Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Логіко- математичний квест «Морська подорож»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

21.01.2022

85

5

0

Опис документу:

Продовжувати збагачувати уявлення дітей про кольори; вправляти у розрізненні предметів за кольором, формою. Вчити працювати за методом аналогій «синектика», порівнюючи предмети за формою. Продовжувати вчити дітей визначати форми реальних предметів на основі зіставляння з геометричними фігурами, поглибити знання дітей про геометричні фігури(круг, квадрат, трикутник).

Вправляти у визначенні кількості за допомогою перелічування усіх предметів,( у межах п яти).

Вчити працювати з паличками Кьюізенера, аналізувати, порівнювати, робити висновки, працювати у командах.

Продовжувати систематизувати знання стосовно гендерного виховання.

Розвивати логічне мислення, увагу ,па мять, уяву, дрібну моторику пальців, інтерес до конструювання з різних матеріалів, зокрема геометричних модулів.

Заохочувати вияв творчості дітей, самостійності та ініціативи.

Продовжувати використовувати нетрадиційні техніки малювання(кляксографія), формувати у дітей естетичний смак, вміння користуватися пензликом та фарбами.

Виховувати інтерес до логіко – математичної та зображувальної діяльності, вміння слухати однолітків та вихователя.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема :Морська подорож

Мета: Продовжувати збагачувати уявлення дітей про кольори; вправляти у розрізненні предметів за кольором, формою. Вчити працювати за методом аналогій «синектика», порівнюючи предмети за формою. Продовжувати вчити дітей визначати форми реальних предметів на основі зіставляння з геометричними фігурами, поглибити знання дітей про геометричні фігури(круг, квадрат, трикутник).

Вправляти у визначенні кількості за допомогою перелічування усіх предметів,( у межах п яти).

Вчити працювати з паличками Кьюізенера, аналізувати, порівнювати, робити висновки, працювати у командах.

Продовжувати систематизувати знання стосовно гендерного виховання.

Розвивати логічне мислення, увагу ,па мять, уяву, дрібну моторику пальців, інтерес до конструювання з різних матеріалів, зокрема геометричних модулів.

Заохочувати вияв творчості дітей, самостійності та ініціативи.

Продовжувати використовувати нетрадиційні техніки малювання(кляксографія), формувати у дітей естетичний смак, вміння користуватися пензликом та фарбами.

Виховувати інтерес до логіко – математичної та зображувальної діяльності, вміння слухати однолітків та вихователя.

Демонстраційний матеріал:інтерактивна дошка та слайди, іграшкові потяг, машина, літак, корабель, скринька з картинками «Що переплутав художник?»



Роздатковий матеріал: геометричні модулі, геометричні рибки, цифри, медузи,

квитки із зображенням для хлопчиків та дівчаток,кольорові цеглинки,кольорові відерця, фарби, пензлики, аркуші паперу, кольорові рибки,трубочки, палички Кьюізенера,зразки черепахи.











Організаційний момент:

Добрий ранок, діти любі,

Чи усе гаразд у групі?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться,

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і грав.

  • Діти, давайте привітаємось з нашими гостями!(діти вітаються)

  • Дітки, мені сьогодні чайка принесла ось такий лист.

Як ви гадаєте, від кого він?(варіанти відповідей дітей)

  • Цей лист від Морської Королеви. Живе вона на острові та запрошує нас на свій День народження. Ви хочете поїхати?

  • Давайте з ясуємо, що таке острів?(варіанти відповідей дітей)

  • Так, острів - це частина землі, яка з усіх сторін омивається водою.



1 слайд «Острів»

Тож чи можемо ми на острів потрапити на машині? Чому не можемо?

А на потязі потрапимо ? Чому? А літаком ми можемо долетіти ? Чому?

А ще чим ми можемо добратися на острів?(кораблем)

Корабель який транспорт?(водний )

Тож на острів ми можемо потрапити повітряним та водними транспортом.

Під час нашої подорожі ми можемо робити багато добрих справ та допомагати морським жителям, яких можемо зустріти на своєму шляху.

  • А де ж ми візьмемо корабель?

  • Давайте ми його побудуємо ось з цих модулів.

( Діти будують корабель)

  • Сідати у корабель у наші каюти треба відповідно до квитка.

  • Подивіться, які квитки будуть брати хлопчики? А які - дівчатка?(квитки гендерного спрямування). Сідаємо на відповідні місця.

Я буду на нашому кораблі капітаном.

(діти сідають на місця відповідно до квитка)

Звучить шум моря). Діти « пливуть» на острів.



2слайд. «Рибки»

  • Ми зустріли рибок. Вони різної геометричної форми. На яку геометричну фігуру схожа рибка? Ось якась торбинка. У ній предмети різної геометричної форми. Нам треба рибкам допомогти і зясувати, з якими рибками дружать предмети.(метод аналогій «синектика»).

(Діти обирають предмет,обстежуючи його та визначаючи форму. Потім несуть до обраної рибки)

  • Чому ти , Максимко,приніс саме до цієї рибки?

Повернення до корабля. Діти під музику пливуть далі.

3слайд . «Восьминоги»

Зустріли восьминогів. Їхні дітки гралися та розгубили лего цеглинки. Нам потрібно їх зібрати ось в ці кольорові відерця, які ми одягнемо на спинки.

Гра «Збери цеглинки»(за кольором).

Діти, давайте ми цеглинки залишимо ось тут. Восьминоги їх заберуть, а ми вирушаємо кораблем далі.

4слайд «Дельфіни»

Зустріли Дельфінів. Вони приготували для нас скриньку. Але вона не відкривається. Треба нам розгадати загадку.

«Хто краще та голосніше кукурікає: корівка чи бичок?»

Скринька відкривається і у ній «картини - плутанини».



  • Діти , художник, малюючи,переплутав багато чого на картинках.

Нам треба визначити його помилки. Яку картину на вашу думку,треба дати хлопчикам. А яку – дівчаткам?

(робота у командах: команда дівчаток та хлопчиків)

Діти подорожують далі.



5 слайд. «Медузи»

Медузи не можуть порахувати свої щупальці. Треба їм допомогти порахувати і позначити відповідною цифрою.(робота з множинами).

6 слайд «Морська Черепаха»

Ми зустрілися з морською Черепахою. У неї немає друзів. Тому ми викладемо друзів з паличок Кьюізенера.

  • Діти, ми пливемо до Морської Королеви на День народження, а подарунок не приготували. Тож давайте ми зупинимось на зупинці Художньої майстерні та приготуємо морські картини.

  • Ми будуємо використовувати кляксографію з елементом наклеювання.

А хвилі на картині ми зробимо, видуваючи фарбу трубочками.

Показ роботи .

-Давайте ми приготуємо до роботи свої пальчики.

Пальчикова гімнастика:

Рибки весело пірнали

В чистій та морській воді(руки над

столом, долоні вниз, торкнутись кожним

пальчиком столу)

То зіжмуться, розіжмуться.

(руки стиснути у кулачки)

То зариються на дні.

(коливання долонями)

Робота дітей.(Під спокійну музику)

Роботи діти викладають на столі у каюті корабля, щоб взяти з собою та подарувати Королеві.

  • Сідаємо до нашого корабля та пливемо далі.

7слайд «Замок»

  • Ось видніється замок. Це може замок Морської Королеви?

(Під музику виходить Королева та зустрічає діток. Діти вітають її з Днем народження. Королева пригощає дітей своїми морськими кольоровими солодкими камінцями.

  • Дякуємо тобі, королево! Нам треба повертатися на наш корабель та пливти до дитячого садка.

Королева прощається з дітьми. Діти повертаються на корабель та пливуть під музику до дитячого садка.

Підсумок.

  • Діти,де ми з вами побували? Кому ми допомагали під час подорожі?

  • Чим вам найбільше сподобалась подорож?





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.