Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Практика реалізації інтегративного підходу до навчання учнів мовно-літературної освітньої галузі
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Логопедична гра "Як бджілки звуки вивчали" диференціація та автоматизація звуків З та Ж

ppsx

Логопед

Для кого: Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас

13.06.2022

68

0

0

Вміст матеріалу: показано 3 з 9 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Мета: удосконалювати та закріплювати правильну вимову звука [Ж] у словах: на початку, в середині та кінці; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову увагу, пізнавальні процеси; виховувати бажання говорити правильно.

Інструкція:

Педагогу зручно працювати на ПК та планшеті, ви можете дозволити натискати на картинки дитині, або ж самостійно. Ефекти картинок зацікавлюють дітей, кожна картинка при натиску не лише рухається, але й лунає звук відповідно до слова яке зображено, а саме Ж або З.

Приклад: на слайді 3 натискаючи на бжділку зі звуком Ж перший раз вона рухається до вулика та жужить, натиснувши на неї 2-й раз вона зникає зі слауду. Натискаючи на цьому слайді на бдоли зі звуком З вони маштабуються та зичать вказуючи на те що ця бджілка не для цього вулика. На інших слайдах аналогічно.

Словник:

v 3-4 слайд: желе, жаба, жук, жираф, жолудь, жито, журавель, замок, зуб, зебра, заєць, зошит, змія, зірка;

v 5-6 слайд: їжак, баклажан, кажан,ножиці, моржі, лижі, ложка, язик, бузина, морозиво, вузол, ваза, козел, казан;

v 7-8 слайд: ніж, манеж, чиж, пляж, сторож, вуж, гараж, віз, м’яз, гарбуз, тепловоз, хмиз, таз, боягуз.