Літера Я 1 клас НУШ

Опис документу:
Тема: Мала, велика буква Я . Читання слів, речень, діалогу та тексту з вивченими літерами. Мета: Дидактична: ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою я; збагачувати словниковий запас учнів; Розвиваюча: розвивати уяву, увагу, мислення, фонематичний слух, зв’язне мовлення,інтелектуальні здібності, пізнавальний інтерес; Виховна: виховувати гуманні почуття, естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата: 25.02.20
Предмет: Читання.
Тема: Мала, велика буква Я . Читання слів, речень, діалогу та тексту з вивченими літерами.

Мета:
Дидактична: ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильноартикулювати звук, читати склади, слова з буквою я; збагачувати словниковий запасучнів;

Розвиваюча: розвивати уяву, увагу, мислення, фонематичний слух, зв’язне мовлення,інтелектуальні здібності, пізнавальний інтерес;

Виховна: виховувати гуманні почуття, естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: Інтерактивна презентація, зображення літери Я, відео-фізкультхвилинка, буквар.
Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.

1. Привітання.
Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок.
В країну природи, в країну погоди,

В країну чудової української мови.

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Мовна розминка

Робота з скоромовкою.

Йорж у річці поміж трав
З йорженятами дрімав.

2. Розчитування.

ЯБЛУНЬКА

В лісі яблунька,

В лісі дичка,

Рясно яблучок

Невеличких.

Плаче яблунька,

Плаче дичка:

— Родять яблучка,

Звуть — кислички…

В. Гринько

ІІІ. Основна частина.

— Про що розповідається у вірші? (У вірші розповідається про дерево.)

— Як називається дерево? (Яблунька)

— Чому плаче яблунька? (Її плоди називають кисличками.)

1. Звуковий аналіз слова яблуня

— Позначте звуки відповідними буквами. Яку «роботу» виконує буква Я у слові ЛЕСЯ? (Позначає звук [а] і м’якість приголосного звука [с’].) Покажіть це стрілочками.
— Що позначає буква Я у слові ЯРИК? (Два звуки: приголосний м’який [й’] і голосний [а].) Покажіть це стрілочками в схемі слова.
— У якому слові ми використали велику букву, а в якому — малу?

2. Читання слів із буквою Я в різних позиціях (с.34 букваря).

3. Читання речень із буквою Я. (с. 34 букваря)

4. Читання тексту (с. 35 букваря)

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія.

— Із якими буквами ми ознайомилися сьогодні на уроці?
— У яких словах була надрукована велика літера Я, а в яких — мала Я?
— Коли буква Я позначає відразу два звуки — приголосний м’який [й’] і голосний [а]? (На початку складу.)
— Прочитайте склади, надруковані на дошці.

Підпис вчителя:________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»