і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Літописні оповіді

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Т е м а. Літописні оповіді: “Повість минулих літ”— найдавніший літопис нашого народу; “Про заснування Києва”,“Про князя Олега”;

М е т а: ознайомлення учнів з історією створення “Повісті минулих літ”, змістом оповідей “Про заснування Києва” та “Про князя Олега”; формувати вміння виразно читати й переповідати літописну оповідь, робити висновки з почутого й прочитаного, виховувати інтерес до історії свого народу.

Т и п у р о к у: урок засвоєння нових знань.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку

2. Актуалізація суб'єктного досвіду та опорних знань.

- Прочитайте вірш-епіграф до теми (С. 112) і скажіть, до чого закликає нас Т.Г.Шевченко? Чи почули ми його заклик? Кожен з нас?

- Як ми можемо дізнатися про минуле? (Опрацювання розділу підручника “Подумаймо разом” (С. 113).

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Розповідь учителя про Нестора Літописця та “Повість минулих літ”.

  2. Словникова робота: літопис (запис визначення в зошити)

  3. Самостійне читання статті у підручнику (С. 113—114).

  4. Бесіда:

  • Що з прочитаного ви вже знали?

  • Що нового дізналися?

Робота над змістом оповіді “Про заснування Києва”.

а) читання вголос, робота над виразністю (темп, інтонація)

б) бесіда за прочитаним

в) докладний переказ оповіді (1-2 учні, колективний аналіз відповідей).

Робота над змістом оповіді “Про князя Олега”:

а) самостійне читання;

б) бесіда за змістом прочитаного;

Робота в групах:

скласти питання до прочитаних творів

ІІІ. Рефлексивно-оцінювальний етап.

1. Відновити у тексті слова, в яких пропущені букви

Протягом багатьох століть книги були р_ _ _ _ _ _ _і. В ХІ – ХІV ст. Матеріалом для письма служив п_ _ _ _ _ _ _ т (теляча шкіра особливої обробки).

П_ _ _ р був привезений до нас з Китаю лише неприкінці ХІV ст. Писали ч_ _ _ _ _ _ м та кіновар’ю (мінерал червоного кольору) до середини ХІХ ст. для письма використовували гусяче п_ _ я.

1. "Мікрофон 2" (“На сьогоднішньому уроці я зрозумів... . А тепер я хочу почути думку ... ).

Домашнє завдання.

Обов’язкове: а) навчитися докладно й виразно переповідати оповідь “Про заснування Києва”;

За бажанням: а) намалювати портрети засновників Києва; б) намалювати (або описати) тогочасний Київ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    228
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QR264606
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь