і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Використання опорних та інтерактивних схем для формування навичок мислення високого рівня
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Література 70 – 90 –х років хІх ст.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

10 клас

Література 70 – 90 –х років хІх ст.

1 варіант

Початковий і середній рівень

  1. Через що наприкінці твору І. Нечуя – Левицького найчастіше сварилися сім’ї Карпа й Лавріна Кайдашів?

А переділ земельного наділу в полі;

Б поділ волів та возів з батькової спадщини;

В худобу, що лізла в шкоду, за грушу;

Г постійні бійки між дітьми.

  1. Чий це портрет: «Низенька, чорнява, заквітчана польовими квітами, вона й трохи не була схожа на селянок, часто запечених сонцем, високих, дуже неповоротких дівчат. Маленька, кругленька, швидка й жвава, одягнена в зелене убрання, між високим зеленим житом, - вона здавалася русалкою»?

А Галі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»;

Б Мелашки з повісті «Кайдашева сімя» І. Нечуя – Левицького;

В Мотрі з повісті «Кайдашева сімя» І. Нечуя – Левицького;

Г Христі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

  1. Продовжіть речення.

«Соціально – психологічний роман – це…»

  1. Запишіть засоби творення комічного в повісті І. Нечуя – Левицького «Кайдашева сімя».

  2. Жіночі образи в повісті І. Нечуя – Левицького «Кайдашева сімя» представляють…

  3. За жанром твір «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» …

Достатній рівень

  1. Порівняйте образи синів Омелька Кайдаша з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя – Левицького.

Високий рівень

  1. Напишіть твір – мініатюру на тему: «Кайдашеві звички в нашому житті».

10 клас

Література 70 – 90 –х років хІх ст.

2 варіант

Початковий і середній рівень

  1. Після чого героїня твору І. Нечуя – Левицького Кайдашиха перестала знущатися з Мелашки?

А як з матірю поговорив Лаврін;

Б як молодша невістка повернулася з Києва;

В як Мелашка народила їй онука;

Г як її попередили батьки Мелашки.

  1. Чий це портрет: «Дівчина була невелика на зріст, але рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком. Щоки червоніли, як червонобокі яблучка, губи були повні та червоні, як калина»?

А Галі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»;

Б Мелашки з повісті «Кайдашева сімя» І. Нечуя – Левицького;

В Мотрі з повісті «Кайдашева сімя» І. Нечуя – Левицького;

Г Христі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

  1. Продовжіть речення.

«Соціально – побутова повість – це…»

  1. За жанром «Кайдашева сімя»…

  2. Назвіть суспільні та історичні події, зображені в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

  3. Яке походження назви роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

Достатній рівень

  1. Порівняйте образи невісток Омелька Кайдаша з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя – Левицького.

Високий рівень

  1. Напишіть твір – мініатюру на тему: «Чи може людина в сучасному світі стати «пропащою силою»?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Тематичний контроль знань
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    189
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    NJ840094
  • Вподобань
    0
Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь