Логіко-математичний розвиток:"Подорож до морського царства"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

07.11.2021

66

4

2

Опис документу:

Закріпити вміння кількісній лічбі в межах 5, правильно відповідати на запитання «скільки?», називати числа за порядком,правильно вживати числівники,закріпити геометричні фігури, розвивати мислення, мовлення, увагу. Формувати вміння працювати колективно та виховувати інтерес до математики.

Перегляд
матеріалу
Отримати код


Дошкільний навчальний заклад №9 комбінованого типу










Конспект комплексного заняття

з логіко-математичного розвитку

«Подорож до морського царства»

(до педради №2)



вихователь

середньої групи «А» Фруцька О.М










м. Чернівці, 2020р.

Програмовий зміст: закріпити вміння кількісній лічбі в межах 5, правильно відповідати на запитання «скільки?», називати числа за порядком,правильно вживати числівники,закріпити геометричні фігури, розвивати мислення, мовлення, увагу. Формувати вміння працювати колективно та виховувати інтерес до математики.

Словникова робота : мушля

Хід заняття:

- Діти , а ви були на морі?

- Скажіть, а море яке?(синє, глибоке, велике)

- Так, ви праві, море саме таке. Скажіть, а хто живе в морі? (риби, дельфіни, акули…). - Ось такі гарні морські жителі живуть в морі! (вихователь викладає на магнітній дошці морських жителів).

- Ви знаєте, коли я була на морі, дельфінчик на згадку подарував мені ось таку гарну мушлю ( діти за вихователем повторюють нове слово «мушля»).

- Коли мені сумно, я прикладаю мушлю до вуха і чую як шумить море.

- А ви хочете почути як шумить море?

- Давайте уявимо, що ми з вами на морі. Закрийте очі і послухайте, як шумить море. (діти з закритими очима слухають шум моря, а вихователь виставляє на магнітну дошку зображення морського царя)

- Діти до нас прийшов морський цар, він каже, що у їхньому царстві сталася біда – зла чаклунка наробила багато лиха і їм потрібна наша допомога, допоможемо?

- Отже, вирушаємо в подорож! (діти з закритими очима слухають шум моря, уявляючи, що вони потрапили на морське дно)

- Ми вже на місці, нам потрібно відкрити золоті ворота, а відкриються вони тоді коли, ми викладемо цифри у послідовному порядку. Але що сталося з цифрами? Це зла чаклунка їх змішала. Коли ми викладемо цифри правильно но-порядку, тільки тоді ворота відкриються (діти викладають цифри в послідовному порядку від 1 до 5 за столами, а одна дитина це завдання виконує на дошці).

- Даша, порахуй, будь ласка, цифри від 1до 5 в послідовному порядку.

- Віка, порахуй, будь ласка, цифри від 5 до1 в зворотному порядку.

(Декілька дітей виконують вказівки вихователя)

- Ми з цим завданням впорались, золоті ворота відкрились. Вирушаємо далі.

Морська фізхвилинка

- Діти, зла чаклунка змішала жителів морського царства і морський цар не знає скільки у нього дельфінів в а скільки крабів. Нам потрібно їх викласти в два ряди і порахувати (за вказівкою вихователя діти виконують завдання за столами, а одна дитина це завдання виконує на дошці. Далі діти визначають кого більше (менше), на скільки більше (менше) та що потрібно зробити, щоб їх було порівну).

- Молодці, морський цар тепер знає скільки у нього морських жителів. Вирушаємо далі.

- Діти, подивіться який гарний корабель, але він не пливе. Зла чаклунка заховала геометричні фігури, а без них корабель не попливе. Щоб знайти, де вони заховані, нам потрібно відгадати загадки.

Він давно знайомий мій,

Кожен кут у нім прямий,

Всі чотири сторони

Однієї довжини (квадрат)

(Одна дитина знаходить квадрат на кораблі, всі діти обстежують фігуру, визначають колір, кількість кутів, сторін)

Як звуся, відгадай.

І на малюнку дітлахів

У сонечка впізнай (круг)

(Одна дитина знаходить круг на кораблі, всі діти обстежують фігуру, визначають колір,на що схожа ця фігура, чим відрізняється від квадрата)

Маю я три сторони

І три кути,

Чи мене назвати

Зможеш ти?(трикутник)

(Одна дитина знаходить трикутник на кораблі, всі діти обстежують фігуру, визначають колір, кількість кутів, сторін, на що схожа ця фігура, чим відрізняється від квадрата)

- Молодці, діти ми знайшли всі фігури і корабель може рухатись далі. А також ми допомогли жителям морського царства. За це, морські жителі передали для вас ось таку гарну скриню. Давайте подивимось, що там.

- Діти, це мушлі, вони вам завжди будуть нагадувати про море і про нашу подорож до морського царства.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.