Літній план вихователя-методиста контрольно-аналітичної роботи ЗДО

Опис документу:
Мета контрольно-аналітичної діяльності - забезпечення якості освітнього процесу і надання кожному педагогу конкретної допомоги, удосконалення педагогічного процесу в усіх вікових групах, врахування інтересів та професійної майстерності педагогів, корегування завдань, повноважень і міри відповідальності кожного з них сприяє створенню мотиваційної основи праці педагогів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

СХАМА КОНТРОЛЮ РОБОТИ З ДІТЬМИ

В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 20__ РОКУ НА ЧЕРВЕНЬ

№ п/п

Форми роботи з дітьми

Контроль за формами роботи

Група

ран. віку «Колобок»

Різновікова група «Пролісок»

Молодша група «Віночок»

Середня група «Дзвіночок»

Старша група «Барвінок»

1.

Проведення свята

до дня Захисту дітей

2.

Планування навчально-виховної роботи на червень

3.

Дотримання режиму дня

4.

Проведення занять

5.

Організація прогулянки з дітьми

6.

Дослідницька діяльність на прогулянці

7.

Самостійна художня діяльність

8.

Ігрова діяльність дітей

9.

Самостійна ігрова діяльність (рухові, народ., буд-констр., дид.)

10.

Санітарно-гігієнічний стан приміщень ЗДО

11.

Загартування дітей

12.

Праця на городі, клумбах

13.

День здоров'я

14.

Спостереження

15.

Ранкова гімнастика

16.

Гігієнічна гімнастика після сну

17.

Ранковий прийом

18.

Організація харчування

19.

Питний режим

20.

Робота з батьками

21.

Розваги

22.

Праця в природі

23.

Культурно-гігієнічні навички

24.

Індивідуальна робота з дітьми

25.

Робота з ОБЖД

26.

Ведення документації

27.

Стан дитячих ігрових та спортивного майданчика

28.

Розвиток та закріплення навичок чергування

29.

Сюжетно-рольова гра

30.

Фізкультура на повітрі

31.

Ігри з піском, водою, вітром

32.

Організація дитячої образотворчої діяльності, розвиток творчості

33.

Іграшки на винос (малювання, сюж.-роль., рухові, ігри з водою, вітром, піском)

34.

Антропометрія

СХАМА КОНТРОЛЮ РОБОТИ З ДІТЬМИ

В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 20__ РОКУ НА ЧЕРВЕНЬ

№ п/п

Форми роботи з дітьми

Контроль за формами роботи

І тиждень

ІІ тиждень

ІІІ тиждень

VІ тиждень

V тиждень

1.

Проведення свята до дня Захисту дітей

2.

Планування навчально-виховної роботи на червень

3.

Дотримання режиму дня

4.

Проведення занять

5.

Організація прогулянки з дітьми

6.

Дослідницька діяльність на прогулянці

7.

Самостійна художня діяльність

8.

Ігрова діяльність дітей

9.

Самостійна ігрова діяльність (рухові, народ., буд-констр., дид.)

10.

Санітарно-гігієнічний стан приміщень ЗДО

11.

Загартування дітей

12.

Праця на городі, клумбах

13.

День здоров'я

14.

Спостереження

15.

Ранкова гімнастика

16.

Гігієнічна гімнастика після сну

17.

Ранковий прийом

18.

Організація харчування

19.

Питний режим

20.

Робота з батьками

21.

Розваги

22.

Праця в природі

23.

Культурно-гігієнічні навички

24.

Індивідуальна робота з дітьми

25.

Робота з ОБЖД

26.

Ведення документації

27.

Стан дитячих ігрових та спортивного майданчика

28.

Розвиток та закріплення навичок чергування

29.

Сюжетно-рольова гра

30.

Фізкультура на повітрі

31.

Ігри з піском, водою, вітром

32.

Організація дитячої образотворчої діяльності, розвиток творчості

33.

Іграшки на винос (малювання, сюж.-роль., рухові, ігри з водою, вітром, піском)

34.

Антропометрія

СХАМА КОНТРОЛЮ РОБОТИ З ДІТЬМИ

В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 20___ РОКУ НА ЛИПЕНЬ

№ п/п

Форми роботи з дітьми

Контроль за формами роботи

Група раннього віку «Колобок»

Молодша група «Капітошка»

Середня група «Сонечко»

1.

Планування навчально-виховної роботи на липень

2.

Дотримання режиму дня

3.

Проведення занять

4.

Організація прогулянки з дітьми

5.

Дослідницька діяльність на прогулянці

6.

Самостійна художня діяльність

7.

Ігрова діяльність дітей

8.

Самостійна ігрова діяльність (рухові, народ., буд-констр., дид.)

9.

Санітарно-гігієнічний стан приміщень ЗДО

10.

Загартування дітей

11.

Праця на городі, клумбах

12.

День здоров'я

13.

Спостереження

14.

Ранкова гімнастика

15.

Гігієнічна гімнастика після сну

16.

Ранковий прийом

17.

Організація харчування

18.

Питний режим

19.

Робота з батьками

20.

Розваги

21.

Праця в природі

22.

Культурно-гігієнічні навички

23.

Індивідуальна робота з дітьми

24.

Робота з ОБЖД

25.

Ведення документації

26.

Стан дитячих ігрових та спортивного майданчика

27.

Розвиток та закріплення навичок чергування

28.

Сюжетно-рольова гра

29.

Фізкультура на повітрі

30.

Ігри з піском, водою, вітром

31.

Організація дитячої образотворчої діяльності, розвиток творчості

32.

Іграшки на винос (малювання, сюж.-роль., рухові, ігри з водою, вітром, піском)

33.

Антропометрія

АНАЛІЗУВАННЯ ОПЕРАТИВНОГО КОНТРОЛЮ РОБОТИ З ДІТЬМИ

В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД В ЧЕРВНІ

Дата

Група,

педагог

Мета перевірки

форм роботи

Висновки

Примітки

СХАМА КОНТРОЛЮ РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 20____ РОКУ НА ЧЕРВЕНЬ

№ п/п

ФОРМИ РОБОТИ

З ДІТЬМИ

КОНТРОЛЬ ЗА ФОРМАМИ РОБОТИ

ПРИМІТКИ

1.

Проведення свята до дня Захисту дітей

2.

Планування навч.-виховної роботи на червень

3.

Дотримання режиму дня

4.

Проведення занять

5.

Організація прогулянки з дітьми

6.

Дослідницька діяльність на прогулянці

7.

Самостійна художня діяльність

8.

Ігрова діяльність дітей

9.

Самостійна ігрова діяльність

(рухові, народ., буд-констр., дид.)

10.

Санітарно-гігієнічний стан приміщень ДНЗ

11.

Загартування дітей

12.

Праця на городі, клумбах

13.

День здоров'я

14.

Спостереження

15.

Ранкова гімнастика

16.

Гігієнічна гімнастика після сну

17.

Ранковий прийом

18.

Організація харчування

19.

Питний режим

20.

Робота з батьками

21.

Розваги

22.

Праця в природі

23.

Культурно-гігієнічні навички

24.

Індивідуальна робота з дітьми

25.

Робота з ОБЖД

26.

Ведення документації

27.

Стан дитячих ігрових та спортив. майданчика

28.

Розвиток та закріплення навичок чергування

29.

Сюжетно-рольова гра

30.

Фізкультура на повітрі

31.

Ігри з піском, водою, вітром

32.

Організація дитячої образотворчої діяльності, розвиток творчості

33.

Іграшки на винос на прогулянку

(малювання, сюж.-роль., рухові, ігри з водою, вітром, піском)

34.

Антропометрія

Ддиректор М – вихователь-методист СМ – старша медсестра

СХАМА КОНТРОЛЮ РОБОТИ З ДІТЬМИ В ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД 20___ РОКУ НА ЛИПЕНЬ

№ п/п

ФОРМИ РОБОТИ

З ДІТЬМИ

КОНТРОЛЬ ЗА ФОРМАМИ РОБОТИ

ПРИМІТКИ

1.

Планування навч.-виховної роботи на липень

2.

Дотримання режиму дня

3.

Проведення занять

4.

Організація прогулянки з дітьми

5.

Дослідницька діяльність на прогулянці

6.

Самостійна художня діяльність

7.

Ігрова діяльність дітей

8.

Самостійна ігрова діяльність

(рухові, народ., буд-констр., дид.)

9.

Санітарно-гігієнічний стан приміщень ЗДО

10.

Загартування дітей

11.

Праця на городі, клумбах

12.

День здоров'я

13.

Спостереження

14.

Ранкова гімнастика

15.

Гігієнічна гімнастика після сну

16.

Ранковий прийом

17.

Організація харчування

18.

Питний режим

19.

Робота з батьками

20.

Розваги

21.

Праця в природі

22.

Культурно-гігієнічні навички

23.

Індивідуальна робота з дітьми

24.

Робота з ОБЖД

25.

Ведення документації

26.

Стан дитячих ігрових та спортив. майданчика

27.

Розвиток та закріплення навичок чергування

28.

Сюжетно-рольова гра

29.

Фізкультура на повітрі

30.

Ігри з піском, водою, вітром

31.

Організація дитячої образотворчої діяльності, розвиток творчості

32.

Іграшки на винос на прогулянку

(малювання, сюж.-роль., рухові, ігри з водою, вітром, піском)

33.

Антропометрія

Ддиректор М – вихователь-методист СМ – старша медсестра

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.