Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Логічні задачі на уроках математики в 3 класі

Математика

Для кого: 3 Клас

20.04.2021

149

8

0

Опис документу:
Дібраний матеріал логічних задач творчого характеру допомагає індивідуально працювати з учнями на уроці, вести позакласну роботу, підвищувати рівень викладання математики в початковій школі. Такі задачі викликають інтерес до предмету. Вони вражають швидкістю і легкістю обчислень, оригінальними і часом несподіваними результатами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Логічні задачі на уроках математики в 3 класі

  1. У класі кожна білява дівчинка має коси. Чи є в класі чорняві дівчатка з косами? Чи є в класі біляві дівчатка без кіс?

  2. У класі є дівчатка, які або чорняві, або мають коси. Чи може бути білява дівчинка з косами? Чи може бути чорнява дівчинка без кіс?

  3. У класі 30 учнів ходять у групу продовженого дня, з них – 15 дівчаток. Усього в класі 19 дівчаток. Скільки учнів у цьому класі, якщо всі хлопці ходять у групу продовженого дня?

  4. У класі 37 школярів. Чи можна стверджувати, що принаймні у двох з них прізвище починається з однакової букви?

  5. У класі 25 учнів. У гурток легкої атлетики записалося 15 чоловік, у шаховий – 10 і в гурток юннатів – 11. 5 школярів не записалося в жодний гурток. Відомо, що ніхто з учнів не записався в3 гуртки. Скільки чоловік записалося в 2 гуртки?

  6. Ткаченко, Савченко і Тимченко живуть на одній вулиці. Один з них тесляр, другий – тракторист, третій – водій машини. Одного разу тракторист прийшов до свого друга тесляра, щоб попросити його перелагодити двері. Але йому сказали, що тесляр допомагає Тимченку ремонтувати дах. Визнач професію кожного, якщо відомо, що водія ніколи не бачив Савченко.

  7. З трьох учнів (А,Б,В) – два відмінники. Визнач, хто відмінники, якщо

а) з А Б – один відмінник, один – ні.

б)з Б і А – один відмінник, один – ні.

8. Визнач, який з трьох хлопчиків( В, А, Б) грає на скрипці, якщо відомо

а) з А і Б – один грає, інший ні.

б) якщо грає А, то гає і Б.

в) А і В обидва грають або не грає жодний.

9. В одному будинку живуть Таня, Клава, Люда. Одна з них співає, друга

навчається у танцювальному гуртку,третя вчиться гри на фортепіано.

Відомо, що:

а) подруга Клава з радістю сказала: «Вчора я вивчила новий танок»;

б) подруга піаністки сказала: «Та я, Людо, могла добре акомпонувати

нашому хору.

Назви ім’я дівчинки, що співає у хорі, дівчинки, що навчається

танцювати , і їхньої подруги, яка грає на фортепіано.

10. У класі 15 парт. За кожною з них сидить не більш, як 2 учні. Скільки

учнів може бути в класі, якщо парт немає, а вільні місця є?

11. Крок дорослої людини дорівнює 75 см, а крок хлопчика на 25 см

коротший. Скільки кроків зробить хлопчик, щоб пройти відстань, яка

становить 100 кроків дорослої людини?

12. Телеграфні стовпи розміщені на відстані 50 метрів один від одного.

Яка відстань між першим і третім стовпами?

13. На одній шальці терезів лежить цеглина, а на другій – половина

такої самої цегли і гиря, масою 1 кг. Шальки терезів врівноважені.

Яка маса цеглини?

14. Як, маючи дві посудини на 9 л і 4л, принести з річки 6 л води?

15. Сто курей з’їдають за 100 днів 100кг зерна. Скільки кг зерна з’їдять

10 курей за 10 днів?

16. У бджоли очей стільки, скільки в тебе та ще стільки, та ще пів

стільки. Скільки очей у бджоли?

17. Перестав одне число в ряду 20, 17, 14, 5, 11, 8, 2 так, щоб усі числа

розташовані були у певній закономірності.

18. У Івасика було кілька яблук. Остап дав йому стільки ж. Петро дав

ще 6 штук. Половину всіх яблук Івасик віддав сестрі Галі, після чого

у нього залишилося15 штук. Скільки було яблук у Івасика до того, як

дали йому друзі?

19. Яку цифру треба дописати справа до числа 87, щоб утворене

трицифрове число ділилося на 5 та 3?

20. Стоять 6 склянок. Перші 3 з них – з водою, інші – порожні. Як

зробити, щоб порожня склянка і склянка з водою чергувалися?

Дозволяється брати тільки одну склянку.

21. Число яблук у кошику – двоцифрове. Яблука можна розділити

порівну між 2, 3, 5, 6 дітьми, але не можна розділити між 4 дітьми.

Скільки яблук лежало у кошику?

22. Три мавпи їли банани. Друга з’їла 5 бананів, третя – 3. Перша і

друга з’їли у 3 рази більше, ніж третя. Скільки бананів з’їла

перша мавпа?

23. У пастуха, який вів 60 биків запитали: «Яку частину биків своєї

численної череди ти ведеш?» Він відповів: «Я веду половину від

третини худоби» Скільки биків було в усій череді?

24. Коли Петрик витратив 3/4своїх грошей, а Семен 2/3, то у них разом

залишилось 48 копійок, причому порівну в кожному. Скільки

грошей було у кожного хлопчика спочатку?

25. Богдан задумав число. Коли до третини цього числа він додав 6,

то одержав 18. Яке число задумав Богдан?

26. Через 16 років Семен буде втричі старший. Скільки років йому

тепер?

27. Хлопчики зловили три рибини загальною масою 3 кг 150г. Дві

рибини були однакові за масою, третя становила половину від

кожної з них. Знайди масу кожної рибини.

28. Заєць з їжаком мають масу 3 кг 600г. Яка маса їжака, якщо він

у 8 разів легший від зайця?

29. Маса 10 слив така сама, як і маса 3 яблук та 1 груші. Маса 2 слив і

1 яблука така сама, як і маса 1 груші. Скільки слив треба взяти, щоб

їх маса дорівнювала масі однієї груші

30. Тарас купив 10 горіхів, а Юрко – 8. До них приєдналася Леся, і вони

поділили всі горіхи порівну. Леся за горіхи дала хлопчикам

72 копійки. Скільки грошей із цієї суми повинен взяти Тарас і

скільки Юрко?

31. Є два бідони місткістю 10л і 3 л. Як за допомогою цих бідонів

набрати з річки 8л води?

32. Маса 9 кульок така сама, як маса двох кубиків і двох шайб. Шайба

у 2 рази легша від кубика. Скільки кульок треба взяти, щоб їх маса

дорівнювала масі 1 кубика?

33. За допомогою 5 одиниць і математичних знаків запиши число 100.

Запиши число 37 за допомогою 5 трійок і знаків дій. Запиши за

допомогою 5 п’ятірок і знаків дій число 14.

34. Дано ряд чисел:

1 2 3 4 5

6 7 8 9 10

11 12 13 14 15

16 17 18 19 20

21 22 23 24 25

Назви швидко суму чисел кожного стовпчика, якщо сума чисел

першого з них дорівнює 55.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.