVERAGE \ Далее \ С4:С18 \ ОК).

  6. Для діапазону комірок С4:G19 встановіть Числовий формат даних без десятичних знаків.

  7. Об’єднайте блок комірок І2:J3 де введіть назву «Примітка».

  8. Встановіть обрамлення для блоку комірок І1:J19 та об'єднайте діапазон комірок А1:J1.

  9. В діапазоні І4:І18 повинні відображатися данні про відрахування учня зі школи, якщо він має суму балів менше 15. Для цього потрібно: (Мастер функций) \ Логический \ IF \ Далее \ (H4:H18)<15;"відрахувати";"" \ ОК.

  10. В діапазоні J4:J18 повинні відображатися данні про переведення учня в математичний клас, якщо він має по алгебрі та геометрії оцінку 5. Для цього потрібно: (Мастер функций) \ Логический \ IF \ Далее \ (C4:C18+D4:D18)=10;"перевести в математичний клас";"") \ ОК.

  11. У результаті ви повинні отримати таблицю як показано на зразку №2.

  12. Повторно збережіть роботу.

Вправа №2

Технологія виконання:

  1. Перейменуйте Лист 2 на Вправа 2. Створіть таблицю «Зріст учнів» за зразком №3.

  2. В комірці С13 обчислити значення середнього росту використовуючи функцію AVERAGE і встановити числовий формат даних з двома десятичними знаками.

  3. У стовпці Примітка за допомогою логічної функції IF вказати: «Вище середнього» або «Нижче середнього» - в залежності від росту учня ((C3:C12)>1,73;"Вище середнього";"Нижче середнього")).

  1. У результаті ви повинні отримати таблицю як показано на зразку №4.

  2. Повторно збережіть роботу.

  3. Результати продемонструвати вчителю.

Загальна кількість балів за ЛПР – 10 балів

V. Підведення підсумку уроку.

VІ. Домашнє завдання:

Викладач: Теницький С. М.

ЛАБОРАТОРНО – ПРАКТИЧНА РОБОТА №11

Тема: Робота з Майстром функцій.

Завдання: Оформити таблицю за зразком. Забезпечити автоматичне підрахування підсумкових даних.

Вправа №1.

Технологія виконання:

  1. Завантажте LibreOffice Calc відомим вам способом (наприклад через меню кнопки Пуск).

  2. Збережіть активну книгу у робочу папку під ім'ям “ЛПР№11”.

  3. Перейменуйте Лист 1 на Вправа 1. Створіть таблицю «Результати проведення контрольних робіт» за зразком №1.

  1. Обчисліть суму балів з усіх предметів ( (Мастер функций) \ Математический \ SUM \ Далее \ С4:G4 \ ОК).

  2. Обчисліть середній бал з кожного предмету ( (Мастер функций) \ Статистический \ AVERAGE \ Далее \ С4:С18 \ ОК).

  3. Для діапазону комірок С4:G19 встановіть Числовий формат даних без десятичних знаків.

  4. Об’єднайте блок комірок І2:J3 де введіть назву «Примітка».

  5. Встановіть обрамлення для блоку комірок І1:J19 та об'єднайте діапазон комірок А1:J1.

  6. В діапазоні І4:І18 повинні відображатися данні про відрахування учня зі школи, якщо він має суму балів менше 15. Для цього потрібно: (Мастер функций) \ Логический \ IF \ Далее \ (H4:H18)<15;"відрахувати";"" \ ОК.

  7. В діапазоні J4:J18 повинні відображатися данні про переведення учня в математичний клас, якщо він має по алгебрі та геометрії оцінку 5. Для цього потрібно: (Мастер функций) \ Логический \ IF \ Далее \ (C4:C18+D4:D18)=10;"перевести в математичний клас";"") \ ОК.

  8. У результаті ви повинні отримати таблицю як показано на зразку №2.

  9. Повторно збережіть роботу.

Вправа №2

Технологія виконання:

  1. Перейменуйте Лист 2 на Вправа 2. Створіть таблицю «Зріст учнів» за зразком №3.

  2. В комірці С13 обчислити значення середнього росту використовуючи функцію AVERAGE і встановити числовий формат даних з двома десятичними знаками.

  3. У стовпці Примітка за допомогою логічної функції IF вказати: «Вище середнього» або «Нижче середнього» - в залежності від росту учня ((C3:C12)>1,73;"Вище середнього";"Нижче середнього")).

  1. У результаті ви повинні отримати таблицю як показано на зразку №4.

  2. Повторно збережіть роботу.

  3. Результати продемонструвати вчителю.

Загальна кількість балів за ЛПР – 10 балів

Викладач: Теницький С. М.

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись