•Мета:автоматизація звука [Р] і звука[Ш] у різних позиціях слів. Вчити правильної вимови слів, які закінчуються на голосну ,абоприголосну букву.Розвивати фонематичний слух, увагу, слухову та зорову пам'ять, уяву.
•Що намалював Рома? Рома намалював… (бобер(а), корабель(корабля), трактор(а), мухомор(а), крокодил(а), лікар(я), кухар(я), якір(якоря), риба(у), жирафа(у), моряк(а), рак(а), парасолька(у), фермер(а), ракета(у), корова(у), порося).
•Що намалювала Даша?Дашанамалювала… (штурвал(а), миша(у), пташка(у), мішок(а), кошик(а), шафа(у), машина(у), шапка(у) і шарф, груша(у), шахи, шорти, шоколад, вишиванка(у), шина(у), шашлик, туш, шуба(у), душ).
(Вирізаємо художників ламінуємо і накладаємо під мольберт(вирізаємо віконечко) малюнки до відповідного звука)