Лічба в межах 20.

Опис документу:
Продовжувати вчити лічити в межах 20; закріплювати навички усного рахунку; уміння порівнювати числа, розвивати логічне мислення; розв'язувати задачі на збільшення числа; виховувати уважність, працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Лічба в межах 20.
Слайд № 1

Лічба в межах 20.

Математичний диктант Запишіть число, у якому 1 десяток 7 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 2 десятки. Число 15 зменшити на 15. Число 14 збільшити на 1....
Слайд № 2

Математичний диктант Запишіть число, у якому 1 десяток 7 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 2 десятки. Число 15 зменшити на 15. Число 14 збільшити на 1. Запишіть різницю чисел 11 і 1. Суму чисел 10 і 6 зменшити на 1. Різницю чисел 12 і 10 збільшити на 3.

Розв’язування задач На ставку плавало 8 гусок і 6 качок. На скільки менше качок, ніж гусок, плавало на ставку?
Слайд № 3

Розв’язування задач На ставку плавало 8 гусок і 6 качок. На скільки менше качок, ніж гусок, плавало на ставку?

В альбомі 18 сонечок. Олена розфарбувала 10 сонечок. Скільки сонечок залишилося розфарбувати Олені?
Слайд № 4

В альбомі 18 сонечок. Олена розфарбувала 10 сонечок. Скільки сонечок залишилося розфарбувати Олені?

На першій клумбі росло 9 троянд, а на другій – 5. На скільки менше троянд росло на другій клумбі, ніж на першій?
Слайд № 5

На першій клумбі росло 9 троянд, а на другій – 5. На скільки менше троянд росло на другій клумбі, ніж на першій?

Гра «Хто швидше?» + 2 = 12 16 – =15 5 + = 15 7 + = 17 – 2 = 10 17 – = 16 – 3 = 10 + 9 = 19 + 8 = 18 15 – = 14 8 + = 18 – 4 = 10
Слайд № 6

Гра «Хто швидше?» + 2 = 12 16 – =15 5 + = 15 7 + = 17 – 2 = 10 17 – = 16 – 3 = 10 + 9 = 19 + 8 = 18 15 – = 14 8 + = 18 – 4 = 10

Гра «Число загубилося» 13 15 16 19 14 17 19
Слайд № 7

Гра «Число загубилося» 13 15 16 19 14 17 19

Логічна задача Груша важча за яблуко, а персик легший за яблуко. Який з фруктів найважчий?
Слайд № 8

Логічна задача Груша важча за яблуко, а персик легший за яблуко. Який з фруктів найважчий?

Назви геометричні фігури.
Слайд № 9

Назви геометричні фігури.

Гра «Встаньте, числа, по порядку» Учитель роздає дітям картки із числами 13; 18; 11; 12; 15; 17; 14; 16; 19; 20. За командою вчителя «Встаньте, діт...
Слайд № 10

Гра «Встаньте, числа, по порядку» Учитель роздає дітям картки із числами 13; 18; 11; 12; 15; 17; 14; 16; 19; 20. За командою вчителя «Встаньте, діти, у порядку зростання» діти займають відповідні місця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн