Літописні оповіді: “Про княгиню Ольгу; “Про хрещення Русі князем Володимиром”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Т е м а. Літописні оповіді: “Про княгиню Ольгу; “Про хрещення Русі князем Володимиром”.

М е т а: ознайомити учнів зі змістом літописних оповідей, удосконалювати вміння виразно читати, детально і стисло переказувати зміст прочитаного, характеризувати героїв; розвивати зв’язне мовлення, мислення; виховувати любов до своєї землі, рідного народу, повагу до предків.

Т и п у р о к у: комбінований урок.

Ф о р м и р о б о т и: парний переказ, створення (усних) ілюстрацій (у парах), колективна характеристика образів, читання з коментуванням, самостійне читання.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності до уроку (Визначити свій емоційний стан за допомогою дієслова - хвилююся, сподіваюся, тривожуся, радію, очікую...).

2. Актуалізація суб'єктного досвіду та опорних знань.

– Що вам відомо з історії України або інших джерел про руських князів? Якими ви їх уявляєте? Про кого з них хотіли б розповісти?

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Перевірка домашнього завдання:

а) усний переказ (взаємоаналіз);

б) Клоуз-тести (допиши закінчення) (Паращич. Конспекти)

2. Робота над змістом оповіді “Про княгиню Ольгу”.

а) читання вголос більш підготовленими учнями;

б) колективна характеристика княгині Ольги;

4. Робота над змістом оповіді “Про хрещення Києва князем

Володимиром”

а) читання вчителем з коментуванням;

б) колективна характеристика князя Володимира.

5. Закріплення вивченого на уроці.

Бесіда:

а) яка з оповідей видалася вам найцікавішою? Чому?

— Якими рисами наділені руські князі?

— Чому й донині ми пам’ятаємо імена княгині Ольги, князя Олега, князя Володимира? Що б ви відповіли тим, хто вважає, що збереження такої пам’яті не потрібне?

б) створення ілюстрацій до прочитаних оповідей у парах (Можна малювати, а можна створити словесний малюнки), їх обговорення

Прочитай головоломку .

ся

чить

нав

не

го

то

є,

вмі

не

го

чо

а

де,

бу

за

те

знає,

й,

що

хто

;

му

но

дур

му

всьо

ти

ма

це

щі

но

лі

Лінощі – це мати всьому дурному; хто що й знає, те забуде, а чого не вміє, того не навчиться

ІУ. Рефлексивно-оцінювальний етап.

1. Усна рефлексія (нам сподобався урок? Чи досягли ми поставлених цілей?

Домашнє завдання.

Обов’язкове: а) підготуватися до виразного читання і переказування однієї з оповідей (на вибір); б) охарактеризувати одного з князів (на вибір);

За бажанням: а) намалювати їх портрет.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!